Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe Nr AG. 272.3.2023 na zadanie pn. "Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w Starostwie Powiatowym w Wałczu"

Oznaczenie sprawy: AG. 272.3.2023

                                                   Wałcz, dnia 04.12.2023 r.

                                                                                         

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w Starostwie Powiatowym
w Wałczu.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
    z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wałczu oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych
    z użytku tablic rejestracyjnych - opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Rodzaj zamówienia: usługa

  1. kod CPV 30195000-2 – tablice
  2. 44423400-5 -  znaki i elementy podobne
  3. 34928472-7 – oznakowanie
  4. 90500000-2 – usługi związane z odpadami
  1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.12.2024 r.
  2. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 100%

        

                                                cena najniższej oferty

                                                 podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 100

                                               cena oferty badanej

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. Załącznik nr 2 – Formularz oferty wg załączonego wzoru;
  2. Załącznik nr 3 – Zaparafowany wzór umowy;
  3. Kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego
    ze względu na siedzibę przedsiębiorcy potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”;
  4. Kopię aktualnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi potwierdzoną „za zgodność
    z oryginałem”.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.

Cena powinna zawierać:

  1. Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. Cena podana przez Wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu ich spełniania:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

7.1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz że posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75 a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).

 

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

 

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

 

  1. Zamawiający zastrzega, że ma prawo unieważnić postępowanie, bez uzasadnionego powodu.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałczz dopiskiem: „Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w Starostwie powiatowym w Wałczu”. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo
i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.  Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  1. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.12.2023 r. do godz. 08.00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania. 

 

  1. Sposób i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.12.2023 r., o godz. 08.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Paweł Brożek, telefon: 67 250-84-19
    e-mail:
    p.brozek@powiatwalecki.pl

Honorata Zioło, telefon: 67 250-84-15

e-mail:h.ziolo@powiatwalecki.pl

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia   procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67 250-84-59,
    e-mail:
    e.weglewska@powiatwalecki.pl

 

  1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu,
    ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

            Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

 

                                  STAROSTA WAŁECKI                     WICESTAROSTA WAŁECKI

                       /-/  Bogdan Wankiewicz                   /-/ Jolanta Wegner                                                                 

 

Załączniki:

-  Załącznik nr 1 –  Opis przedmiotu zamówienia;

Załącznik nr 2 –  Formularz oferty;

Załącznik nr 3  -  Zaparafowany wzór umowy.

 

 

Wałcz, dnia 12.12.2023 r.

Oznaczenie sprawy: AG.272.3.2023

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zawiadamia się, że w  postępowaniu pn.: „Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w Starostwie Powiatowym
w Wałczu” wybrana została oferta oznaczona nr 1 złożona przez:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „REST” S.J. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Wydra

ul. Wróblewskiego 31

66-400 Gorzów Wielkopolski

Cena za wykonanie usługi: 149 895,80 zł brutto

 

/-/    Bogdan Wankiewicz                                                 /-/  Jan Grudziński

             STAROSTA WAŁECKI                                                   Członek Zarządu


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator Serwisu BIP

Data wytworzenia:
04 gru 2023

Osoba dodająca informacje

Michał Kałucki

Data publikacji:
04 gru 2023, godz. 14:34

Osoba aktualizująca informacje

Michał Kałucki

Data aktualizacji:
12 gru 2023, godz. 14:47