Dostawa materiałów biurowych
Starostwo Powiatowe w Wałczu
Oznaczenie sprawy: AG.272.3.2016
Wałcz, dnia 25 marca 2016 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów biurowych
1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 r.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
3) Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów biurowych - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów biurowych”,
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 4 kwietnia 2016 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego), do godz. 14:00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 4 kwietnia 2016 r. , o godz. 14:15 w siedzibie zamawiającego.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
Załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
25 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
25 mar 2016, godz. 21:44
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
25 mar 2016, godz. 22:02