Dostawa środków czystości w 2019 roku
Oznaczenie sprawy: AG.272.2.2019
Wałcz, dnia 3 stycznia 2019 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa środków czystości w 2019 roku
Kod CPV 39830000-9, 33760000-5
-
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
-
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Wypełniony i podpisany Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych środków czystości - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
-
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
-
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
- Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę środków czystości w 2019 roku”,
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 stycznia 2019 r.,
do godz. 12:30 w siedzibie zamawiającego, budynek Starostwa Powiatowego ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
-
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14 stycznia 2019 r. , o godz. 12:30 w siedzibie zamawiającego, sala narad pok. Nr 305 (III piętro).
-
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Sobocińska, tel. 67-250-84-49, e-mail: k.sobocinska@powiatwalecki.l
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
-
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
podpisy osób upoważnionych |
Bogdan Wankiewicz Jan Grudziński
STAROSTA CZŁONEK ZARZĄDU
|
Załączniki do pobrania poniżej:
- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;
- załącznik nr 2 – wzór umowy;
- załącznik nr 3 – Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych środków czystości;
- załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.
Wałcz, dnia 18 stycznia 2019 roku
AG.272.2.2019
Sklep Wielobranżowy „TURKUS”
Teresa Pietrzak
ul. Wojska Polskiego 27
78-600 Wałcz
turkus@vp.pl
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Dostawę środków czystości w 2019 roku, została wybrana niżej wymieniona oferta.
Dane wybranej oferty: Oferta oznaczona nr 1 złożona przez: Sklep Wielobranżowy „TURKUS” Teresa Pietrzak ul.Wojska Polskiego 27,78-600 Wałcz
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 7.517,37 zł brutto
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
Lp. |
WYKONAWCA
|
Cena brutto za wykonanie dzieła |
Kryterium 100% cena, uzyskane punkty |
Liczba punktów |
1. |
Sklep Wielobranżowy „TURKUS” Teresa Pietrzak ul. Wojska Polskiego 27 78-600 Wałcz turkus0@vp.pl |
7.517,37 |
100,00 |
100,00 |
2. |
P.P.H „PROHANKOP” Barbara Rychlik ul. Witosa 12 64-980 Trzcianka prohankop@gmail.com |
Oferta odrzucona |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza.
(kierownik Zamawiającego)
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wicestarosta
Do wiadomości:
-
Adresat
-
Wykonawcy
-
strona internetowa, www.bip.powiatwalecki.pl
-
a/a
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
03 sty 2019
Osoba dodająca informacje
Magdalena Krawczyk Data publikacji:
03 sty 2019, godz. 16:13
Osoba aktualizująca informacje
Michał Kałucki Data aktualizacji:
17 sty 2022, godz. 12:39