Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do różnych pracowni

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.27.2018

Wałcz, dnia 14 sierpnia 2018 roku

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

„Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do różnych pracowni”

Dostawa i usługa realizowana jest w ramach projektu pn.: „Wiedza oparta na praktyce – modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych.

Umowa o dofinansowanie nr RPZP.08.09.00-32-K003/16-00 z dnia 10.08.2017 r.

    1. Opis przedmiotu zamówienia: „Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do różnych pracowni” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu na własny koszt na adres szkoły, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym

Miejsce dostawy i montażu:

· Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu – ul. Bankowa 13, 78-600 Wałcz;(PCKZiU)

·Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu – ul. Budowlanych 4, 78-600 Wałcz; (Budowlanka)

Przed dostawą i montażem wykonawca skontaktuje się z zamawiającym celem szczegółowego wskazania przez niego miejsca montażu.

Rodzaj zamówienia: dostawa

Kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

22900000-9 - Różne druki

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

22992000-0 - Papier czerpany lub tektura

30199410-7 - Papier samoprzylepny

30199130-0 - Kalka inna niż maszynowa

44424200-0 - Taśma przylepna

24910000-6 - Kleje

22993300-0 - Papier termograficzny lub tektura

42994230-1 – Laminatory

30141300-2 - Kalkulatory drukujące

30141200-1 - Kalkulatory biurkowe

30195000-2 - Tablice

    1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

    1. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
  1. cena – waga 100%;

Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:

Kryterium cena:

cena najniższej oferty

podlegającej ocenie

Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100

cena oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punktów w ramach kryteriów.

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. załącznik nr 2 - Formularz oferty,
  2. załącznik nr 3 – Wykaz wyposażenia,
    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    2. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:

Zapytanie ofertowe na „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do różnych pracowni””

i opisem: „Nie otwierać przed godz. 12:15 dnia 24 sierpnia 2018 roku”.

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 r.

do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24 sierpnia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, Pokój nr 305, III piętro.

Otwarcie ofert jest jawne.

    1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
  1.  

10.1 W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający przekazywać będzie zgodnie ze swoim wyborem pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem ust. 10.3.

10.2 W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wykonawca przekazywać będzie zgodnie ze swoim wyborem pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną,
z zastrzeżeniem ust.10. 3 i 10.4.

  1.  

10.3 Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

10.4 Forma pisemna jest zastrzeżona dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń, a także zmiany lub wycofania oferty.

10.5 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

- Osoba merytorycznie odpowiadająca za przedmiot zamówienia – Rafał Prendecki, telefon: 883-663-033, e-mail: rprendecki@rcku.home.pl,

- Osoba merytorycznie odpowiadająca za przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia publicznego – Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl.

    1. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
    2. Pozostałe postanowienia:

13.1 odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

13.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.

13.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29

e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym oraz realizacją projektu pn.: „Wiedza oparta na praktyce – modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim”.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa oraz Umowy o dofinansowanie nr RPZP.08.09.00-32-K003/16-00 z dnia 10.08.2017 r.

Załączniki:

- załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;

- załącznik nr 2 – Formularz oferty;

- załącznik nr 3 – Wykaz wyposażenia;

podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz            Danuta Kęsek

 

STAROSTA                          CZŁONEK ZARZĄDU

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.27.2018

Wałcz, dnia 31 sierpnia 2018 roku

                                                                                                                                                      HURTOWNIA ART. PRZEMYSŁOWYCH „MARTA”

                                                                                                                                                       Danuta Worotyniec

                                                                                                                                 ul. Dworcowa 14

                                                                                                                                                       78 – 600 Wałcz

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do różnych pracowni”, została wybrana niżej wymieniona oferta.

Dane wybranej oferty:

Oferta oznaczona nr 3 złożona przez: HURTOWNIA ART. PRZEMYSŁOWYCH „MARTA” Danuta Worotyniec, ul. Dworcowa 14, 78 – 600 Wałcz

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 24.898,50 zł brutto

Zestawienie punktacji przyznanej ofercie:

Lp.

WYKONAWCA

 

 

Cena brutto za przedmiot zamówienia

Kryterium 100% cena, uzyskane punkty

Łączna liczba punktów

 

 

 

1.

HURTOWNIA „OPTIM”

Piotr Krupka

ul. Małopolska 26

77 – 200 Miastko

36.873,63zł

brutto

 

67,52 pkt

 

 

67,52 pkt

 

 

2.

RESPOL Polska Sp. z o.o.

ul. Szczawiowa 71

70 – 010 Szczecin

 

35.896,67 zł brutto

69,36 pkt

69,36 pkt

3.

HURTOWNIA ART. PRZEMYSŁOWYCH „MARTA” Danuta Worotyniec

ul. Dworcowa 14,

78 – 600 Wałcz

24.898,50 zł brutto

100,00 pkt

100,00 pkt

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza. Podpisanie umowy ma nastąpić dnia 3 września 2018 roku.

Uwaga: We wszystkich ofertach Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe.

 

                                                              Bogdan Wankiewicz                                                     Jolanta Wegner

 

                                                          STAROSTA                                                                             WICESTAROSTA

Do wiadomości:

  1. Adresat

  2. strona internetowa, www.bip.powiatwalecki.pl

  3. a/a

Projekt pn.: „Wiedza oparta na praktyce – modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 8 Edukacja
Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym
i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
14 sie 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
14 sie 2018, godz. 23:00

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
31 sie 2018, godz. 18:08