Zapytanie ofertowe Nr AG.272.1.2023 na zadanie pn.: " Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego".
Oznaczenie sprawy: AG. 272.1.2023
Wałcz, dnia 14.06.2023 r.
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego ”.
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
Rodzaj zamówienia: usługa
- kod CPV 50118110-9 – usługi holownicze
- 98351100-9 usługi parkingowe
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.07.2023 r. do dnia 30.06.2025 r. z uwzględnieniem § 4 ust. 2 Umowy.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = --------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty wg załączonego wzoru;
- Załącznik nr 3 – Wykaz parkingów;
- Załącznik nr 4 – Wykaz sprzętu;
- Załącznik nr 5 - Zaparafowany wzór umowy;
- Kopię polisy ubezpieczeniowej opatrzoną klauzulą „za zgodność z oryginałem”;
- Kopię dokumentów potwierdzających posiadanie licencji na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) opatrzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie.
Cena powinna zawierać:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- Cena podana przez Wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu ich spełniania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.).
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) przez złożenie kopii ww. dokumentu opatrzonego klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że:
- dysponuje pojazdami specjalistycznymi spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usunięcia, holowania każdego pojazdu, z każdego miejsca
w granicach administracyjnych powiatu wałeckiego.
Pojazdy te winny posiadać aktualne okresowe badania techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Wykonawca powinien dysponować co najmniej:
- jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
- jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 7,5 ton,
- jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 ton (umożliwiającym m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów – pojazd członowy z naczepą),
Sprzęt holowniczy:
Do holowania pojazdów musi być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny, przeznaczony do tego rodzaju zadań, typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego
i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Wałeckiego
w możliwie najszybszym czasie.
- dysponuje parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym z całodobowym dozorem i utwardzoną nawierzchnią na usunięte pojazdy na:
- 10 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton,
- co najmniej 1 stanowiskiem dla pojazdu ciężarowego z przyczepą lub naczepą/autobusu,
- 2 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych (zadaszone),
- wydzielone miejsce do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych,
- miejsce zabudowane oraz umożliwiające przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów.
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest Wykaz sprzętu i Wykaz parkingów (Zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, przez złożenie kopii ww. dokumentu opatrzonego klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega, że ma prawo unieważnić postępowanie, bez uzasadnionego powodu.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem: „Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie powiatu Wałeckiego”. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.06.2023 r. do godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Sposób i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.06.2023 r., o godz. 8.15 w siedzibie zamawiającego- sala narad II piętro.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Paweł Brożek, telefon: 67 250-84-19
e-mail: p.brozek@powiatwalecki.pl - Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Edyta Węglewska, telefon: 67 250-84-59,
e-mail: e.weglewska@powiatwalecki.pl
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
- Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
STAROSTA WAŁECKI WICESTAROSTA WAŁECKI
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
- Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 3– Wykaz parkingów;
- Załącznik nr 4 - Wykaz sprzętu;
- Załącznik nr 5 - Zaparafowany wzór umowy.
Wałcz, 22 czerwca 2023 r.
AG.272.1.2023
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na: „Usługa usuwania pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na terenie Powiatu Wałeckiego” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Dane wybranej oferty:
Oferta oznaczona nr 1 złożona przez:
Pomoc Drogowa Sylwester Kucharz,
ul. Okrężna 2, 78-600 Wałcz
Cena za wykonanie usługi: 5 904,00 zł brutto, w tym
Identyfikator usługi |
Składnik |
Cena jednostkowa brutto |
Ceny za usunięcie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie |
||
K 1 |
rower lub motorower |
123,00 |
K 2 |
Motocykl |
184,50 |
K 3 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t |
430,50 |
K 4 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t |
738,00 |
K 5 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t |
984,00 |
K 6 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t |
1 476,00 |
K 7 |
pojazd przewożący materiały niebezpieczne |
1 476,00 |
K 8 |
hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego |
123,00 |
Ceny za przechowywanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie z przedmiotem umowy (za każdą rozpoczętą dobę) |
||
K 9 |
rower lub motorower |
12,30 |
K 10 |
Motocykl |
12,30 |
K 11 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t |
24,60 |
K 12 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t |
36,90 |
K13 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t |
49,20 |
K14 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t |
49,20 |
K15 |
pojazd przewożący materiały niebezpieczne |
49,20 |
K16 |
hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego |
12,30 |
Pozostałe ceny |
||
K 17 |
za czynności podjęte przez Wykonawcę w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie kosztów po stronie Wykonawcy |
123,00 |
Łączna cena jednostkowa brutto za pozycje od K1 do K17 |
5 904,00 zł |
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
L.p. |
WYKONAWCA |
Cena brutto za wykonanie usługi za pozycje od K1 do K17 |
Kryterium 100% cena, uzyskane punkty |
1. |
Pomoc Drogowa Sylwester Kucharz ul. Okrężna 2 78-600 Wałcz |
5 904,00 zł |
100% |
2. |
Zakład Mechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa Jacek Michalski ul. Mickiewicza 24 78-630 Człopa |
16 718,16 zł |
35,31 % |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny uzyskała najkorzystniejszy wynik (najwyższa ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.
Wicestarosta Wałecki Członek Zarządu Powiatu
w Wałczu
/-/ Jolanta Wegner /-/ Jan Grudziński
Do wiadomości:
- Oferenci
- Tablica informacyjna
- Strona internetowa www.bip.powiatwalecki.pl
- a/a
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
14 cze 2023
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
14 cze 2023, godz. 14:37
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
22 cze 2023, godz. 14:26