Dostawa artykułów biurowych w 2021 roku
Powiat Wałecki Wałcz, dnia 7 grudnia 2020 r.
Ul. Dąbrowskiego 17
78-600 Wałcz
NIP: 765-16-76-498
Oznaczenie sprawy: AG.272.8.2020
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa artykułów biurowych w 2021 roku
Kod CPV 30192000-1; 30197630-1; 30199230-1; 30197000-6
1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01 stycznia 2021
do dnia 31 grudnia 2021 r.
4. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
5. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych artykułów biurowych - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
7. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę artykułów biurowych w 2021 roku”,
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 grudnia 2020 r., do godz. 15:30 w siedzibie zamawiającego, budynek Starostwa Powiatowego ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
10. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 21 grudnia. 2020 r., o godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
- w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Sobocińska, tel. 67-250-84-49,
e-mail: k.sobocinska@powiatwalecki.pl - w zakresie procedury – Edyta Węglewska, tel: 67-250-84-59,
e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
12. Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że
w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO): tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiat Wałecki Wałcz, dnia 23 grudnia 2020 r.
ul. Dąbrowskiego 17
78-600 Wałcz
NIP: 765-16-76-498
Oznaczenie sprawy: AG.272.8.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Dostawę artykułów biurowych w 2021 roku” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: Hurtownia Art. Przemysłowych „Marta” Danuta Worotyniec.
Dane wybranej oferty: ul. Dworcowa 14, 78-600 Wałcz.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 37 234,40 zł brutto.
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
L. p. |
Wykonawca |
Cena brutto |
Kryterium cena/uzyskane punkty |
1. |
Hurtownia OPTIM ul. Małopolska 26, 77-200 Miastko |
37 960,81 zł |
98,09 pkt
|
2. |
Hurtownia Art. Przemysłowych „MARTA” ul. Dworcowa 14, 78-600 Wałcz |
37 234,40 zł |
100 pkt |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy wynik (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
Załączniki:
załącznik nr 1- formularz oferty,
załącznik nr 2- Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych artykułów biurowych;
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
07 gru 2020
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
07 gru 2020, godz. 17:24
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
23 gru 2020, godz. 15:39