Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Wałeckiego

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.powiatwalecki.pl/


Wałcz: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU WAŁECKIEGO

Numer ogłoszenia: 94021 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie,
tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwalecki.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU WAŁECKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
ubezpieczenie Powiatu Wałeckiego (CPV 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe) w poniższym zakresie:
Cześć I ubezpieczenie mienia i OC (66515000-3, 66515400-7, 66516000-0): a)Ubezpieczenie mienia od
wszystkich ryzyk, b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej. Część II ubezpieczenia komunikacyjne (66514110-0, 66516100-1, 66512100-
3): a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,b) Ubezpieczenie
zielona karta, c) Ubezpieczenie autocasco, d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów, e) Ubezpieczenie assistance..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6)
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.), do 50% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym
postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności
ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zmianami), co najmniej w zakresie
tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunku na podstawie: *
Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie
zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie
odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi
działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na
podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania
wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest
konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli
wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa
potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju
wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie organu
uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez
polski organ nadzoru.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 Nie dotyczy/Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełanają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują odpowiednim zapleczem
personalnym - część I co najmniej jeden likwidator majątkowy; część II co najmniej jeden
likwidator komunikacyjny. Ocena spełnienia warunku na podstawie: * Złożonego przez
wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności
ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2012 roku wskaźnik pokrycia rezerw technicznoubezpieczeniowych
aktywami co najmniej 100 %, b) posiadają, zgodnie z art. 146 ustawy z dnia
22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2012 roku wskaźnik pokrycia
marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 85
2 - Zakres ochrony - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty
rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór
najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.2.Zamawiający przewiduje możliwość
istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w
szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku gdy
wystąpi: a) zmiana w obowiązujących przepisach prawa lub zmiana istotnych z uwagi na charakter
działalności Zamawiającego stosunków umownych, która wpływa na ubezpieczenia zawarte w ramach
niniejszej umowy, b) zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej
umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego. 3.Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w
Wałczu ul. Dąbrowskiego 17 Wałcz 78- 600.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013
godzina 10:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe w
Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i OC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie mienia od
wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 85
2. Zakres ochrony - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie zielona karta, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów, Ubezpieczenie assistance..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 85
2. Zakres ochrony - 15


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
31.05.2013.07.43.48 ogloszenie z numerem (PDF, 135.66Kb) 2013-05-31 07:43:48 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
31.05.2013.07.41.45 SIWZ Powiat Walecki (ZIP, 130.37Kb) 2013-05-31 07:41:45 221

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04.06.2013.12.42.19 odpowiedzi (PDF, 136.26Kb) 2013-06-04 12:42:20 0

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
04.06.2013.12.42.20 ogloszenie o zmianie ogloszenia (PDF, 48.61Kb) 2013-06-04 12:42:20 0

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
14.06.2013.11.02.32 ogloszenie wynikA w (PDF, 112.73Kb) 2013-06-14 11:02:33 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystian Krawczyk

Data wytworzenia:
31 maj 2013

Osoba dodająca informacje

Krystian Krawczyk

Data publikacji:
31 maj 2013, godz. 07:40

Osoba aktualizująca informacje

Krystian Krawczyk

Data aktualizacji:
14 cze 2013, godz. 11:02