Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54

Powiat Wałecki

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.7.2017

Wałcz, dnia 5 maja 2017 roku

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.

kod CPV: 42416100-6; 45453000-7

    1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia:

do 10.07.2017 r. wymagany/pożądany*;

    1. Warunki udziału w postępowaniu.
  1. 3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunek:
  2. a) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:

wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty obejmujące wykonanie remontu, modernizacji windy lub nowej windy wraz z montażem o wartości co najmniej 70 000,00 zł (brutto) każda.

  1. 3.2 Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku:
  2. 1) o którym mowa w punkcie 3.1 lit. a) muszą być:

wykaz robót polegających na wykonaniu remontu, modernizacji windy lub nowej windy wraz z montażem, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4) oraz dowody wskazujące, że roboty przedstawione w tym wykazie, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie albo inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

    1. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
  1. cena: 90%
  2. okres rękojmi: 10%

Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę otrzyma w danym kryterium 90,00 pkt. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najdłuższy okres rękojmi (maksymalnie 6 lat), otrzyma w danym kryterium 10,00 pkt.

Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:

A= B + C

Kryterium cena:

najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie

B= ------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 90,00%

cena oferty rozpatrywanej

Kryterium okres rękojmi:

    1. 3 lata – 7 pkt
    2. 4 lata – 8 pkt
    3. 5 lat – 9 pkt
    4. 6 lat – 10 pkt

Podany okres rękojmi powinien zawierać się w przedziale od 3 do 6 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie, jako zaoferowanie go na okres 6 lat. Określenie okresu rękojmi na więcej niż 6 lat, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 6 lat.

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. załącznik nr 1 - Formularz oferty;
  2. załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych;
  3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie zakresu prac wskazanego w punkcie 1 opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2) i dokumentacji projektowej (Załącznik nr 3).
    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:

„Zapytanie ofertowe na Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54”

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 maja 2017 r.

do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16 maja 2017 r. , o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, Sala Narad II piętro.

    1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl.

                                                               Zapraszam do złożenia oferty

                                                    z up. Starosty

                                                               Jolanta Wegner

                                                              WICESTAROSTA

Załączniki:

- Zaproszenie do złożenia oferty;

- załącznik nr 1 - Formularz oferty;

- załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia;

- załącznik nr 3 – Dokumentacja projektowa; (z uwagi na dużą pojemność znajduje się w plikach do pobrania)

- załącznik nr 4 – Wykaz robót;

- załącznik nr 5 – Wzór umowy

POSTĘPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE

- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zadanie jest dofinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Oddział Zachodniopomorski w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 dach (PDF, 680.79Kb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 Decyzja AB.6740.1.495.2012.BK5 (PDF, 1.79Mb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 Decyzja ZN.5142.246.2015.GP (PDF, 1.46Mb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 Decyzja ZN.5142.32.03.2012.ks (PDF, 2.14Mb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 drzwi nowe (PDF, 359.88Kb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 53 13ZAA A CZNIK NR 3 opis techniczny (PDF, 433.77Kb) 2017-05-05 16:53:13 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 drzwi-renowacja (PDF, 325.52Kb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 el1 (PDF, 207.65Kb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 el2 (PDF, 202.20Kb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 el3 (PDF, 536.95Kb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 II piA tro (PDF, 1.47Mb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 54 29ZAA A CZNIK NR 3 I piA tro (PDF, 1.63Mb) 2017-05-05 16:54:29 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 mapa (PDF, 1.13Mb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 okna (PDF, 528.49Kb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 parter (PDF, 1.96Mb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 piwnice (PDF, 945.99Kb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 poddasze (PDF, 794.72Kb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 03ZAA A CZNIK NR 3 przekroje stropA w (PDF, 454.75Kb) 2017-05-05 16:55:03 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 A mietnik 1 (PDF, 352.32Kb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 przekrA j A-A (PDF, 437.74Kb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 przekrA j B-B (PDF, 386.02Kb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 stare-nowe II pietro (PDF, 1.37Mb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 stare-nowe I pietro (PDF, 1.48Mb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 55 51ZAA A CZNIK NR 3 stare-nowe parter (PDF, 1.96Mb) 2017-05-05 16:55:51 0
05 05 2017 16 58 43ZAA A CZNIK NR 3 A mietnik 1 (PDF, 352.32Kb) 2017-05-05 16:58:43 0
05 05 2017 16 58 43ZAA A CZNIK NR 3 A mietnik 2 (PDF, 234.90Kb) 2017-05-05 16:58:43 0
05 05 2017 16 58 43ZAA A CZNIK NR 3 A mietnik 3 (PDF, 142.99Kb) 2017-05-05 16:58:43 0
05 05 2017 16 58 43ZAA A CZNIK NR 3 wzmocnienie stropu (PDF, 554.45Kb) 2017-05-05 16:58:43 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
05 maj 2017

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
05 maj 2017, godz. 16:43

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
23 maj 2017, godz. 15:57