Klasyfikacja gleboznawcza gruntów
Wymagane dokumenty:
-
wniosek o przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji z uzasadnieniem
-
załącznik: - dowód wniesienia opłaty skarbowej
Forma załatwienia sprawy:
- Decyzja administracyjna w sprawie ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów
Koszt:
-
Opłata skarbowa w wysokości 10 zł za wniosek zgodnie z art. 1 ust, 1 pkt. 1 lit. a ustawy z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1923 )
Opłatę należy wnieść przed złożeniem wniosku na konto:
Urzędu Miasta Wałcza
nr 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662
W przypadku złożenia pełnomocnictwa należy wpłacić opłatę skarbową w wysokości 17 zł zgodnie z ustaw z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej - Dz.U. z 2021 r. poz. 1923) na w/w konto bankowe.
Tryb odwoławczy:
- Odwołanie wnosi się do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Szczecinie za pośrednictwem Starosty Wałeckiego ( Biuro Obsługi Interesanta – 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 17) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Informacje dodatkowe:
-
Obowiązująca klasyfikacja gruntów została przeprowadzona w oparciu o przyrodnicze właściwości gleb wynikające z ich pochodzenia, składu granulometrycznego oraz ich właściwości fizykochemicznych. Jej ustalenia, zgodnie z §12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( Dz.U. z 2012 r. poz. 1246 tj.) zachowują nadal ważność. Zmiany w jakości gleb są procesem bardzo powolnym, niezauważalnym na przestrzeni kilkudziesięciu lat i są wprowadzane do tzw. pierwotnej klasyfikacji gruntów sporadycznie.
Kontakt w sprawie realizacji wniosku:
- tel. 67 387 56 80
lub e-mail: podgik@powiatwalecki.pl
Pliki do pobrania:
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Nieczaj Data wytworzenia:
11 sty 2024
Osoba dodająca informacje
Michał Nieczaj Data publikacji:
11 sty 2024, godz. 09:50
Osoba aktualizująca informacje
Michał Nieczaj Data aktualizacji:
11 sty 2024, godz. 09:50