Zestaw komputerowy x 5 (jednostka centralna, monitor, UPS, oprogramowanie oraz akcesoria dodatkowe)
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
"Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału GN grudzień 2019"
1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
rodzaj zamówienia : dostawa,
kod CPV: 30213000-5 – komputery osobiste
2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
Liczba punktów = cena najniższej oferty podlegającej ocenie/cena oferty badanej x 100
4. Wykonawca składa ofertę zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę, jest obowiązująca przez okres trwania
umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem zapytanie ofertowe na: "Dostawa sprzętu
komputerowego dla Wydziału GN grudzień 2019” w terminie do dnia 4 grudnia 2019 r.,
do godz. 12:45 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17,
78-600 Wałcz.
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być
sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy
wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy
zwrócona bez otwierania.
8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 4 grudnia 2019 r., o godz. 13:00 w siedzibie
zamawiającego, sala narad II piętro.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
w zakresie przedmiotu zamówienia:
Michał Nieczaj tel. (067) 387 39 69 wewn. 10, e-mail: m.nieczaj@powiatwalecki.pl
w zakresie prowadzonej procedury:
Edyta Węglewska tel. (067) 250 84 59, e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
Zawiadomienie o wyborze oferty
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Wzór oferty
Wzór umowy
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
22 11 2019 13 22 29 wzor oferty (PDF, 55.37Kb) | 2019-11-22 13:22:29 | 0 | |
22 11 2019 13 22 29 wzor umowy (PDF, 973.54Kb) | 2019-11-22 13:22:29 | 1 | |
22 11 2019 13 22 29 zalacznik nr 1 do zapytania ofertowego nr ag.272.13.2019 (PDF, 73.64Kb) | 2019-11-22 13:22:29 | 0 | |
22 11 2019 13 22 29 zaproszenie do zlozenia oferty (PDF, 75.86Kb) | 2019-11-22 13:22:29 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
22 lis 2019
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
22 lis 2019, godz. 13:22
Osoba aktualizująca informacje
Michał Nieczaj Data aktualizacji:
05 gru 2019, godz. 10:51