Postępowanie nr AG.272.3.2022 „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu”.
Oznaczenie sprawy: AG. 272.3.2022
Wałcz, dnia 07.12.2022 r.
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu”.
- Opis przedmiotu zamówienia zawiera „Arkusz kalkulacyjny materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w Starostwie Powiatowym
w Wałczu”- załącznik nr 1a.
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu”.
Rodzaj zamówienia: dostawa
- kod CPV 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
- 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. z uwzględnieniem § 3 ust. 7 Umowy.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = --------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty wg załączonego wzoru;
- Załącznik nr 1a – Arkusz kalkulacyjny materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w Starostwie Powiatowym w Wałczu;
- Załącznik nr 2 - Zaparafowany wzór umowy.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.
Cena powinna zawierać:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- Cena podana przez Wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu ich spełniania: -
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że ma prawo unieważnić postępowanie, bez uzasadnionego powodu.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu”. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.12.2022 r. do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Sposób i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.12.2022 r., o godz. 9.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Krystian Krawczyk, telefon: 67 250-84-47
e-mail: informatyk@powiatwalecki.pl
oraz
Paweł Łakomy, telefon: 67 250-84-58, e-mail: p.lakomy@powiatwalecki.pl
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67 250-84-59,
e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
STAROSTA WAŁECKI WICESTAROSTA WAŁECKI
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
- Załącznik nr 2 – Zaparafowany wzór umowy.
Wałcz, dnia 16.12.2022 r.
Oznaczenie sprawy: AG.272.3.2022
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że postępowanie pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w Starostwie Powiatowym w Wałczu” zostało unieważnione.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
STAROSTA WAŁECKI WICESTAROSTA WAŁECKI
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Kałucki Data wytworzenia:
07 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Michał Kałucki Data publikacji:
07 gru 2022, godz. 15:18
Osoba aktualizująca informacje
Michał Kałucki Data aktualizacji:
16 gru 2022, godz. 12:33