USŁUGI OCHRONY MIENIA
Wałcz: USŁUGI OCHRONY MIENIA
Numer ogłoszenia: 32920 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2582401, faks 67 258 9010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY MIENIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony następujących budynków i budowli Zamawiającego: a) Budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, b) Część budynku zajmowanego przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o niepełnosprawności, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, c) Budynek siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Okulickiego 15, 78-600 Wałcz, d) Budynki i budowle byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu, ul. 12 lutego 9, 78-600 Wałcz. Przedmiot zamówienia obejmuje ww. budynki i budowle, łącznie z mieniem znajdującym się w granicach geodezyjnych tych budynków i budowli. II. Szczegółowy sposób wykonywania usługi. 1. Ochrona elektroniczna budynków - monitorowanie lokalnego systemu alarmowego (budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Wałczu, część budynku zajmowanego przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o niepełnosprawności, budynek siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami). Ochrona budynków winna odbywać się w formie polegającej na stałym dozorze sygnałów przekazywanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz bezpośredniej doraźnej ochrony fizycznej. Realizacja usługi nastąpi poprzez podłączenie lokalnego systemu monitorowania, w który wyposażony jest budynek, do systemu monitorowania Wykonawcy, który z kolei zapewni całodobowy monitoring urządzeń sygnalizacyjnych lub niewłaściwego czasu ich załączania. Bezpośrednia doraźna ochrona fizyczna budynku musi być realizowana przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne Wykonawcy, działające jako grupy interwencyjne, kierowane z centrum monitorowania Wykonawcy, wyposażone w broń, służbowe umundurowanie i oznakowane pojazdy interwencyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej wynosi 5 minut od chwili powstania konieczności spowodowanej włamanie, napadem, uszkodzeniem urządzeń sygnalizacyjnych lub inną przyczyną uznaną za powód do interwencji przez centrum monitorowania Wykonawcy. Zamawiający zapewni utrzymanie urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej przez zawarcie umowy z licencjonowanym podmiotem na konserwacje powyższych instalacji. 2. Ochrona fizyczna budynków i budowli (obiekty byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu). Ochrona obiektów byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu będzie realizowana w formie bezpośredniej, stałej, całodobowej ochrony fizycznej, wspomaganej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne Wykonawcy, działające jako grupy interwencyjne kierowane z centrum monitorowania Wykonawcy zamówienia, wyposażone w broń, służbowe umundurowanie i oznakowane pojazdy interwencyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami. W godzinach nocnych, doraźnie patrolować teren oraz monitorować obiekt przy pomocy kamer zainstalowanych w ilości wg uznania Wykonawcy, pozwalający kontrolować pracownikowi ochrony fizycznej newralgiczne punkty na terenie chronionym. Wymagania: - jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie w ciągu doby, - wyposażenie budynków w kamery, umożliwiające obserwację newralgicznych punktów terenu chronionych obiektów. Obowiązki: - prowadzenie ewidencji pobieranych kluczy przez osoby upoważnione i ich wydawanie, - otwieranie i zamykanie bram wjazdowych, - utrzymywanie łączności bezprzewodowej z grupą interwencyjną, - utrzymywaniu czystości w pomieszczeniu dyżurki i WC, z którego korzystają pracownicy ochrony, - zgłaszanie dostrzeżonych awarii i zaistniałych zdarzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.);2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia (usługi ochrony mienia) w obiekcie użyteczności publicznej, o wartości minimum 20.000,00 zł (brutto) każde, realizowane w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej czterema pracowników ochrony w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.), grupą interwencyjną oraz stacją monitorowania; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej czterema pracowników ochrony w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.), grupą interwencyjną oraz stacją monitorowania; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia obejmującą 100.000,00 zł; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój nr 303 lub 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Interesanta Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie uzp (DOC, 51.00Kb) | 2011-03-01 13:55:33 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ1 (PDF, 5.58Mb) | 2011-03-01 13:56:11 | 109 | |
ZaA . 1 formularz oferty (DOC, 86.50Kb) | 2011-03-01 13:57:32 | 99 | |
Zal. 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (DOC, 48.50Kb) | 2011-03-01 13:58:59 | 116 | |
ZaA . 3 formularz kalkulacyjny (XLS, 27.50Kb) | 2011-03-01 13:59:09 | 127 | |
ZaA . 4 oA wiadczenie z art. 22 (DOC, 34.00Kb) | 2011-03-01 13:59:29 | 86 | |
ZaA . 5 oA wiadczenie z art. 24 (DOC, 42.00Kb) | 2011-03-01 13:59:38 | 91 | |
ZaA . 6 oA wiadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 dla osA b fizycznych (DOC, 34.50Kb) | 2011-03-01 13:59:47 | 93 | |
ZaA . 7 projekt umowy (DOC, 59.50Kb) | 2011-03-01 13:59:54 | 230 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi na pytania do siwz 1 (DOC, 29.50Kb) | 2011-03-07 19:25:15 | 0 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o wyborze ofery najkorzystniejszej (PDF, 1.17Mb) | 2011-03-16 13:51:59 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogfA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 37.50Kb) | 2011-04-06 13:46:02 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
01 mar 2011
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
01 mar 2011, godz. 13:55
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
06 kwi 2011, godz. 13:47