Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Najlepszy w zawodzie


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.powiatwalecki.pl

0x01 graphic

Wałcz: Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Najlepszy w zawodzie
Numer ogłoszenia: 53562 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 31, faks 67 2589010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu pn. Najlepszy w zawodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów Technikum Zawodowego nr 2 w Wałczu oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Wałczu w związku z realizacją projektu pn. Najlepszy w zawodzie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 2 w Wałczu oraz Technikum Zawodowym nr 2 w Wałczu. 2. Opis poszczególnych zadań zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje: opracowanie programu zajęć oraz przeprowadzenie kursu spawania metodą Metal Inert Gas przez nauczyciela teorii spawania oraz nauczyciela praktycznej nauki spawania według standardów Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin 25 h zajęć teoretycznych i 120 h zajęć praktycznych. Planowany harmonogram spotkań w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 5 spotkań zajęć teoretycznych x 3h = 15h; kwiecień 2014r. - 3 spotkania łącznie 10 h zajęć teoretycznych; kwiecień 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h zajęć praktycznych; maj 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h zajęć praktycznych; czerwiec 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h zajęć praktycznych; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h zajęć praktycznych; październik 2014 r. - 5 spotkań x 3h = 15h zajęć praktycznych; listopad 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; grudzień 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h zajęć praktycznych; styczeń 2015 r. - 5 spotkań x 3h = 15h zajęć praktycznych; luty 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h zajęć praktycznych; marzec 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h zajęć praktycznych. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 2 obejmuje: opracowanie programu oraz realizację zajęć z poszerzenia umiejętności praktycznych z zakresu obsługi tokarek, frezarek, obróbki ręcznej i cieplnej. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 672 h łącznie, w tym po 168 h dla każdej z czterech grup. Planowany harmonogram spotkań w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 20 spotkań x 3h = 60h; kwiecień 2014r. - 20 spotkań x 3h = 60h; maj 2014 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; czerwiec 2014 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; październik 2014 r. - 20 spotkań x 3h = 60h; listopad 2014 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; grudzień 2014 r. - 12 spotkań x 3h = 36h; styczeń 2015 r. - 20 spotkań x 3h = 60h; luty 2015 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; marzec 2015 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; kwiecień 2015 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; maj 2015 r. - 16 spotkań x 3h = 48h; czerwiec 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 3 obejmuje: opracowanie programu oraz realizację zajęć z zakresu: a) doskonalenia pomiarów odpowiednimi narzędziami, takimi jak: mikrometr, przyrząd do pomiaru chropowatości, suwmiarka, średnicówka, b) nauka programowania za pomocą programu ProgMaster obrabiarki edukacyjnej CNC sterownika Sinumerik 840D i Haidenhain, c) nauka obsługi programu symulującego WinNC, d) praktyczna nauka obsługi tokarki CNC ze sterownikiem Sinumerik, e) praktyczna nauka obsługi frezarki CNC ze sterownikiem Haidenhain. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 168 h łącznie, w tym po 84 h dla każdej z dwóch grup. Nauka pomiarów: w roku szkolnym 2014/15: marzec 2014 r. - 1 spotkanie x 3h = 3h; oraz w roku szkolnym 2014/15: wrzesień 2014 r. - 1 spotkanie x 3h = 3h. Nauka programowania za pomocą programu ProgMaster obrabiarki edukacyjnej CNC sterownika Sinumerik 840D i Haidenhain: w roku szkolnym 2013/14 marzec 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h; kwiecień 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; maj 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h; w roku szkolnym 2014/15: wrzesień 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; październik 2014 r. - 6 spotkań x 3h = 18h. Nauka obsługi programu WinNC w roku szkolnym 2013/14: maj 2014 r. - 1 spotkanie x 3h = 3h; czerwiec 2014 r. - 5 spotkań x 3h = 15h; w roku szkolnym 2014/15: wrzesień 2014 r. - 1 spotkanie x 3h = 3h; listopad 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; grudzień 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h. Praktyczna nauka obsługi tokarki CNC: w roku szkolnym 2014/15 październik 2014 r. - 3 spotkania x 3h = 9h; listopad 2014 r. - 2 spotkania x 3h = 6h; styczeń 2015 r. - 5 spotkań x 3h = 15h. Praktyczna nauka obsługi frezarki CNC: w roku szkolnym 2014/15 styczeń 2015 r. 5 spotkań x 3h = 15h; luty 2015 r. 5 spotkań x 3h = 15h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 4 obejmuje: opracowanie programu oraz przeprowadzenie zajęć z praktycznej obsługi programów graficznych, takich jak: CorelDraw Graphics Suite i Adobe Photoshop Extended. