Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa sprzętu dla działu obsługi terenów zielonych Zakładu Aktywności Zawodowej

Oznaczenie sprawy: AG.272.42.2018

Wałcz, dnia 22 października 2018 roku

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Dostawa sprzętu dla działu obsługi terenów zielonych Zakładu Aktywności Zawodowej w ramach projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Miejsce dostawy wyposażenia znajduje się w nowo powstającym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Powiecie Wałeckim, działka nr 391/1 i 391/2, obręb ewidencyjny 0001 m. Wałcz, ul. Wronia 38.

rodzaj zamówienia: dostawa

kod CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe, 16310000-1 Kosiarki, 42522000-1 Wentylatory inne niż domowe, 42995000-7 Różne maszyny czyszczące, 16160000-4 Różny sprzęt ogrodniczy

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: termin wykonania zamówienia: do dnia 15 listopada 2018 roku
    3. Przy wyborze oferty, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 60%

okres rękojmi za wady sprzętu – 40%

4.1. Kryterium cenowe:

Punkty za cenę będą obliczone wg wzoru:

                                Najniższa cena oferty

                               podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 60

                                Cena oferty badanej

 

Maksymalna ilość punktów: 60

Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

4.2. Kryterium okres rękojmi za wady sprzętu:

Podany okres rękojmi za wady powinien zawierać się w przedziale od 2 do 5 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 2 lat. Określenie okresu rękojmi za wady na mniej niż 2 lata potraktowane zostanie jako złożenie oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego. Określenie okresu rękojmi za wady na więcej niż 5 lat potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 5 lat.

Kryterium okres rękojmi:

  1. za dwuletni okres rękojmi– 10 pkt.;
  2. za trzyletni okres rękojmi - 20 pkt.;
  3. za czteroletni okres rękojmi - 30 pkt.;
  4. za pięcioletni okres rękojmi – 40 pkt.;
    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

2) Wykaz sprzętu – zaleca się wykorzystanie załącznika nr 4 do zapytania cenowego

    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę sprzętu dla działu obsługi terenów zielonych Zakładu Aktywności Zawodowej”.

Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 października 2018 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 października 2018 r. , o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego, III piętro, pok. Nr 305.

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:

w zakresie przedmiotu zamówienia – Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl

w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

    1. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
    2. Pozostałe postanowienia:

13.1 odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

13.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.

13.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl.

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym oraz realizacją projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej”.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa oraz Umowy o dofinansowanie nr UDA-RPZP.07.02.00-32-K009/17-00 z dnia 9 października 2017 r.

 

Podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz                                                                                            Jolanta Wegner

STAROSTA                                                                                                             WICESTAROSTA

 

Załączniki:

- załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,

- załącznik nr 2 – formularz oferty,

- załącznik nr 3 – wzór umowy,

- załącznik nr 4 – wykaz sprzętu

Oznaczenie sprawy: AG.272.42.2018

Wałcz, dnia 30 października 2018 roku

 

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Zawiadamia się, że postępowanie na „Dostawę sprzętu dla działu obsługi terenów zielonych Zakładu Aktywności Zawodowej”, zostało unieważnione.

Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku ofert.

 

                                          Bogdan Wankiewicz                    Jolanta Wegner

                                             STAROSTA                                 WICESTAROSTA

Do wiadomości:

  1. Strona www.bip.powiatwalecki.pl
  2. Strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
  3. Tablica informacyjna w siedzibie Zamawiającego
  4. a/a

 

 

Projekt pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne
Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających

na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
22 paź 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
22 paź 2018, godz. 16:48

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
30 paź 2018, godz. 12:16