Ujawnienie lokalu w EGiB
Dokumenty potrzebne do ujawnienia samodzielnych lokali w ewidencji gruntów i budynków:
1) Kserokopia zaświadczenia o samodzielności lokalu. (Budownictwo- Starostwo Powiatowe Wałcz)
2) Arkusz danych ewidencyjnych lokali (podpisany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane)
3) Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia budowle ( np. zaświadczenie, decyzja)
4) Wniosek o zgłoszenie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków (dot. założenia kartoteki lokali, ujawnienia lokali w operacie ewidencji gruntów i budynków- podpisany przez uprawnioną osobę lub pełnomocnika)
5) Jeśli wniosek składany (podpisany) jest przez pełnomocnika dodatkowo należy dołączyć:
1- pełnomocnictwo
2- dowód wpłaty- opłata skarbowa za pełnomocnictwo 17zł na konto Urzędu Miasta Wałcz)
Może uzyskać:
- xxx
Koszt:
- xxx
Sposób załatwienia:
- osobiście, składając wniosek (do pobrania poniżej)
- pocztą tradycyjną
- online za pomocą Portalu Interesanta lub ePUAP
Kontakt w sprawie realizacji wniosku:
- tel. 67 387 56 80
lub e-mail: podgik@powiatwalecki.pl
Pliki do pobrania:
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
19 paź 2023
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
19 paź 2023, godz. 13:24
Osoba aktualizująca informacje
Michał Nieczaj Data aktualizacji:
19 paź 2023, godz. 13:24