Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych,
1. Opis przedmiotu zamówienia: opisany w załączniku nr 2.
2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%,
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do zapytania ofertowego;
….............................................................................................................................
5. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość / dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy
* i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”.
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna
być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.12.2020 r. (termin ten powinien wynosić nie
mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16.12.2020 , o godz. 10:15 sala narad II piętro w siedzibie zamawiającego.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia: Krystian Krawczyk telefon: 067 250 84 47, e-mail: informatyk@powiatwalecki.pl, Paweł Łakomy telefon: 600 033 212,
w zakresie procedury: Edyta Węglewska telefon 067 250 84 59, e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
11. Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wałcz, dnia 11 grudnia 2020 r.
AG.272.6.2020 .
II zmiana w arkuszu kalkulacyjnym w postępowaniu na wykonanie zamówienia pn:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”
-
Usuwa się pozycję pod nazwą usuwa się pozycję "Olivetti d-Copia 4023 MF (black) - bęben B1234".
-
Edytowalna wersja arkusza kalkulacyjnego dostępna jest w załączniku
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wałcz, dnia 10 grudnia 2020 r.
AG.272.6.2020
Zmiana w zaproszeniu do złożenia oferty w postępowaniu na wykonanie zamówienia pn:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”
W pkt. 8 Miejsce i termin złożenia oferty uległ zmianie: ofertę należy złożyć w terminie do dnia
16 grudnia 2020 r. do godziny 15:30 w siedzibie zamawiającego (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego).
W pkt. 9 Miejsce i termin otwarcia ofert uległ zmianie: termin otwarcia złożonych ofert nastąpi w dniu 18 grudnia 2020 r. o godz. 9:00. sala narad II piętro w siedzibie zamawiającego.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wałcz, dnia 10 grudnia 2020 r
AG.272.6.2020 .
Zmiana w arkuszu kalkulacyjnym w postępowaniu na wykonanie zamówienia pn:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”
-
Zmiana tytułu arkusza kalkulacyjnego na: „Zamawiający wymaga dostawy tylko nowych nieregenerowanych oryginalnych tonerów, wyprodukowanych przez producenta urządzenia. Jedynym odstępstwem od powyższej uwagi jest sytuacja, kiedy oryginalny toner nie jest już produkowany lub nie ma możliwości jego zakupu”.
-
Usuwa się pozycję pod nazwą HP LASERJET 1100 (C4092a-92a).
-
Edytowalna wersja arkusza kalkulacyjnego dostępna jest w załączniku
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wałcz, dnia 10 grudnia 2020 r.
AG.272.6.2020
Zmiana we wzorze umowy w postępowaniu na wykonanie zamówienia pn:
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”
W § 3 ust. 2 następuje zmiana treści: „Wykonawca dostarczać będzie towary na adres Zamawiającego w terminie do pięciu dni roboczych od dnia złożenia zamówienia”.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dnia 18 grudnia 2020 r.
Powiat Wałecki Wałcz,
ul. Dąbrowskiego 17
78-600 Wałcz
NIP: 765-16-76-498
Oznaczenie sprawy: AG.272.6.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych w 2021 roku” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Oferta oznaczona nr 3 złożona przez: BLACKLINE S.C. Helena Pinkowska, Paweł Pinkowski, ul. Chmielewskiego 20C, 70-028 Szczecin.
Dane wybranej ofert:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 81 826,98 zł brutto.
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
L. p. |
Wykonawca |
Cena brutto |
Kryterium cena/uzyskane punkty |
1. |
P. H. Multikom ul. Fabryczna 15 85-741 Bydgoszcz |
88 014,58 zł |
92,97 pkt |
2. |
BLACKLINE S. C. ul. Chmielewskiego 20C 70-028 Szczecin |
81 826,98 zł |
100 pkt |
3. |
MAK Sp. z o.o. ul. Kozacka 3 87-100 Toruń |
86 064,33 zł |
95,08 pkt |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy wynik (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
Do wiadomości:
1. Oferenci
2. Tablica informacyjna
3. Strona internetowa www.bip.powiatwalecki.pl
4. a/a
Załączniki:
3 Zaproszenie do złożenia oferty.pdf
3a Oferta zał nr 3.pdf
3b arkusz kalkulacyjny.pdf - dokument jest nieaktualny
3c Umowa zał nr 3.pdf - dokument jest nieaktualny
Zał. nr 2 Arkusz kalkulacyjny
Zał. nr 3 wzór Umowy
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
04 gru 2020
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
04 gru 2020, godz. 15:18
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
18 gru 2020, godz. 14:06