Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Oznaczenie sprawy: AG.272.14.2016
Wałcz, dnia 30 grudnia 2016 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- Parafowany wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
-
Wypełniony i parafowany Wykaz materiałów - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
-
wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
-
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
-
cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
7. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
-
należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”,
-
cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 stycznia 2017 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
10. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 stycznia 2017 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Krystian Krawczyk, telefon: 67 250 84 47,e-mail: k.krawczyk@powiatwalecki.pl
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
dr Bogdan Wankiewicz
Starosta Wałecki
Starostwo Powiatowe w Wałczu
Oznaczenie sprawy: AG.272.14.2016
Wałcz, dnia 5 stycznia 2017 roku
Wyjaśnienie
dotyczące treści zapytania ofertowego i modyfikacja treści umowy na
„Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”
Zawiadamia się, że w dniach 2, 3 i 4 stycznia 2017 roku wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści zapytania cenowego na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”.
- Witam, Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytanie: W jakim terminie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar do siedziby zamawiającego, po oficjalnym zamówieniu?
Na które udziela się następującej odpowiedzi:
Zamawiający, wyjaśnia, że przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie nie dłuższym, niż 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.
- Witam, Zwracam się z pytaniem czy w zapytaniu Zamawiający wymaga zaoferowania wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta urządzeń do których są one przeznaczone?
Na które udziela się następującej odpowiedzi:
Zamawiający wyjaśnia, że wymaga wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta urządzeń do których są one przeznaczone. Wyjątkiem od tej reguły są sytuacje kiedy producent danego urządzenia nie oferuje już w sprzedaży oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do danego urządzenia.
3. Witam, Proszę o informację jak mam interpretować zapis państwa umowy: § 3.5. Dostarczone Zamawiającemu towary zostaną przeliczone i na powyższą okoliczność sporządzony zostanie, w dwóch egzemplarzach, protokół odbioru. Podpisanie przez Zamawiającego i dostawcę (Wykonawcę, przewoźnika) protokołu odbioru towarów nie zawierającego uwag, przyjmuje się za chwilę dostarczenia towarów. Czy to oznacza, że kurier doręczający przesyłkę będzie musiał czekać aż Państwo otworzą i sprawdzą przesyłki by podpisać protokoły odbioru?Na które udziela się następującej odpowiedzi:
Zamawiający, wprowadza modyfikację treści umowy, zgodnie z którą § 3 ust 5 Umowy otrzymuje nowe brzmienie:
„5. Dostarczone Zamawiającemu towary zostaną przeliczone i na powyższą okoliczność sporządzony zostanie protokół odbioru.”
Zamawiający wyjaśnia, że Kurier doręczający przesyłkę nie będzie musiał czekać aż przesyłka zostanie otwarta i sprawdzona, by podpisać protokół odbioru.
Zamawiający jednocześnie informuje, że do niniejszego pisma zostaje dołączony zmodyfikowany wzór umowy. Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawca może złożyć ofertę na drukach z naniesioną zmianą, bądź też na drukach załączonych do ogłoszenia z dnia 30 grudnia 2016 roku, jednakże wówczas Wykonawca zobowiązany jest do przekreślenia zapisu przed modyfikacją, tj. „w dwóch egzemplarzach” oraz „Podpisanie przez Zamawiającego i dostawcę (Wykonawcę, przewoźnika) protokołu odbioru towarów nie zawierającego uwag, przyjmuje się za chwilę dostarczenia towarów.”
Wyjaśnienie wiąże Wykonawców z chwilą upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego.
Załącznik:
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr AG.272.14.2016
dr Bogdan Wankiewicz Starosta Wałecki
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego nr AG.272.14.2016
UMOWA SUKCESYWNEGO KUPNA – SPRZEDAŻY - projekt
nr ………………..
zawarta w dniu …………………..…… r. w Wałczu pomiędzy:
Powiatem Wałeckim, adres: ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, NIP: 765-16-76-498 reprezentowanym przez:
Pana Bogdana Wankiewicza – Starostę
Panią Jolantę Wegner – Wicestarostę zwanym dalej „Zamawiającym”,
a………………………………………………………………………………………………, reprezentowanym przez:
…………………………………. zwanym dalej „Wykonawcą” łącznie zwanymi dalej „Stronami”.
§ 1.
PRZEDMIOT UMOWY
- Przedmiotem Umowy jest dostawa Zamawiającemu materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek szczegółowo opisanych w ofercie Wykonawcy (formularz kalkulacyjny), stanowiącej integralną część Umowy, zwanych dalej „towarami”.
- Dostawa towarów odbywać będzie się częściami i periodycznie, w ilościach i terminach zgodnych z potrzebami Zamawiającego, na podstawie odrębnych zamówień.
§ 2.
CZAS TRWANIA UMOWY
Umowa zawarta zostaje od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.
§ 3.
SPOSÓB REALIZACJI DOSTAW
- Wykonawca dostarczać będzie zamówione towary od poniedziałku do piątku, w terminie wskazanym w zamówieniu, w godzinach od 8.00 do godz. 15.00.
