Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wałcz: Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Numer ogłoszenia: 218321 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwalecki.pl
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi Koordynatora Projektu, Menadżera Projektu, Asystenta Menadżera Projektu, specjalisty ds. finansowych, Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim. W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania 1)przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole przedszkolu w oparciu o dwie oferty doskonalenia na terenie Powiatu Wałeckiego; 2)opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania; 3)utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia. Opis poszczególnych 6 części zamówienia (zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) Część nr 1. Koordynator Projektu.Obowiązki Koordynatora Projektu obejmują a) realizację Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie; b) nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem; c) kierowanie wykonaniem Projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego (organizacyjnego); d) podejmowanie decyzji operacyjnych, eliminowanie ryzyka nieosiągnięcie założonych celów; e) kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracą Kadry Zarządzającej oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w Projekcie; f) współpracę z opiekunem Projektu z ramienia Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2 w Warszawie); g) działania informacyjno- promocyjne zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznakowania Projektów w ramach POKL; h) dokonywanie kontroli realizacji zadań przewidzianych w Projekcie; j) bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego Projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości oraz reagowanie na zagrożenia w trakcie realizacji Projektu; k) przeprowadzenie rekrutacji szkół/przedszkoli, uczestników/uczestniczek sieci współpracy, weryfikacja Formularzy Zgłoszeniowych, wyłonienie Grupy docelowej Projektu zgodnie z Regulaminem realizacji Projektu; o) utrzymywanie kontaktów z IP2 - opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu; p) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; r) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; t) nadzór nad terminowością i prawidłowością opracowania Powiatowego Programu Wspomagania; u) dbanie o działania Promocyjne Projektu; w) organizację pracy Biura Projektu; z) organizowanie spotkań Kadry Zarządzającej w zakresie zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Projektu; aa) organizowanie spotkań z SORE, Koordynatorami Sieci oraz osobą odpowiedzialną za opracowanie PPW; bb) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); Część nr 2. Menadżer Projektu. Obowiązki Menadżera Projektu obejmują: a) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL; b) rozliczanie środków w projekcie; c) opracowanie i przygotowanie wniosków o płatność i ostatecznego rozliczenia oraz zamknięcia projektu; d) prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu; e) kontrola wewnętrzna przebiegu działań projektowych; f) przygotowywanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami IP2 (ORE w Warszawie), w tym w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku aplikacyjnym i aneksowania umowy; g) opracowywanie wszystkich wzorów dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu oraz oznakowanie ich zgodnie z wytycznymi POKL; h) opracowywanie projektów materiałów promujących realizację Projektu; i) działania informacyjno-promocyjne; j) dokonywanie pomiaru wartości wskaźników oraz produktów Projektu; k) opracowywanie i przekazywanie IP2 wymaganych dokumentów związanych z realizacją Projektu; l) weryfikacji Formularzy Zgłoszeniowych, Deklaracji Uczestnictwa pod kontem spełniania kryteriów obligatoryjnych i fakultatywnych; m) kontrolę merytoryczną dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); o) raportowanie Koordynatorowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; p) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; r) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem merytorycznym; s) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji; t) nadzór i przeprowadzanie kontroli nad pracą Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia; u) nadzór nad rekrutacją uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach; w) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; v) nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji Projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w Projektach EFS-POKL; z) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; aa) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. Część nr 3. Asystent Menadżera Projektu. Obowiązki Asystenta Menadżera Projektu obejmują: a) prowadzenie spraw administracyjno - biurowych związanych z obsługą Projektu; b) bieżące przekazywanie osobom zaangażowanych w realizacje Projektu ustaleń Koordynatora Projektu; c) sporządzanie protokołów ze spotkań Grupy Zarządzającej; d) prowadzenie i obsługa obiegu korespondencji związanej z Projektem; f) opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów związanych z wydatkami Projektu; g) udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontroli i udzielanie wyjaśnień; h) gromadzenia dokumentacji dot. monitoringu całego Projektu, i) udostępnianie niezbędnej dokumentacji osobom zaangażowanym w realizację Projektu, j) archiwizowanie dokumentacji Projektu zgodnie z prawem i założeniami PO KL; k) przekazywanie z odpowiednim wyprzedzeniem informacji na wyznaczony adres e-mail o planowanych zajęciach, warsztatach, kursach itp., l) działania logistyczne - organizacja miejsc spotkań, wykładów, warsztatów, konsultacji, zakupy materiałów biurowych, art. spożywczych na poczęstunki, celem zapewnienia bezkolizyjnej realizacji Projektu; m) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; n) przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.); o) inne zadania wynikające z dokumentów programowych, umów i porozumień, związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu; p) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia oraz sieci współpracy i samokształcenia), r) monitorowanie proces rekrutacji i działań promocyjnych, s) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.Część nr 4. Specjalista ds. finansowych. Obowiązki specjalisty ds. finansowych Projektu obejmują: a)finansowa i rachunkowa obsługa Projektu;b) kontrola finansowa dokumentacji związanej z realizacją Projektu w szkołach/przedszkolach; c) zapewnienie zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami, obowiązującymi przy wdrażaniu projektów finansowanych z EFS w ramach PO KL;d) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. e) wykonywanie poleceń Koordynatora Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; f) weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów, które powstały w Projekcie, pod względem finansowym; Część nr 5. