Postępowanie Nr AG.272.7.2020 "Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji".
Zawiadomienie o wyborze oferty
Oznaczenie sprawy: AG.272.7.2020
Wałcz, dnia 4 grudnia 2020 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji”
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji.
Rodzaj zamówienia: dostawa
- Kod CPV: 30195000-2 – tablice;
- 44423400-5 – znaki i elementy podobne;
- 34928472-7 – oznakowanie.
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = --------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik nr 2 – Formularz oferty;
- Załącznik nr 3- Parafowany wzór umowy;
- Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
- Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.
Cena powinna zawierać:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
6.1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 197 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn.zm.) oraz że posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych, lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn.zm.).
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
6.2 Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:
Zapytanie ofertowe na „Produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji”.
Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 grudnia 2020 r. do godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16 grudnia 2020 r., o godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Bogusława Wojdyła, telefon: 67-250-84-19,
e-mail: b.wojdyla@powiatwalecki.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67-250-84-59,
e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
Załączniki:
Zaproszenie do złożenia oferty.docx
Zał. nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem tablic rejestracyjnych.pdf
Zał. nr 2 - oferta.docx
Zał. nr 2 - oferta.pdf
Zał. nr 3 -Umowa.pdf
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
04 gru 2020
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
04 gru 2020, godz. 15:23
Osoba aktualizująca informacje
Michał Nieczaj Data aktualizacji:
17 gru 2020, godz. 17:09