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 162h łącznie, w tym po 81h dla każdej dwóch grup. Planowany harmonogram spotkań w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 4 spotkania x 3h = 12h; kwiecień 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; maj 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; czerwiec 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 6 spotkań x 3h = 18h; październik 2014 r. - 9 spotkań x 3h = 27h; listopad 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; grudzień 2014 r. - 2 spotkania x 3h = 6h; styczeń 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; luty 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; marzec 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; kwiecień 2015 r. - 2 spotkania x 3h = 6h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 5 obejmuje: opracowanie programu oraz realizację zajęć z zakresu: a) pneumatyki i elektropneumatyki, b) programowanie sterowników PLC (Programmable Logic Controller), montażu i demontażu układów mechatronicznych. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 240h łącznie, w tym po 120h dla każdej dwóch grup. Planowany harmonogram spotkań w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 6 spotkań x 3h = 18h; kwiecień 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; maj 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; czerwiec 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; październik 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; listopad 2014 r. - 8 spotkań x 3h = 24; grudzień 2014 r. - 6 spotkań x 3h = 18h; styczeń 2015 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; luty 2015 r. - 8 spotkań x 3h = 24h; marzec 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 6 obejmuje: opracowanie programu oraz przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w praktyce zawodowej. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 162h łącznie, w tym po 81h dla dwóch grup. Planowany harmonogram spotkań w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 4 spotkania x 3h = 12h; kwiecień 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; maj 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; czerwiec 2014 r. - 4 spotkania x 3h = 12h; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 7 spotkań x 3h = 21h; październik 2015 r. - 9 spotkań x 3h = 27h; listopad 2014 r. - 6 spotkań x 3h = 18h; grudzień 2014 r. - 2 spotkania x 3h = 6h; styczeń 2015 r. - 5 spotkań x 3h = 15h; luty 2015 r. - 5 spotkań x 3h = 15h; marzec 2015 r. - 4 spotkania x 3h = 12h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Zadanie nr 7 obejmuje: opracowanie programu oraz przeprowadzenie zajęć z poradnictwa zawodowego, w tym grupowe poradnictwo zawodowe 141 h oraz 435 h porad indywidualnych. Tematy poradnictwa zawodowego będą zawierać między innymi: poszukiwanie praktyk, znalezienie pierwszej pracy, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, zapoznanie z prawem pracy, obowiązki pracownika i pracodawcy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. W ramach prowadzonych porad indywidualnych zaplanowano również badanie predyspozycji zawodowych. Ponadto doradca w trakcie realizacji projektu będzie uczestniczył w 9 spotkaniach w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie. 1. Termin realizacji zadań: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2015 r. 2. Wymiar godzin: 141 h poradnictwa grupowego oraz 435h poradnictwa indywidualnego. Planowany harmonogram spotkań poradnictwa grupowego w roku szkolnym 2013/2014: marzec 2014r. - 42h; kwiecień 2014 r. - 39h; maj 2014 r. - 39h; czerwiec 2014 r. - 39h; w roku szkolnym 2014/15 wrzesień 2014 r. - 42h; październik 2015 r. - 45h; listopad 2014 r. - 42h; grudzień 2014 r. - 39h; styczeń 2015 r. - 45h; luty 2015 r. - 39h; marzec 2015 r. - 39h; kwiecień 2015 r. - 42h; maj 2015 r. - 42h; czerwiec 2015 r. - 42h. Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie uzgodniony po wyłonieniu Wykonawcy. 3. Miejsce realizacji zadań: Zespół Szkół nr 3 w Wałczu, ul. Bankowa 13 oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicz 41. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu spotkań, o czym powiadomi Wykonawcę na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć. Wykonawca może wnioskować o zmianę terminu spotkań tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub choroby. Wykonawca powinien poinformować o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego spotkania. Podstawowe obowiązki, wymagania i warunki współpracy Wykonawcy w zakresie realizacji zadań zamówienia opisanej w pkt. 2. 