Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wałcz: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 138157 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wysokość kredytu: 15.023.938 zł (słownie złotych: piętnaście milionów dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset trzydzieści osiem); Waluta kredytu: złoty polski (PLN); Cel kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów; Okres kredytowania: od dnia 27 lipca 2012 r. do dnia 31 grudnia 2031 r.; Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 28 grudnia 2012 r.; Karencja w spłacie części kapitałowej do dnia 31 grudnia 2014 r.; Płatność rat odsetkowych w okresach miesięcznych począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu do dnia 31 grudnia 2031 r. na podstawie zawiadomienia przesłanego przez wykonawcę. Odsetki w okresie spłaty nie podlegają kapitalizacji. Raty odsetkowe malejące. Dopuszcza się wstępne informowanie przez wykonawcę o wysokości poszczególnych rat odsetkowych telefonicznie; Kapitał spłacany będzie w 204 ratach miesięcznych począwszy od dnia 30 stycznia 2015 r., w tym: 203 kolejnych rat w wysokości 73.647,00 zł każda i ostatnia rata płatna do dnia 31 grudnia 2031 r. w wysokości 73.597,00 zł; Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu; Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR - dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych, jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M z dnia 15 czerwca 2012 r. (tj. 5,11%); Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę wykorzystania kredytu; Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu; Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat; Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; Kredyt będzie uruchamiany w transzach, w terminach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym, że kredyt będzie dostępny od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2031.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwalecki.bip.alfatv.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz pokój nr 301 lub 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 09:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30.10.2020.15.15.02 Ogloszenie o zamowieniu w Dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej nr 2020 S 212-518324 (PDF, 114.26Kb) | 2020-10-30 15:15:02 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zal. nr 6 do siwz (ZIP, 12.35Mb) | 2020-10-30 18:22:19 | 25 | |
30.10.2020.18.20.50 SIWZ (PDF, 316.65Kb) | 2020-10-30 18:20:50 | 30 | |
30.10.2020.18.21.05 Zal. nr 1 do SIWZ (DOC, 149.50Kb) | 2020-10-30 18:21:05 | 30 | |
30.10.2020.18.21.19 Zal. nr 2 do SIWZ (XML, 115.08Kb) | 2020-10-30 18:21:19 | 29 | |
30.10.2020.18.21.31 Zal. nr 3 do SIWZ (ASC, 700.00b) | 2020-10-30 18:21:31 | 51 | |
30.10.2020.18.21.41 Zal. nr 4 do SIWZ (DOC, 117.50Kb) | 2020-10-30 18:21:41 | 14 | |
30.10.2020.18.21.53 Zal. nr 5 do SIWZ (DOC, 113.00Kb) | 2020-10-30 18:21:53 | 13 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
02.12.2020.14.56.01 IZ.272.25.2020 Informacja z otwarcia ofert (PDF, 153.11Kb) | 2020-12-02 14:56:01 | 0 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.12.2020.15.16.36 IZ.272.25.2020 Zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 164.02Kb) | 2020-12-04 15:16:36 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Rudnicka Data wytworzenia:
30 paź 2020
Osoba dodająca informacje
Aneta Rudnicka Data publikacji:
30 paź 2020, godz. 15:15
Osoba aktualizująca informacje
Aneta Rudnicka Data aktualizacji:
17 sty 2021, godz. 10:46