Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.powiatwalecki.pl

0x01 graphic

Wałcz: Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 303760 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego i niewadliwego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, wyprodukowanego w roku 2011 lub 2012, dla przewozu 19+1 osób. Pojazd musi posiadać homologację i spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP i UE Charakterystyka pojazdu: Pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych: -przewóz 19 osób niepełnosprawnych, -przystosowany do kotwiczenia wózka inwalidzkiego (szt. 1), -najazd aluminiowy do wprowadzania wózka inwalidzkiego, Silnik: -pojemność od 2100 cm3 do 3000 cm3, -moc min. 160 KM, -zasilany olejem napędowym, Skrzynia biegów: -manualna min 6 biegowa + bieg wsteczny ?, Hamulce: -system ABS, ASR i EBV, -układ hamulcowy, hydrauliczny dwu obwodowy, -hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi, Układ kierowniczy: -wspomaganie układu kierowniczego, Ilość miejsc: -miejsca siedzące - 19+1, Wymagania: -poduszka powietrzna kierowcy, -klimatyzacja przód kierowca, -klimatyzacja dodatkowa dla przedziału pasażerskiego, -bagażnik o pojemności min. 940 l. obniżony (poza kabiną kierowcy i pasażerów), -hak holowniczy, -fotele odchylane, -szyby boczne atermiczne podwójne, -monitor i odtwarzacz DVD, -nagłośnienie wnętrza mikrofon. Gwarancje: -gwarancja na silnik nie krótsza niż 2 lata bez limitu kilometrów, -gwarancja na perforacje blach nie krótsza niż 10 lat, -gwarancja na lakier nie krótsza niż 5 lat.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedno zamówienie (sprzedał jeden autobus), o wartości co najmniej 150.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych nr umowy WRR/000022/16/D o dofinansowanie projektów w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze D.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zal. nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (PDF, 102.87Kb) 2012-08-17 11:37:06 211
Zal. nr 2 formularz oferty (DOC, 82.50Kb) 2012-08-17 11:37:27 161
Zal. nr 3 projekt umowy (PDF, 150.25Kb) 2012-08-17 11:37:43 256
SIWZ (PDF, 188.19Kb) 2012-08-17 11:36:17 200

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyjasnienia SIWZ 2 (DOC, 29.00Kb) 2012-08-29 13:21:38 0
wyjasnienia SIWZ (DOC, 31.00Kb) 2012-08-27 08:56:31 0

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyjasnienia SIWZ 2 (DOC, 29.00Kb) 2012-08-29 13:21:50 0
wyjasnienia SIWZ (DOC, 31.00Kb) 2012-08-27 08:56:45 0

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejeszej (PDF, 513.16Kb) 2012-09-07 13:57:47 0

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 35.00Kb) 2012-09-18 09:14:21 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
17 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
17 sie 2012, godz. 11:34

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
18 wrz 2012, godz. 09:15