Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zapytanie ofertowe Nr AG.272.1.2023 na zadanie pn.: " Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego".

Oznaczenie sprawy: AG. 272.1.2023

                                                                Wałcz, dnia 14.06.2023 r.

                                                                                         

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

„Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego ”.

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia   zawiera załącznik nr 2.

Rodzaj zamówienia: usługa

  1. kod CPV 50118110-9 – usługi holownicze
  2. 98351100-9 usługi parkingowe
  1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2025 r. z uwzględnieniem § 4 ust. 2 Umowy.
  2. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 100%

        

                                                cena najniższej oferty

                                                 podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 100

                                               cena oferty badanej

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty wg załączonego wzoru;
  2. Załącznik nr 3 – Wykaz parkingów;
  3. Załącznik nr 4 – Wykaz sprzętu;
  4. Załącznik nr 5 - Zaparafowany wzór umowy;
  5. Kopię polisy ubezpieczeniowej opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem”;
  6. Kopię dokumentów potwierdzających posiadanie licencji na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
    o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) opatrzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.

Cena powinna zawierać:

  1. Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. Cena podana przez Wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
  2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu ich spełniania:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) przez złożenie kopii ww. dokumentu opatrzonego klauzulą „za zgodność z oryginałem”.

  1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że:

  1. dysponuje pojazdami specjalistycznymi spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usunięcia, holowania każdego pojazdu, z każdego miejsca
    w granicach administracyjnych powiatu wałeckiego.

Pojazdy te winny posiadać aktualne okresowe badania techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Wykonawca powinien dysponować co najmniej:

  • jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
  • jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 7,5 ton,
  • jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 ton (umożliwiającym m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów – pojazd członowy z naczepą),

     Sprzęt holowniczy:

    Do holowania pojazdów musi być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny, przeznaczony do  tego  rodzaju zadań, typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego
i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Wałeckiego
w możliwie najszybszym czasie.

  1. dysponuje parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym z całodobowym dozorem i utwardzoną nawierzchnią  na usunięte pojazdy na:
    • 10 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton,
    • co najmniej 1 stanowiskiem dla pojazdu ciężarowego z przyczepą lub naczepą/autobusu,
    • 2 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych (zadaszone),
    • wydzielone miejsce do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych,
    • miejsce zabudowane  oraz umożliwiające przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów.

 

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest Wykaz sprzętu i Wykaz parkingów (Zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).

  1. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, przez złożenie kopii ww. dokumentu opatrzonego  klauzulą „za zgodność z oryginałem”.

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
  2. Zamawiający zastrzega, że ma prawo unieważnić postępowanie, bez uzasadnionego powodu.
  3. Opis sposobu przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałczz dopiskiem: „Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie powiatu Wałeckiego”. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

  1. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.06.2023 r. do godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania. 

  1. Sposób i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.06.2023 r., o godz. 8.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Paweł Brożek, telefon: 67 250-84-19
    e-mail:
    p.brozek@powiatwalecki.pl
  2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia   procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67 250-84-59,
    e-mail:
    e.weglewska@powiatwalecki.pl

 

  1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

            Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

 

 

                                          STAROSTA WAŁECKI                     WICESTAROSTA WAŁECKI

                                              

                                              Bogdan Wankiewicz                           Jolanta Wegner                                                          

 

 

 

Załączniki:

-  Załącznik nr 1 –  Formularz oferty;

-  Załącznik nr 2 –  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;

-  Załącznik nr  3–  Wykaz parkingów;

Załącznik nr 4 -   Wykaz sprzętu;

-  Załącznik nr 5  -  Zaparafowany wzór umowy.

Wałcz, 22 czerwca 2023 r.

AG.272.1.2023                                                                                                             

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zawiadamia się, że w postępowaniu na: „Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego” została wybrana niżej wymieniona oferta.

Dane wybranej oferty:

Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:

Pomoc Drogowa  Sylwester Kucharz,

ul. Okrężna 2, 78-600 Wałcz

Cena za wykonanie usługi: 5 904,00 zł brutto, w tym

Identyfikator usługi

 

Składnik

Cena jednostkowa brutto

Ceny za usunięcie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie
z przedmiotem umowy

K 1

rower lub motorower

  123,00

K 2

Motocykl

  184,50

K 3

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t

  430,50

K 4

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t

  738,00

K 5

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t

  984,00

K 6

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t

1 476,00

K 7

pojazd przewożący materiały niebezpieczne

1 476,00

K 8

hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego

   123,00

Ceny za przechowywanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie z przedmiotem umowy (za każdą rozpoczętą dobę)

K 9

rower lub motorower

   12,30

K 10

Motocykl

   12,30

K 11

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t

   24,60

K 12

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t

   36,90

K13

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t

   49,20 

K14

pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t

   49,20 

K15

pojazd przewożący materiały niebezpieczne

   49,20 

K16

hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego

   12,30

Pozostałe ceny

K 17

za czynności podjęte przez Wykonawcę w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie kosztów po stronie Wykonawcy

 

 123,00

Łączna cena jednostkowa brutto za pozycje od K1 do K17

5 904,00 zł

 

Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:

 

L.p.

WYKONAWCA

Cena brutto za wykonanie usługi za pozycje

od K1 do K17

Kryterium 100% cena, uzyskane punkty

1.

Pomoc Drogowa

Sylwester Kucharz

ul. Okrężna 2

78-600 Wałcz

 

  5 904,00

 

 100%

2.

Zakład Mechaniki Pojazdowej

Pomoc Drogowa

Jacek Michalski

ul. Mickiewicza 24

78-630 Człopa

 

 16 718,16 zł

 

 35,31 %

 

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny uzyskała najkorzystniejszy wynik (najwyższa ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.

 

 

 

 

                                       Wicestarosta Wałecki                     Członek Zarządu Powiatu

                                                                                                           w Wałczu

                                           /-/  Jolanta Wegner                           /-/ Jan Grudziński

                                                                                                                                 

                                                                                     

Do wiadomości:

  1. Oferenci
  2. Tablica informacyjna
  3. Strona internetowa www.bip.powiatwalecki.pl
  4. a/a

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystian Krawczyk

Data wytworzenia:
14 cze 2023

Osoba dodająca informacje

Krystian Krawczyk

Data publikacji:
14 cze 2023, godz. 14:37

Osoba aktualizująca informacje

Krystian Krawczyk

Data aktualizacji:
22 cze 2023, godz. 14:26