Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Postępowanie nr AG. 272.6.2021 "Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla Starostwa Powiatowego w Wałczu"

Oznaczenie sprawy: AG. 272.6.2021

                                                                                  Wałcz, dnia 07.12.2021 r.

                                                                                          

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

„Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla  
Starostwa Powiatowego w Wałczu”

 
Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera arkusz kalkulacyjny-  załącznik nr 2.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Rodzaj zamówienia: dostawa

  1. Kod CPV: 30192000-1 – wyroby biurowe;

30193000-8- organizatory i akcesoria;

30197630-1 – papier do drukowania;

30199230-1 – koperty;

30197000-6 – drobny sprzęt biurowy

  1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2022 r.  do dnia 31 grudnia 2022 r.
  2. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 100%

        

                                     cena najniższej oferty

                                      podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 100

                                      cena oferty badanej

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
  2. Załącznik nr 2 – Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych artykułów biurowych w Starostwie Powiatowym w Wałczu;
  3. Załącznik nr 3- Parafowany wzór umowy.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.

Cena powinna zawierać:

  1. Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
  1. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałczz dopiskiem: Zapytanie ofertowe na „Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla Starostwa Powiatowego w Wałczu”.

Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.12.2021 r. do godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.             

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.12.2021 r., o godz. 8.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.   

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Lidia Cybulska, telefon: 67 250-84-49,
    e-mail: l.cybulska@powiatwalecki.pl

           Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia        procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67-250-84-59,
            e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl

 

 

 

  1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

          

 

                                  STAROSTA WAŁECKI                      WICESTAROSTA WAŁECKI

                                   Bogdan Wankiewicz                                        Jolanta Wegner                                                                 

 

 

                                                                  

Załączniki:

- Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

- Załącznik nr 2 – Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych artykułów biurowych
   w Starostwie Powiatowym w Wałczu
;

- Załącznik nr 3 –  Parafowany wzór umowy.

 

Wałcz, dnia 22.12.2021 r.

Oznaczenie sprawy: AG.272.6.2021

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zawiadamia się, że w postępowaniu pn.: „Dostawa materiałów biurowych w 2022 roku”.

została wybrana najkorzystniejsza oferta oznaczona nr 2 złożona przez:

Dane wybranej oferty: Hurtownia Artykułów Przemysłowych „MARTA” Danuta Worotyniec, ul. Dworcowa 14, 78-600 Wałcz

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – 154 781,36 zł brutto.

 

   Bogdan Wankiewicz                                              Jolanta Wegner

                 STAROSTA WAŁECKI                                    WICESTAROSTA WAŁECKI

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Michał Nieczaj

Data wytworzenia:
07 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Michał Nieczaj

Data publikacji:
07 gru 2021, godz. 14:41

Osoba aktualizująca informacje

Krystian Krawczyk

Data aktualizacji:
22 gru 2021, godz. 12:40