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Obowiązki Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w szkołach, ze szczególnym uwzględnieniem: wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, b) przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji, c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania, d) wsparcie szkoły przedszkola w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły doskonalenia (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego), e) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację, f) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w szkole konkretnej oferty (spotkania, konsultacje zbiorowe i indywidualne, w miarę potrzeby organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami - specjalistami w wybranym obszarze doskonalenia), g) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, h) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), i) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, j) stała współpraca z ekspertami zewnętrznym oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, k) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika, l) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, m) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, n) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca o) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach p) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek procesu doskonalenia w szkołach/przedszkolach; v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; Część nr 6. Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia. Obowiązki Koordynatorów Sieci Współpracy i Samokształcenia obejmują w szczególności a) opracowanie rocznych planów pracy sieci współpracy sieci i samokształcenia, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb, b) przygotowanie wybranej sieci, c) pomoc w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania, d) dobór form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluację, e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją pracy sieci f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami, g) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), h) opracowanie wymagań na ekspertów zewnętrznych, i) stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi oraz ustalenie z ekspertami i pracownikami biura projektu zmian w programie warsztatów, j) opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji, który będzie wypełniany dla każdego uczestnika,k) organizowanie zaplanowanych form wspomagania (w tym sale, catering, materiały biurowe) we współpracy z biurem projektu, l) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu pracy sieci, reagowanie na pojawiające się trudności, m) dokumentowanie podejmowanych działań - miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca n) w zależności od potrzeb wsparcie w trakcie organizowanych warsztatów - uczestnictwo w spotkaniach o) przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji pracy sieci, r) wykonywanie poleceń Koordynatora i Menadżera Projektu dotyczących prawidłowej realizacji Projektu; s) nadzorowanie bieżących postępów w realizacji Projektu i przygotowywanie wymaganych sprawozdań merytorycznych; t) przeprowadzeniu pomiaru wskaźników realizacji celów (prowadzenie rejestrów, opracowywanie ankiet ewaluacyjnych, monitorowanie obecności uczestników w procesie doskonalenia); u) rekrutacja uczestników/uczestniczek sieci współpracy i samokształcenia w szkołach przedszkolach; v) raportowanie Koordynatorowi i Menażerowi Projektu o przebiegu realizacji Projektu oraz o zagrożeniach mogących mieć wpływ na jego wynik; w) organizacja spotkań nauczycieli uczestniczących w sieci i prowadzenie rzeczonych spotkań w zakresie merytorycznym, z) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, aa) przygotowywanie zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieci, bb) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci i przedstawienie go uczestnikom, cc) promocja działań sieci,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.42.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej w zakresie części nr 1 (Koordynator Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Projektu, posiadającą uprawnienia nauczyciela dyplomowanego, studia wyższe II stopnia z zakresu kierowania oświatą, co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela lub pedagoga, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, co najmniej 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 2 (Menadżer Projektu) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Menedżera Projektu, posiadającą studia wyższe II stopnia, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji; w zakresie części nr 3 (Asystent Menadżera Projektu): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Asystenta Menedżera Projektu, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie, co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych i Wniosków o Płatność, umiejętność pracy w Podsystemie PEFS; w zakresie części nr 4 (Specjalista ds. finansowych) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalista ds. finansowych, posiadającą studia wyższe II stopnia w zakresie finansów i rachunkowości, co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej; w zakresie części nr 5 (Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji, posiadającą studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikat SORE, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), umiejętność konstruowania narzędzi badawczych oraz doświadczenie w prowadzeniu badań diagnostycznych, doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołowej, biegłe posługiwanie się technologią informacyjną i komunikacyjną, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1POKL3.52012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji w zakresie części nr 6 (Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia): jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Koordynator Sieci Współpracy i Samokształcenia, posiadającą studia wyższe II stopnia lub studia podyplomowe i wiedza merytoryczna z zakresu tematyki sieci, co najmniej 5 letni staż pracy w szkolnictwie (w charakterze nauczyciela lub pedagoga lub psychologa w placówce oświatowej), uprawnienia pedagogiczne, znajomość środowiska edukacyjnego, umiejętności z zakresu moderowania grupy, doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, znajomość założeń projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół i znajomość zasad konkursu 1 POKL 3.5 2012 w ramach EFS Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia dla którego Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Ośrodek Rozwoju Edukacji
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz, pokój 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 - 600 Wałcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.10.2013.14.44.17 ozgA oszenie uzp (DOC, 81.00Kb) | 2013-10-18 14:44:17 | 0 | |
18.10.2013.15.01.18 OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 82.50Kb) | 2013-10-18 15:01:18 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.10.2013.14.44.35 SIWZ (PDF, 5.92Mb) | 2013-10-18 14:44:35 | 316 | |
18.10.2013.14.44.50 Zal. nr 1 do SIWZ (DOC, 83.50Kb) | 2013-10-18 14:44:50 | 162 | |
18.10.2013.14.45.04 Zal. nr 2 do SIWZ (DOC, 109.50Kb) | 2013-10-18 14:45:04 | 230 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.10.2013.15.01.30 OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 82.50Kb) | 2013-10-18 15:01:30 | 1 | |
25.10.2013.11.27.04 wyjasnienia tresci SIWZ (PDF, 690.74Kb) | 2013-10-25 11:27:04 | 1 | |
25.10.2013.11.27.28 Wniosek 2013 09 30 1107 (PDF, 266.93Kb) | 2013-10-25 11:27:28 | 1 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
30.10.2013.21.00.10 zawiadomienie o uniewaznieniu... (PDF, 204.76Kb) | 2013-10-30 21:00:10 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
18 paź 2013
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
18 paź 2013, godz. 14:43
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
30 paź 2013, godz. 21:00