Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem_2
Zamawiający:
Powiat Wałecki
ul. Dąbrowskiego 17
78-600 Wałcz
NIP 765-16-76-498
Oznaczenie sprawy: IZ.272.16.2020
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
(zapytanie ofertowe)
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Nazwa Projektu: „Wymiana dobrych praktyk w celu zachowania bezpieczeństwa w regionie transgranicznym oraz rozwoju współpracy pomiędzy Powiatem Wałeckim i Powiatem Uckemark” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia- Pomorze Przednie/ Brandenburgia/ Polska w Euroregionie Pomerania).
Rodzaj zamówienia: dostawa
- Opis przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Kod |
Nazwa |
48000000-8 |
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne |
30213100-6 |
Komputery przenośne |
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 15 września 2020 r.
- Miejsce realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt na adres jednostek znajdujących się w Powiecie Wałeckim, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.
Miejsca dostawy:
1) Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
2) Dom Pomocy Społecznej w Wałczu, ul. Orla 35.
Przed dostawą Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym celem szczegółowego wskazania miejsca dostawy.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile posiadanie ich przy realizacji niniejszego zamówienia jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
- są w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie niniejszego zamówienia;
- posiadają zdolność techniczną i zawodową wymaganą przy realizacji niniejszego zamówienia.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej.
- Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z Wykonawcami:
- komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- oferty oraz oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem;
- osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Aneta Rudnicka (tel.: (67) 250 84 34 fax: (67) 258 90 10, w godzinach: 7:30 – 15:30, e-mail: a.rudnicka@powiatwalecki.pl).
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do zapytania ofertowego) oraz kalkulacja (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);
- wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:
- treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy udostępnionych przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zgodne z treścią formularzy udostępnionych przez zamawiającego;
- oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
- wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę;
- oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy;
- dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski;
- poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem);
- w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza;
- w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika – złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 lit. g
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – złożyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty;
- zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami;
- błędy w ofertach i innych dokumentach składanych przez wykonawcę mogą być poprawiane przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej i daty poprawki oraz złożenie podpisu osoby do tego upoważnionej;
- wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem „ZMIANA”;
- wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert. Wycofanie oferty z postępowania nastąpi poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (oświadczenia);
- wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy; - wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego:
Powiat Wałecki
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
i oznaczona poprzez umieszczenie na niej zapisu: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem_2” i opisu „Nie otwierać przed dniem 23 lipca 2020 r., godz. 13:00” poza oznaczeniem podanym powyżej, koperta musi posiadać nazwę (firmę) i adres wykonawcy.
- w przypadku braku danych, o których mowa w pkt 2 lit. p, zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską – jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- oferty należy składać w siedzibie zamawiającego (Punkt Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres zamawiającego w terminie do dnia 23 lipca 2020 r., do godz. 12:00.
- oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w dniu 23 lipca 2020 r. o godz. 13:00 w pokoju nr 301.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- cena za przedmiot zamówienia (cena oferty) podana w ofercie (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) zawierać musi wszystkie koszty związane z jego należytym wykonaniem na warunkach określonych przez zamawiającego, w tym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
- zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe wykonawcy w rozumieniu art. 632 ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; - cenę należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1) kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:
1. cena – 80%
2. okres rękojmi – 20%
Punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------------------------ x 80
cena oferty badanej
Kryterium okres rękojmi:
Punkty za kryterium „okres rękojmi” zostaną przyznane na podstawie deklaracji zawartej w ofercie. W zależności od deklarowanego okresu rękojmi po podpisaniu umowy Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:
1. za dwuletni okres rękojmi – 17 pkt.
2. za trzyletni okres rękojmi – 18 pkt.
3. za czteroletni okres rękojmi – 19 pkt.
4. za pięcioletni okres rękojmi – 20 pkt.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
- Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.
- Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacje związane ze zbieraniem danych osobowych osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wałecki, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, NIP 765 16 76 498, e-mail: kancelaria@powiatwalecki.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w wyznaczonym przez administratora danych osobowych jest Wojciech Pastuszak, e-mail: zk@powiatwalecki.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem nr IZ.272.13.2020;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą.
Jolanta Wegner Bogdan Wankiewicz
Wicestarosta Wałecki Starosta Wałecki
…………………………………………………………..……………………………
(podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
10 07 2020 17 37 17 iz.272.16.2020 zapytanie ofertowe (PDF, 253.08Kb) | 2020-07-10 17:37:17 | 0 | |
10 07 2020 17 37 17 zal. nr 1 opis przedmiotu zamowienia (PDF, 185.81Kb) | 2020-07-10 17:37:17 | 0 | |
10 07 2020 17 37 17 zal. nr 2 formularz oferty (DOCX, 1.85Mb) | 2020-07-10 17:37:17 | 0 | |
10 07 2020 17 37 17 zal. nr 3 kalkulacja (DOCX, 1.23Mb) | 2020-07-10 17:37:17 | 0 | |
10 07 2020 17 37 17 zal. nr 4 wzor umowy (PDF, 221.67Kb) | 2020-07-10 17:37:17 | 2 | |
20 07 2020 21 12 07 iz.272.16.2020 wyjasnienia 2020.07.20 (PDF, 582.37Kb) | 2020-07-20 21:12:07 | 0 | |
27 07 2020 13 04 48 iz.272.16.2020 uniewaznienie (PDF, 144.73Kb) | 2020-07-27 13:04:48 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Rudnicka Data wytworzenia:
10 lip 2020
Osoba dodająca informacje
Aneta Rudnicka Data publikacji:
10 lip 2020, godz. 17:37
Osoba aktualizująca informacje
Aneta Rudnicka Data aktualizacji:
27 lip 2020, godz. 13:04