Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Świadczenie usług zajęć sportowych na pływalni dla osób z niepełnosprawnością

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.21.2018

Wałcz, dnia 25 lipca 2018 roku

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

 

Świadczenie usług zajęć sportowych na pływalni dla osób z niepełnosprawnością - uczestników projektu pn. „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

rodzaj zamówienia: usługa

kod CPV: 92600000-7 Usługi sportowe

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: : od dnia podpisania umowy do dnia 15 września 2018 r.
    3. Przy wyborze oferty, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 100%

Sposób wyliczenia punktacji:

Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto za świadczenie usług

Punkty za cenę będą obliczone wg wzoru:

                              Najniższa cena oferty

                              podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 100

                              Cena oferty badanej

Maksymalna ilość punktów: 100. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 2 .

    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

8.1 Ofertę należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Świadczenie usług zajęć sportowych na pływalni dla osób z niepełnosprawnością - uczestników projektu pn. „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

8.2 Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2 sierpnia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 305

    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

11.1 Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje czterema opiekunami na grupę w tym: co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia instruktora nauki pływania, dwie osoby które posiadają uprawnienia ratownika WOPR oraz jedną osobę, która ukończyła studia na kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja ruchowa.

11.2 Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku:

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji/uprawnień do wykowywana zdania niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, (zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:

- w zakresie przedmiotu zamówienia – Kamila Trojanowska, telefon: 67 250 84 58,e-mail: k.trojanowska@powiatwalecki.pl

- w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

13. Pozostałe postanowienia:

13.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

13.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.

13.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
    w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29

e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

Podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz          Jolanta Wegner

STAROSTA                           WICESTAROSTA

Załączniki:

- załącznik nr 1 – formularz oferty,

- załącznik nr 2 – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

- załącznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia

 

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.21.2018

Wałcz, dnia 2 sierpnia 2018 roku

Szkółka Pływacko – Rekreacyjna „DELFINEK”

Marzena Chmielewska

ul. Morska 15

78-600 Wałcz

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zawiadamia się, że w postępowaniu na Świadczenie usług zajęć sportowych na pływalni dla osób z niepełnosprawnością - uczestników projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej”, została wybrana niżej wymieniona oferta.

Projekt pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

Dane wybranej oferty:

Oferta oznaczona nr 1 złożona przez: Szkółka Pływacko – Rekreacyjna „DELFINEK” Marzena Chmielewska, ul. Morska 15, 78-600 Wałcz

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: cena brutto 500,00 zł, za jedną godzinę.

Łączne wynagrodzenie w wysokości 15.000,00 zł brutto.

Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:

Lp.

WYKONAWCA

 

Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Kryterium 100% cena, uzyskane punkty

Łączna liczba punktów

1.

Szkółka Pływacko – Rekreacyjna „DELFINEK” Marzena Chmielewska,

ul. Morska 15,

78-600 Wałcz

500,00 zł (za jedną godzinę)

15.000,00 zł (łączne wynagrodzenie)

100,00

100,00

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza.

 

podpis osoby upoważnionej

 

Bogdan Wankiewicz                            Jolanta Wegner

STAROSTA                                            WICESTAROSTA

 

 

Do wiadomości:

  1. Adresat
  2. Tablica informacyjna
  3. Strona www.bip.powiatwalecki.pl
  4. a/a

 

 

 

 

 

Projekt pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne
Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających

na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
25 lip 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
25 lip 2018, godz. 22:43

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
02 sie 2018, godz. 22:09