Dostawa tablic rejestracyjnych
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wałcz: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 48045 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2582401, faks 67 258 9010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa Zamawiającemu tablic rejestracyjnych na potrzeby Starosty Wałeckiego związane z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych od Zamawiającego i ich utylizacja. Produkowane przez wykonawcę i dostarczane Zamawiającemu tablice rejestracyjne spełniać będą warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.). Tablice rejestracyjne produkowane będą przez wykonawcę z uwzględnieniem warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. 2002 r. Nr 193, poz. 1618 ze zm.). Produkcja i dostawa oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych obejmować będzie: tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 9000 kompletów, tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 400 kompletów, tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 10 kompletów, tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - 10 kompletów, tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 5 kompletów, tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 5 komplety, tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 20 kompletów, tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe - 10 kompletów, tablice motocyklowe zwyczajne - 800 sztuk, tablice motocyklowe indywidualne - 5 sztuk, tablice motocyklowe zabytkowe - 5 sztuk, tablice motocyklowe tymczasowe - 5 sztuk, tablice motorowerowe zwyczajne - 450 sztuk, tablice motorowerowe tymczasowe - 3 sztuki, tablice zwyczajne do przyczep jednorzędowe - 450 sztuk, tablice zwyczajne do przyczep dwurzędowe - 150 sztuk, wtórniki tablic rejestracyjnych - 250 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-6, 30.19.50.00-2, 14.72.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentu i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych rodzajów tablic rejestracyjnych w większej ilości niż wymieniona w Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy tablic rejestracyjnych pozostałych rodzajów (tzw. przesunięcia asortymentowe), zmiany spowodowane nie zamówieniem pełnej ilości tablic rejestracyjnych. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu zamówienia pełnej ilości tablic rejestracyjnych określonych w Umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój nr 301 u p. Marty Suskiej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie uzp (DOC, 45.00Kb) | 2012-02-29 13:16:24 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal. nr 1 formularz oferty (DOC, 110.50Kb) | 2012-02-29 13:16:59 | 97 | |
Zal. nr 2 - wzor umowy (DOC, 87.00Kb) | 2012-02-29 13:17:08 | 543 | |
spec 29.02.2012 (PDF, 2.72Mb) | 2012-02-29 13:16:49 | 149 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF, 509.55Kb) | 2012-03-13 10:38:01 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 32.00Kb) | 2012-03-19 12:17:37 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
29 lut 2012
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
29 lut 2012, godz. 13:15
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
19 mar 2012, godz. 12:17