Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wałcz: Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 303760 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego i niewadliwego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, dla przewozu 19+1 osób. Pojazd musi posiadać homologację i spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP i UE Charakterystyka pojazdu: Pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych: -przewóz 19 osób niepełnosprawnych, -przystosowany do kotwiczenia wózka inwalidzkiego (szt. 1), -najazd aluminiowy do wprowadzania wózka inwalidzkiego, Silnik: -pojemność od 2100 cm3 do 3000 cm3, -moc min. 160 KM, -zasilany olejem napędowym, Skrzynia biegów: -manualna min 6 biegowa + bieg wsteczny ?, Hamulce: -system ABS, ASR i EBV, -układ hamulcowy, hydrauliczny dwu obwodowy, -hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, Układ kierowniczy: -wspomaganie układu kierowniczego, Ilość miejsc: -miejsca siedzące - 19+1, Wymagania: -poduszka powietrzna kierowcy, -klimatyzacja przód kierowca, -klimatyzacja dodatkowa dla przedziału pasażerskiego, -bagażnik o pojemności min. 940 l. obniżony (poza kabiną kierowcy i pasażerów), -hak holowniczy, -fotele odchylane, -szyby boczne atermiczne podwójne, -monitor i odtwarzacz DVD, -nagłośnienie wnętrza mikrofon. Gwarancje: -gwarancja na silnik nie krótsza niż 2 lata bez limitu kilometrów, -gwarancja na perforacje blach nie krótsza niż 10 lat, -gwarancja na lakier nie krótsza niż 5 lat.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie (sprzedał jeden autobus), o wartości co najmniej 150.000,00 zł
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych nr umowy WRR/000022/16/D o dofinansowanie projektów w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszeni o zmianie ogloszenia z dnia 29 sierpnia 2012 (DOC, 35.50Kb) | 2012-08-29 13:21:26 | 0 | |
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 33.50Kb) | 2012-08-27 08:56:03 | 0 | |
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 33.50Kb) | 2012-08-28 10:53:44 | 0 | |
ogA oszenie uzp (DOC, 44.50Kb) | 2012-08-17 11:35:55 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal. nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (PDF, 102.87Kb) | 2012-08-17 11:37:06 | 211 | |
Zal. nr 2 formularz oferty (DOC, 82.50Kb) | 2012-08-17 11:37:27 | 161 | |
Zal. nr 3 projekt umowy (PDF, 150.25Kb) | 2012-08-17 11:37:43 | 256 | |
SIWZ (PDF, 188.19Kb) | 2012-08-17 11:36:17 | 200 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyjasnienia SIWZ 2 (DOC, 29.00Kb) | 2012-08-29 13:21:38 | 0 | |
wyjasnienia SIWZ (DOC, 31.00Kb) | 2012-08-27 08:56:31 | 0 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyjasnienia SIWZ 2 (DOC, 29.00Kb) | 2012-08-29 13:21:50 | 0 | |
wyjasnienia SIWZ (DOC, 31.00Kb) | 2012-08-27 08:56:45 | 0 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejeszej (PDF, 513.16Kb) | 2012-09-07 13:57:47 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 35.00Kb) | 2012-09-18 09:14:21 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
17 sie 2012
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
17 sie 2012, godz. 11:34
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
18 wrz 2012, godz. 09:15