1) Przeprowadzenie z należytą starannością zajęć edukacyjnych w wymiarze godzin określonym w każdym z zadań dla grup liczących jednorazowo maksymalnie do 15 osób; 2) Opracowanie programów zajęć dostosowanych do specyfiki pracy Technikum Zawodowego nr 2 w Wałczu oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej w nr 2 w Wałczu - w terminie do 5 dni od podpisania umowy; 3) Informowanie osób biorących udział w szkoleniach/warsztatach o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 4) Ścisła współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół nr 3 w Wałczu oraz koordynatorem i asystentem projektu; 5) Prowadzenie dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego, w tym prowadzenie list obecności; 6) Przygotowywanie i prowadzenie, w uzgodnieniu z Koordynatorem, dokumentacji realizowanych zadań, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników pomiaru celów projektu; 7) Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi, nie mające wpływu na koszty Wykonawcy, dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o czym poinformuje Wykonawcę; 8) Wynagrodzenie będzie płatne w kwartalnych transzach z dołu w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury; 9) Po stronie Zamawiającego leżą wszelkie koszty związane z: a) przygotowaniem zaświadczeń/certyfikatów dla wszystkich uczestników biorących udział w szkoleniu, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, uzyskanie od uczestników potwierdzenia odbioru w/w zaświadczeń/certyfikatów i przekazania listy Zamawiającemu, b) opracowaniem, wydrukowaniem i przekazaniem uczestnikom materiałów szkoleniowych, sporządzonych w języku polskim i opatrzonych logotypami Unii Europejskiej, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, 10) Wykonawca nie ponosi kosztów udostępnienia pomieszczeń związanych z realizacją zadań; 11) Łączne zaangażowanie osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze strony Wykonawcy nie może przekroczyć wymiaru 240 godzin miesięcznie. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do złożenia stosownych oświadczeń w tym zakresie; 12) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę tej samej osoby do kilku części zamówienia Wykonawca musi uwzględnić ograniczenia dotyczące łącznej liczby godzin wynikającej z pkt. 11; 13) W sytuacji jeżeli zaproponowana przez Wykonawcę osoba nie będzie w stanie zrealizować zamówienia z uwagi na powyższe ograniczenia, Wykonawca ma obowiązek zastąpić zmienić prowadzącego zajęcia; 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, w tym również dokumentów finansowych Wykonawcy; 15) Zapewnienie instytucjom uprawnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne przez cały okres ich przechowywania, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r. 16) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) podczas wykonywania przedmiotu umowy; 17) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach związanych z realizacją zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji poszczególnych zadań kadrą prowadzącą: do realizacji zadania nr 1: Prowadzący teorię spawania powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe inżynierskie - spawalnicze. Prowadzący praktyczną naukę spawania powinien posiadać wykształcenie co najmniej średnie techniczne mechaniczne oraz uprawnienia spawalnicze II stopnia (ponadpodstawowe); do realizacji zadania nr 2: Prowadzący zajęcia z tego zakresu obsługi tokarek, frezarek, obróbki ręcznej i cieplnej powinien posiadać wykształcenie co najmniej średnie techniczne mechaniczne oraz pedagogiczne; do realizacji zadania nr 3: Prowadzący zajęcia z zakresu pomiarów, obsługi programów symulacyjnych: EdgeCam, ProgMaster, WinNC oraz obsługi obrabiarek CNC powinien posiadać wykształcenie co najmniej wyższe techniczne z technologii obróbki skrawaniem oraz kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego; do realizacji zadania nr 4: Prowadzący zajęcia z zakresu grafiki komputerowej powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe informatyczne oraz kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego; do realizacji zadania nr 5: Prowadzący zajęcia z zakresu pneumatyki, elektropneumatyki oraz programowania sterowników PLC powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe inżynier elektroniki oraz kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego; do realizacji zadania nr 6: Prowadzący zajęcia z tego zadania powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe z języka angielskiego oraz kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego; do realizacji zadania nr 7: Prowadzący zajęcia z tego zadania powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe z zakresu poradnictwa zawodowego oraz kwalifikacje z przygotowania pedagogicznego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkól Nr 3, sekretariat, ul. Bankowa 13, Wałcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Działanie 9.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
14.02.2014.14.53.47 ogA oszenie uzp (DOC, 73.00Kb) 2014-02-14 14:53:47 0

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
14.02.2014.14.54.30 SIWZ (PDF, 3.45Mb) 2014-02-14 14:54:30 270
14.02.2014.14.54.40 Zal. nr 1 do SIWZ (DOC, 100.00Kb) 2014-02-14 14:54:40 101
14.02.2014.14.54.49 Zal. nr 2 do SIWZ (DOC, 124.50Kb) 2014-02-14 14:54:49 111

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
05.03.2014.07.47.32 zaw. o wyborze oferty (PDF, 69.29Kb) 2014-03-05 07:47:32 0

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
10.03.2014.08.36.41 ogA oszenie o udzieleniu zamowienia (DOC, 62.50Kb) 2014-03-10 08:36:41 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
14 lut 2014

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
14 lut 2014, godz. 14:53

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
10 mar 2014, godz. 08:37