Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji
Oznaczenie sprawy: AG.272.1.2019
Wałcz, dnia 3 stycznia 2019 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji
-
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Przedmiot zamówienia poza zakresem wskazanym w załączniku nr 1, obejmuje również odbiór i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi w siedzibie Zamawiającego z miejsca przez niego wskazanego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić odbiór zużytych materiałów do utylizacji.
Kody CPV: 30125110-5, 30124300-7, 30190000-7
-
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 90%
okres rękojmi- 10%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 90
cena oferty badanej
Kryterium okres rękojmi:
- za roczny okres rękojmi– 0 pkt.;
- za dwuletni okres rękojmi - 5 pkt.;
- za trzyletni okres rękojmi - 10 pkt.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do zapytania;
2) Wypełniony i parafowany Wykaz materiałów - załącznik nr 3 do zapytania.
-
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
-
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji”,
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 stycznia 2019 r., do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
-
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14 stycznia 2019 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, pokój nr 305, III piętro.
-
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Krystian Krawczyk, telefon: 67 250 84 47,e-mail: k.krawczyk@powiatwalecki.pl
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl.
-
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
Podpisy osób upoważnionych |
Bogdan Wankiewicz Jan Grudziński
STAROSTA CZŁONEK ZARZĄDU |
Załączniki do pobrania poniżej:
- załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 2 – formularz oferty wg załączonego wzoru;
- załącznik nr 3 – Wykaz materiałów;
- załącznik nr 4 – wzór umowy.
Powiat Wałecki
Oznaczenie sprawy: AG.272.1.2019
Wałcz, dnia 10 stycznia 2019 roku
Wyjaśnienie i modyfikacja treści zapytania ofertowego na
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji
Zawiadamia się, że dnia 10 stycznia 2019 roku wpłynęło zapytanie o wyjaśnienie treści zapytania na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji.
- W którym miejscu w ofercie powinna być umieszczona informacja odnośnie do długości rękojmi?
Na które udziela się następującej odpowiedzi:
Zapis należy zawrzeć na formularzu oferty. Zgodnie z niniejszym modyfikuje się załącznik nr 2 do zapytania - formularz oferty o następujący zapis „Okres rękojmi … lat”.
Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że akceptowalna będzie również oferta z dopisaną przez Wykonawcę informacją o okresie rękojmi na formularzu pierwotnie dołączonym do zapytania.
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego nr AG.272.1.2019
…………………………………….
…………………………………….
e-mail: ……………………………
tel. ………………………………..
(nazwa, adres wykonawcy)
OFERTA
Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych do utylizacji
1. Oferuję wykonanie dostawy będącej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, za kwotę w wysokości:
cena netto ..................................... zł, (słownie: .................................................... zł), stawka podatku VAT …. %
cena brutto ........................................ zł, (słownie: .................................................... zł)
Okres rękojmi … lat
Podany okres rękojmi za wady powinien zawierać się w przedziale od 1 do 3 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 1 roku. Określenie okresu rękojmi za wady na mniej niż 1 rok potraktowane zostanie jako złożenie oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego. Określenie okresu rękojmi za wady na więcej niż 3 lata potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 3 lat.
2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r.
3. Załącznikami do oferty są:
1) Wypełniony i parafowany Wykaz materiałów - załącznik nr 3 do zapytania.
2) ………………;
…………………………………….
(data, podpis i pieczęć wykonawcy)
Wyjaśnienie i modyfikacja wiąże Wykonawców z chwilą upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że akceptowalna będzie również oferta
z dopisaną przez Wykonawcę informacją o okresie rękojmi na formularzu pierwotnie dołączonym do zapytania.
W załączeniu zmodyfikowany załącznik nr 2 - formularz oferty.
podpisy osób upoważnionych |
Bogdan Wankiewicz Jan Grudziński
STAROSTA CZŁONEK ZARZĄDU |
|
|
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
03 01 2019 15 51 22Og Ooszenie (PDF, 529.55Kb) | 2019-01-03 15:51:22 | 0 | |
03 01 2019 15 51 22Za O cznik nr 1 Opis przedmiotu zamaiwienia (PDF, 268.58Kb) | 2019-01-03 15:51:22 | 0 | |
03 01 2019 15 51 22Za O cznik nr 2 Wzair oferty (ODT, 18.11Kb) | 2019-01-03 15:51:22 | 0 | |
03 01 2019 15 51 22Za O cznik nr 3 Wykaz materia Oaiw (XLSX, 9.36Kb) | 2019-01-03 15:51:22 | 0 | |
03 01 2019 15 51 22Za O cznik nr 4 Umowa - projekt 2019 (PDF, 333.59Kb) | 2019-01-03 15:51:22 | 0 | |
10 01 2019 11 48 30Za O cznik nr 2 Wzair oferty po modyfikacji (PDF, 721.84Kb) | 2019-01-10 11:48:30 | 0 | |
15 02 2019 17 28 58zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Materia Oy eksploatacyjne 2019 (PDF, 224.53Kb) | 2019-02-15 17:28:58 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
03 sty 2019
Osoba dodająca informacje
Magdalena Krawczyk Data publikacji:
03 sty 2019, godz. 15:51
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
15 lut 2019, godz. 17:28