Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Wałczu


Wałcz: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Wałczu
Numer ogłoszenia: 104688 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Wałczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane termomodernizacyjne oraz remont pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół Nr 4 ul. Południowa 10 a w Wałczu. Termomodernizacji podlega cały budynek . Prace przy termomodernizacji obiektu polegać będą na wykonaniu następującego zakresu robót:wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; dociepleniu dachu, stropu międzykondygnacyjnego, ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych wraz z ich wykończeniem i malowaniem ( kolorystyka do ustalenia z inwestorem);wymiana instalacji centralnego ogrzewania, dostawa i montaż kotłowni na instalacje ciepłej wody użytkowej, dostawa i montaż kolektorów słonecznych oraz roboty towarzyszące wynikające z prowadzenia robót termomodernizacyjnych. Remont pokrycia dachowego polegać będzie na remoncie: kominów, dachu z wymianą pokrycia dachowego, facjatek dachowych , włazów dachowych oraz pracach towarzyszących..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.11.10.00-8, 45.11.11.00-9, 45.23.31.40-2, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 4 w Wałczu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej: jedną robotę budowlaną obejmującą termomodernizację obiektu kubaturowego w zakresie docieplania ścian zewnętrznych, stropów oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej o wartości co najmniej 500.000,00 zł ,jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie kompletnej instalacji solarnej dla podgrzewania wody użytkowej lub ogrzewania budynku wraz z kotłownią na ciepłą wodę użytkową o wartości co najmniej 100.000,00 zł, jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie modernizacji instalacji c.o. o wartości co najmniej 150.000,00 zł, jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę dachu o wartości co najmniej 200.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej: jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy;dwiema osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej: jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy;dwiema osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 700.000,00 zł, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia obejmującą 1.000.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17,78-600 Wałcz , pokój nr 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17 Wałcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007- 2013 zgodnie z postanowieniami umowy nr POIIS.09.03.00-00-046/09-00 zawartej w dniu 23.10.2009 r. pomiędzy Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a Liderem Projektu Powiatem Wałeckim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie uzp (DOC, 53.00Kb) 2011-05-09 10:23:32 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zal. 1 formularz oferty (DOC, 98.00Kb) 2011-05-09 10:24:45 164
Zal. 2 wykaz robot budowlanych (DOC, 75.00Kb) 2011-05-09 10:24:58 171
Zal. 3 wykaz osob (DOC, 75.00Kb) 2011-05-09 10:25:08 164
SIWZ term bud zs 4 (, 3.43Mb) 2011-05-09 10:24:04 262
zalacznik nr 4 - pokrycie dachowe (ZIP, 1.60Mb) 2011-05-09 11:06:59 169
zalacznik nr 4 - termomodernizacja budynku zs nr 4 (ZIP, 86.41Mb) 2011-05-09 11:06:54 170
Zal. 5 projekt umowy (DOC, 186.00Kb) 2011-05-09 11:12:47 388

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (, 718.84Kb) 2011-06-13 11:46:17 0

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie o udzielenie zamA wiuenia (DOC, 36.00Kb) 2011-07-05 19:24:01 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
09 maj 2011

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
09 maj 2011, godz. 10:22

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
05 lip 2011, godz. 19:24