Postępowanie nr AG. 272.6.2021 "Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla Starostwa Powiatowego w Wałczu"
Oznaczenie sprawy: AG. 272.6.2021
Wałcz, dnia 07.12.2021 r.
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla
Starostwa Powiatowego w Wałczu”
Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera arkusz kalkulacyjny- załącznik nr 2.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Rodzaj zamówienia: dostawa
- Kod CPV: 30192000-1 – wyroby biurowe;
30193000-8- organizatory i akcesoria;
30197630-1 – papier do drukowania;
30199230-1 – koperty;
30197000-6 – drobny sprzęt biurowy
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = --------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
- Załącznik nr 2 – Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych artykułów biurowych w Starostwie Powiatowym w Wałczu;
- Załącznik nr 3- Parafowany wzór umowy.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.
Cena powinna zawierać:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- Cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem: Zapytanie ofertowe na „Dostawa artykułów biurowych w 2022 roku dla Starostwa Powiatowego w Wałczu”.
Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.12.2021 r. do godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17.12.2021 r., o godz. 8.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Lidia Cybulska, telefon: 67 250-84-49,
e-mail: l.cybulska@powiatwalecki.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67-250-84-59,
e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
STAROSTA WAŁECKI WICESTAROSTA WAŁECKI
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
- Załącznik nr 3 – Parafowany wzór umowy.
Wałcz, dnia 22.12.2021 r.
Oznaczenie sprawy: AG.272.6.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu pn.: „Dostawa materiałów biurowych w 2022 roku”.
została wybrana najkorzystniejsza oferta oznaczona nr 2 złożona przez:
Dane wybranej oferty: Hurtownia Artykułów Przemysłowych „MARTA” Danuta Worotyniec, ul. Dworcowa 14, 78-600 Wałcz
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia – 154 781,36 zł brutto.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
STAROSTA WAŁECKI WICESTAROSTA WAŁECKI
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
07 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
07 gru 2021, godz. 14:41
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
22 gru 2021, godz. 12:40