Dostawa środków ochrony osobistej, sprzętu oraz środków ochrony do utrzymania czystości i dezynfekcji w celu podejmowania przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID- 19
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ :
„Dostawa środków ochrony osobistej, sprzętu oraz środków ochrony do utrzymania czystości i dezynfekcji w celu podejmowania przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID- 19”
(zapytanie ofertowe)
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Rodzaj zamówienia: DOSTAWA
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej, sprzętu oraz środków ochrony do utrzymania czystości i dezynfekcji w celu podejmowania przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID-19 realizowana w ramach projektu grantowego pn. POMORZE ZACHODNIE – BEZPIECZNA EDUKACJA współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 7.7 Wdrożenie programów wczesnego wykrywania wad rozwojowych i rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością oraz przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID-19 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020 z przeznaczeniem do placówek dla których Powiat Wałecki jest Organem Prowadzącym tj.:
1. I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59,
2. Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu, ul. Bankowa 13,
3. Zespół Szkół nr 4 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wałczu, ul. Południowa 10a.
Zamawiający podzielił zamówienie na 14 (czternaście) części.
Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt na adres Powiatu Wałeckiego – ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Kod |
Nazwa |
35113400-3 |
Odzież ochronna i zabezpieczająca |
18143000-3 |
Akcesoria ochronne |
33631600-8 |
Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne |
42981000-6 |
Generatory ozonu |
42995000-7 |
Różne maszyny czyszczące |
39831700-3 |
Automatyczne dozowniki mydła |
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 25 listopada 2020 r.
- Miejsce realizacji zamówienia: województwo zachodniopomorskie, powiat wałecki, miasto Wałcz, siedziba Zamawiającego, adres: Powiat Wałecki (Starostwo Powiatowe) ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile posiadanie ich przy realizacji niniejszego zamówienia jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
- są w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie niniejszego zamówienia;
- posiadają zdolność techniczną i zawodową wymaganą przy realizacji niniejszego zamówienia.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej.
- Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
- komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- oferty oraz oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem;
- osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- Agnieszka Sydonowicz (tel.: (67) 250 84 32 fax: (67) 258 90 10, w godzinach: 7:30 – 15:30, e-mail: a.sydonowicz@powiatwalecki.pl);
- Piotr Suchojad (tel.: (67) 250 84 18 fax: (67) 258 90 10, w godzinach: 7:30 – 15:30, e-mail: p.suchojad@powiatwalecki.pl).
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- ofertę stanowi wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do zapytania ofertowego) oraz wypełniona i podpisana KALKULACJA (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do zapytania ofertowego).
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę, o ile jest to wiadome, firm podwykonawców (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do zapytania ofertowego – formularz oferty).
- wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:
- treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy udostępnionych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne z treścią formularzy udostępnionych przez zamawiającego;
- oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
- wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę;
- oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy;
- dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski;
- poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem);
- w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza;
- w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika – złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 lit. g;
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – złożyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty;
- zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami;
- błędy w ofertach i innych dokumentach składanych przez wykonawcę mogą być poprawiane przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej i daty poprawki oraz złożenie podpisu osoby do tego upoważnionej;
- wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem „ZMIANA”;
- wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert. Wycofanie oferty z postępowania nastąpi poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (oświadczenia);
- wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy; - wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego:
Powiat Wałecki
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
i oznaczona poprzez umieszczenie na niej zapisu „Oferta na dostawę środków ochrony osobistej, sprzętu oraz środków ochrony do utrzymania czystości i dezynfekcji w celu podejmowania przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID-19.” i opisu „Nie otwierać przed dniem 12 listopada 2020 r., godz. 13:30” poza oznaczeniem podanym powyżej, koperta musi posiadać nazwę (firmę) i adres wykonawcy.
- w przypadku braku danych, o których mowa w pkt 2 lit. p, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (Punkt Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres zamawiającego w terminie do dnia 12 listopada 2020 r., do godz. 13:00.
- oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w dniu 12 listopada 2020 r. o godz. 13:30 w pokoju nr 312.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- cena za przedmiot zamówienia (cena oferty) podana w ofercie (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) zawierać musi wszystkie koszty związane z jego należytym wykonaniem na warunkach określonych przez zamawiającego, w tym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
- zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe wykonawcy w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- cenę należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:
cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
cena najniższej oferty podlegającej ocenie
Liczba punktów = x 100
cena oferty badanej
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
- Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.
- Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacje związane ze zbieraniem danych osobowych osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wałecki, ul. Dąbrowskiego 17,
78-600 Wałcz, NIP 765 -16 -76- 498, e-mail: kancelaria@powiatwalecki.pl; - inspektorem ochrony danych osobowych w wyznaczonym przez administratora danych osobowych jest Wojciech Pastuszak, e-mail: zk@powiatwalecki.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr ED.272.2.2020;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą.
Jolanta Wegner Bogdan Wankiewicz
Wicestarosta Wałecki Starosta Wałecki
…………………………………………………………..…………………………………
(podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)
Załączniki :
- załącznik nr 1 – Formularz oferty;
- załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 3 – Kalkulacja;
- załącznik nr 4 – Umowa dostawy - wzór.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
02 11 2020 15 37 06 ed.272.2.2020. zapytanie ofertowe (PDF, 2.68Mb) | 2020-11-02 15:37:06 | 0 | |
02 11 2020 15 37 07 ed.272.2.2020. formularz oferrty (DOCX, 49.64Kb) | 2020-11-02 15:37:07 | 0 | |
02 11 2020 15 37 07 ed.272.2.2020. kalkulacja (DOCX, 68.65Kb) | 2020-11-02 15:37:07 | 0 | |
02 11 2020 15 37 07 ed.272.2.2020. szczegolowy opis zamowienia (PDF, 2.75Mb) | 2020-11-02 15:37:07 | 1 | |
02 11 2020 15 37 07 ed.272.2.2020. umowa dostawy wzor (PDF, 549.17Kb) | 2020-11-02 15:37:07 | 0 | |
05 11 2020 14 55 31 ed.2020. 4. 3. zmiana kalkulacja (DOCX, 68.70Kb) | 2020-11-05 14:55:31 | 0 | |
05 11 2020 14 55 31 ed.272.2.2020 zmiana (PDF, 381.16Kb) | 2020-11-05 14:55:31 | 0 | |
05 11 2020 14 55 31 ed.272.2.2020 zmiana szczegolowy opis zamowienia (PDF, 2.74Mb) | 2020-11-05 14:55:31 | 0 | |
13 11 2020 16 42 08 ed.272.2.2020 zawiadomienie (PDF, 1.74Mb) | 2020-11-13 16:42:08 | 0 | |
13 11 2020 16 42 09 ed.272.2.2020 oswiadczenie (PDF, 250.70Kb) | 2020-11-13 16:42:09 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Sydonowicz Data wytworzenia:
02 lis 2020
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Sydonowicz Data publikacji:
02 lis 2020, godz. 15:37
Osoba aktualizująca informacje
Agnieszka Sydonowicz Data aktualizacji:
13 lis 2020, godz. 16:42