- Wykonawca dostarczać będzie towary na adres Zamawiającego.
- Sposób dostarczania i wydawania towarów zapewniać będzie ich całość i nienaruszalność, w szczególności sposób opakowania tonera (tylko oryginalne opakowanie producenta) i przewozu odpowiadać będzie właściwościom towarów.
- Zamówienia składane będą według wyboru Zamawiającego e-mailem na adres………………………….. ze wskazaniem rodzaju i ilości zamawianych towarów. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie zamówienia.
- Dostarczone Zamawiającemu towary zostaną przeliczone i na powyższą okoliczność sporządzony zostanie protokół odbioru.
- W przypadku, gdy część towarów podlegających sprawdzeniu będzie miała wady lub dane zamówienie nie zostanie zrealizowane w pełnym zakresie, co zostanie stwierdzone w protokole, Wykonawca dostarczy, w tym samym dniu lub w innym dniu wskazanym przez Zamawiającego, towary wolne od wad lub brakujące, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Wykonawca nie wykona obowiązku, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający ma prawo zamówić brakujące towary u osoby trzeciej, a różnicą ceny tego zamówienia (jeśli będzie ona wyższa od ceny określonej w Umowie) obciążyć Wykonawcę.
§ 4.
WYNAGRODZENIE ORAZ WARUNKI PŁATNOŚCI
- Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie na podstawie rzeczywistej ilości zamawianych
i dostarczanych towarów oraz cen jednostkowych podanych w załączniku Umowy, przy czym całkowita wartość wynagrodzenia Wykonawcy nie przekroczy kwoty ………….………….. zł. - Wynagrodzenie, o którym mowa w ust.1 obejmuje wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem przedmiotu Umowy.
- Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 31 dni, licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
- Podstawą wystawienia faktury VAT za dostarczone towary, będzie podpisany protokół odbioru, o którym mowa w § 3 ust. 5.
- Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę VAT na dostarczane towary i dołączyć ją do dostarczanych towarów. Wykonawca zobowiązany jest umieścić na fakturze VAT numer Umowy. Zamawiający nie dopuszcza umieszczenia na fakturze VAT towarów dostarczonych na podstawie innych umów.
§ 5.
UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA
Zamawiający może odstąpić od części niewykonanej jeszcze Umowy w przypadkach określonych w przepisach prawa, a także, jeżeli Wykonawca trzykrotnie nie dostarczy towarów w umówionym terminie, trzykrotnie wykona Umowę w sposób nienależyty, inny niż poprzez nieterminową dostawę towarów oraz jeżeli Wykonawca opóźnia się z dostawą towarów dłużej niż 3 dni.
§ 6.
KARA UMOWNA
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
- opóźnienie w dostawie towarów, w wysokości 50 zł, za każdy dzień opóźnienia;
- odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 10% całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1.
2. Maksymalna łączna kwota kary umownej, o której mowa w ust. 1 pkt 1, nie może przekroczyć 10% całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1.
3. Zamawiający może żądać odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonej kary umownej.
§ 7.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa obejmuje całość uprawnień i zobowiązań Stron. Żadna ze Stron w razie jakiegokolwiek sporu dotyczącego realizacji Umowy albo też interpretacji jej zapisów nie będzie uprawniona do powoływania się na jakiekolwiek wcześniejsze ustalenia i oświadczenia, podjęte lub wyrażone w formie ustnej albo pisemnej, z wyjątkiem tych, które wyraźnie zawarte są w Umowie.
- Nieważność jednego lub więcej postanowień Umowy nie pociąga za sobą nieważności innych jej postanowień, chyba, że nieważnością są dotknięte istotne postanowienia tej Umowy; z treści Umowy wynika, że bez postanowień dotkniętych nieważnością nie zostałaby ona zawarta bądź też obowiązujące przepisy prawa przewidują inny skutek takiej nieważności.
- Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, Strony zobowiązują się do prowadzenia w dobrej wierze negocjacji zmierzających do zastąpienia nieważnych postanowień Umowy, (jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce) przez postanowienia, które będą w pełni ważne i skuteczne, jak również będą w maksymalnym stopniu zbliżone – w odniesieniu do wywieranych przez nie skutków ekonomicznych oraz intencji Stron zawierających Umowę w obecnej treści – do postanowień dotkniętych nieważnością.
- Spory mogące wyniknąć z realizacji Umowy będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- Zmiana Umowy wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
- Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których każdy stanowi oryginał i po jednym z nich otrzymuje każda ze Stron.
Zamawiający Wykonawca
Załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;
- załącznik nr 2 – wzór umowy;
- załącznik nr 3 – Wykaz materiałów
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
05 01 2017 16 31 52WyjaA nienie i modyfikacja treA ci (DOC, 131.00Kb) | 2017-01-05 16:31:52 | 0 | |
05 01 2017 16 34 52ZaA A cznik nr 2 WzA r Umowy - projekt 2017 po modyfikacji treA ci (DOCX, 20.79Kb) | 2017-01-05 16:34:52 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
30 gru 2016
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
30 gru 2016, godz. 13:57
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
16 sty 2017, godz. 14:29