Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Zamawiającego w roku 2011


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.powiatwalecki.pl/

0x01 graphic

Wałcz: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Zamawiającego w roku 2011
Numer ogłoszenia: 404600 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Zamawiającego w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Zamawiającego w roku 2011 (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wysokość kredytu: 3.200.000,00 zł (słownie: trzy miliony dwieście tysięcy zł 00/100); Waluta kredytu: złoty polski (PLN); Cel kredytu: finansowanie planowanego deficytu budżetu Zamawiającego w roku 2011; Okres kredytowania: 2011 r. do dnia 31 grudnia 2013 r.; Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 27 grudnia 2011 r.; Karencja w spłacie części kapitałowej do dnia 31 maja 2012 r.; Płatność rat odsetkowych w okresach miesięcznych począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu do dnia 31 grudnia 2013 r. na podstawie zawiadomienia przesłanego przez wykonawcę. Odsetki w okresie spłaty nie podlegają kapitalizacji. Raty odsetkowe malejące. Dopuszcza się wstępne informowanie przez wykonawcę o wysokości poszczególnych rat odsetkowych telefonicznie; Kapitał spłacany będzie w 19 ratach miesięcznych począwszy od dnia 30 czerwca 2012 r., w tym: 18 kolejnych rat w wysokości 168.421,00 zł każda i ostatnia rata płatna do dnia 31 grudnia 2013 r. w wysokości 168.422,00 zł; Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu; Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR - dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych, jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3 M z dnia 10 listopada 2011 r. (tj.4,93); Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę wykorzystania kredytu; Odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej części kredytu; Możliwość wcześniejszych, przed ustalonymi terminami, spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat; Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; Kredyt będzie uruchamiany w transzach, w terminach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego, z tym, że kredyt będzie dostępny od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz pokój nr 301 lub 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:15, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w Biurze Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres Zamawiającego w terminie do dnia 8 grudnia 2011 r. do godz. 10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zal. nr 1 formularz oferty (DOC, 82.00Kb) 2011-11-30 13:30:55 99
SIWZ (PDF, 3.04Mb) 2011-11-30 13:30:24 133
zalaczniki (ZIP, 60.46Mb) 2011-11-30 13:31:05 82

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF, 181.34Kb) 2011-12-09 09:22:22 0

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 33.50Kb) 2011-12-21 10:16:18 0
ogA oszenie o udzieleniu zamA winia .. (DOC, 24.50Kb) 2011-12-21 10:16:27 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
30 lis 2011

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
30 lis 2011, godz. 13:29

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
21 gru 2011, godz. 10:16