Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zestaw komputerowy x 5 (jednostka centralna, monitor, UPS, oprogramowanie oraz akcesoria dodatkowe)

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ


"Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału GN grudzień 2019"


1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
rodzaj zamówienia : dostawa,
kod CPV: 30213000-5 – komputery osobiste

2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:

Liczba punktów = cena najniższej oferty podlegającej ocenie/cena oferty badanej x 100

4. Wykonawca składa ofertę zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę, jest obowiązująca przez okres trwania
umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

7. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem zapytanie ofertowe na: "Dostawa sprzętu
komputerowego dla Wydziału GN grudzień 2019” w terminie do dnia 4 grudnia 2019 r.,
do godz. 12:45 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17,
78-600 Wałcz.
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być
sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy
wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy
zwrócona bez otwierania.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 4 grudnia 2019 r., o godz. 13:00 w siedzibie
zamawiającego, sala narad II piętro.

9. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia:
Michał Nieczaj tel. (067) 387 39 69 wewn. 10, e-mail: m.nieczaj@powiatwalecki.pl
w zakresie prowadzonej procedury:
Edyta Węglewska tel. (067) 250 84 59, e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Wzór oferty
Wzór umowy


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Michał Nieczaj

Data wytworzenia:
22 lis 2019

Osoba dodająca informacje

Michał Nieczaj

Data publikacji:
22 lis 2019, godz. 13:22

Osoba aktualizująca informacje

Michał Nieczaj

Data aktualizacji:
05 gru 2019, godz. 10:51