Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont nawierzchni przy Zespole Szkół Nr 1 w Wałczu (ul. Kilińszczaków 59)


 

Wałcz: Remont nawierzchni przy Zespole Szkół Nr 1 w Wałczu (ul. Kilińszczaków 59)
Numer ogłoszenia: 214478 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni przy Zespole Szkół Nr 1 w Wałczu (ul. Kilińszczaków 59).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni przy Zespole Szkół Nr 1 w Wałczu (ul. Kilińszczaków 59) w zakresie umożliwiającym jej użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać nową nawierzchnię drogi wewnętrznej oraz chodnik z kostki brukowej na podsypce cementowo-wapiennej (kostka kolorowa - starobruk), krawężniki oraz obrzeża betonowe. Charakterystyka obiektu: Nawierzchnie drogi o powierzchni 220,70 m? należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Nawierzchnie chodnika o powierzchni 196,51 m? należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.11-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Remont nawierzchni przy Zespole Szkół Nr 1 (ul. Kilińszczaków 59) w Wałczu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni obejmujące przygotowanie terenu pod budowę, remont drogi (w tym drogi wewnętrznej), chodnika, krawężników i obrzeża o wartości min. 60.000,00 zł każda Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełni

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji min. jednego zadania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 50.000,00 zł, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia obejmującą 100.000,00 zł; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy: zmiany spowodowane warunkami atmosferyczne, uniemożliwiającymi wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi być potwierdzony przez Zamawiającego, zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, zmiany spowodowane działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na przedmiot Umowy, zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, zmiany spowodowane odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi, ale istotnymi dla realizacji przedmiotu Umowy, zmiany spowodowane odmiennymi, ale istotnymi dla realizacji przedmiotu Umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, zmiany spowodowane wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Pozostałe zmiany: rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17,78-600 Wałcz , u Marty Suskiej p.301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w Biurze Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszeni uzp1 (DOC, 43.50Kb) 2011-07-25 12:29:39 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zal. Nr 1 formularz oferty (DOC, 80.00Kb) 2011-07-25 12:30:38 118
Zal. Nr 2- Kosztorys ZespA A SzkA A nr 1ofertowy (PDF, 140.63Kb) 2011-07-25 12:33:00 316
Zal. Nr 2-opis techniczny (DOC, 31.00Kb) 2011-07-25 12:30:53 147
Zal. Nr 2-Plan1 (PDF, 2.83Mb) 2011-07-25 12:31:39 163
Zal. Nr 2-Plrzekroje konstr (PDF, 295.17Kb) 2011-07-25 12:31:53 124
Zal. Nr 2-STWiOR (DOC, 182.00Kb) 2011-07-25 12:32:25 448
Zal. Nr 3 wzor umowy (DOC, 185.00Kb) 2011-07-25 12:33:13 136
SIWZ (PDF, 3.05Mb) 2011-07-25 12:30:24 152

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF, 202.06Kb) 2011-08-10 14:11:57 1

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie o zamA wieniu (DOC, 29.50Kb) 2011-08-31 07:18:15 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
25 lip 2011

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
25 lip 2011, godz. 11:20

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
31 sie 2011, godz. 07:18