Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór kandydatów do Komisji Konkursowej

Zgodnie z § 12 ust. 3 pkt 2 lit. a „Programu współpracy Powiatu Wałeckiego w 2012 roku z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia   24   kwietnia   2003 roku  o  działalności  pożytku publicznego  i o wolontariacie” stanowiącego załącznik do uchwały Nr XVII/127/2012 Rady Powiatu w Wałczu z dnia 26 października 2012 r. Zarząd Powiatu w Wałczu zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia  24   kwietnia   2003 roku  o  działalności  pożytku publicznego i o wolontariacie do zgłaszania kandydatów do pracy  w komisji konkursowej ds. oceny ofert w otwartych konkurach ofert.

 

Zarząd Powiatu każdorazowo po ogłoszeniu otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych powołuje w drodze uchwały komisję konkursową do oceny złożonych ofert.

Zarząd Powiatu, uwzględniając rodzaj zadań ogłoszonych konkursem, powołuje do komisji konkursowej przedstawiciela organizacji z bazy kandydatów na członków komisji konkursowych.

Kandydatami na członków komisji konkursowej mogą być członkowie organizacji oraz osoby wskazane przez organizacje (nie będące ich członkami), upełnomocnione do reprezentowania organizacji w procedurach konkursowych.

 

W skład komisji konkursowej nie będą powoływani reprezentanci organizacji, które ubiegają się w danym postępowaniu konkursowym o środki z budżetu powiatu lub pozostający z oferentami w takich relacjach, które mogłyby wywołać podejrzenie  o stronniczość lub interesowność.

 

Do zadań komisji konkursowej należy:

1)      ocena ofert pod względem merytorycznym, z uwzględnieniem kryteriów określonych w treści ogłoszenia konkursowego,

2)      przygotowanie propozycji podziału środków pomiędzy oferentami,

3)      sporządzenie protokołu z prac komisji.

Za udział w posiedzeniach komisji jej członkom nie przysługuje wynagrodzenie i zwrot kosztów podróży.

Imienne zgłoszenia według formularza należy przesłać w terminiedo dnia 31 grudnia 2012 r. do Wydziału Zarządzania Kryzysowego, Bezpieczeństwa i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Wałczu,  ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

 

Formularz  zgłoszenia kandydata.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Wojciech Pastuszak

Data wytworzenia:
09 gru 2012

Osoba dodająca informacje

Wojciech Pastuszak

Data publikacji:
09 gru 2012, godz. 15:21

Osoba aktualizująca informacje

Wojciech Pastuszak

Data aktualizacji:
09 gru 2012, godz. 15:21