Dostawa materiałów biurowych
Oznaczenie sprawy: AG.272.15.2016
Wałcz, dnia 30 grudnia 2016 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów biurowych
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; 2) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, 3) Wypełniony i podpisany Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów biurowych - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:1)należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów biurowych”, 2)cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 stycznia 2017 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego), do godz. 14:00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 stycznia 2017 r. , o godz. 14:15 w siedzibie zamawiającego.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Sobocińska, tel. 67-250-84-49, e-mail: k.sobocinska@powiatwalecki.l
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30 12 2016 13 53 27ZaA A cznik nr 1 WzA r oferty (PDF, 273.64Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 | |
30 12 2016 13 53 27ZaA A cznik nr 1 WzA r oferty (ODT, 7.05Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 | |
30 12 2016 13 53 27ZaA A cznik nr 2 Umowa - projekt 2017 (PDF, 210.90Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 | |
30 12 2016 13 53 27ZaA A cznik nr 3 Wykaz najczA A ciej zakupywanych materiaA A w (ODT, 30.52Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 | |
30 12 2016 13 53 27ZaA A cznik nr 4 Opis przedmiotu zamA wienia (ODT, 29.89Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 | |
30 12 2016 13 53 27Zaproszenie do zA oA enia oferty (PDF, 290.68Kb) | 2016-12-30 13:53:27 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
30 gru 2016
Osoba dodająca informacje
Magdalena Krawczyk Data publikacji:
30 gru 2016, godz. 13:51
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
02 lut 2017, godz. 12:27