Dostawa samochodu osobowego
Wałcz: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 28428 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2582401, faks 67 258 9010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego i niewadliwego samochodu osobowego, wyprodukowanego w roku 2010, dla przewozu 5 osób, typu sedan (4-drzwiowy). Samochód musi posiadać homologację i spełniać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP. Charakterystyka pojazdu: Silnik: pojemność do 2000 cm3, moc min. 160 KM, -zasilany benzyną. Skrzynia biegów - manualna min. 6 biegowa + bieg wsteczny. Hamulce: systemy: ESP+ABS+ASR hamulec postojowy mechaniczny działający na oś tylną, - tarczowe z przodu i z tyłu, Układ kierowniczy: wspomaganie układu kierowniczego, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach. Ilość miejsc: miejsca siedzące - 5. Wymagania: kolor - czarny metalik, klimatyzacja dwu strefowa, centralny zamek sterowany zdalnie, - radioodtwarzacz CD MP3, - wycieraczka tylnej szyby, - światła do jazdy dziennej, - poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, - dezaktywacja czołowej poduszki pasażera, - boczne poduszki powietrzne z przodu, - kurtyny powietrzne, - poduszka chroniąca kolana kierowcy, - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania i pirotechnicznymi zapinaczami, - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu, - trzy zagłówki z tyłu z regulacją wysokości, - spryskiwacze reflektorów przednich, - tylne szyby przyciemniane, - chromowane listwy wokół szyb bocznych, - oświetlenie wnętrza - 2 lampki z przodu, 2 lampki z tyłu do czytania, - zdalnie sterowany centralny zamek, - czujnik parkowania - przód, tył, - tempomat, - czujnik deszczu, - filtr przeciwpyłkowy, - elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem, - automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne, - fotele przednie z regulacją wysokości, - fotele przednie z regulacją na odcinku lędźwiowym, - podgrzewane fotele przednie, - 3 lub 4 ramienna skórzana kierownica, - trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, podnośnik samochodowy, - koło zapasowe, - immobiliser, - uchwyt na kubek z przodu, - schowek na okulary, - asymetrycznie dzielona kanapa tylna, - dwa gniazda 12V w konsoli środkowej i gniazdo 12V w komorze bagażnika, - przednie światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, - autoalarm, - przednie fotele z regulacją odcinków lędźwiowych wraz z regulacją wysokości fotela, - minimum podgrzewane przednie siedzenia, - zagłówki z regulacją wysokości, - tapicerka materiałowa kolor szary, - zderzaki - lakierowane w kolorze nadwozia, - komplet dywaników gumowych - oryginalne (dla danej marki samochodu) ze stopów lekkich obręcze kół Min. 16 - szt. 4 wraz z kompletem (4 szt.) opon letnich oraz komplet (4 sztuk) opon zimowych wraz z felgami (4 sztuki) stalowymi min. 16 oraz oryginalnymi (dla danej marki samochodu) kołpakami, - chromowane listwy wokół szyb bocznych, - nawigacja, - ksenonowe reflektory przednie, - elektromechaniczny system otwierania pokrywy bagażnika, - schowek pod fotelem pasażera. 2. Gwarancje : - Gwarancja na silnik - nie krótsza niż jeden rok lub 100.000 km, - Gwarancja na perforacje blach - nie krótsza niż 12 lat, - Gwarancja na lakier - nie krótsza niż 3 lata..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia (dostarczył dwa samochody osobowe), o wartości minimum 80.000,00 zł (brutto) każdy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
nie dotyczy
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie
-
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój nr 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie z 01.03.2011 (DOC, 38.00Kb) | 2011-03-01 13:18:01 | 0 | |
ogA oszenie ozmianie ogA oszenia (DOC, 38.00Kb) | 2011-02-25 21:45:24 | 0 | |
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia - zmiana terminu skA adania ofert.doc (DOC, 26.00Kb) | 2011-02-28 12:50:58 | 0 | |
ogA oszenie UZP (DOC, 196.00b) | 2011-02-23 14:01:06 | 0 | |
ogloszenie UZP (DOC, 48.00Kb) | 2011-02-23 14:17:06 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZaA . 1 formularz oferty (DOC, 86.50Kb) | 2011-02-23 14:00:51 | 150 | |
Zal 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (DOC, 52.00Kb) | 2011-02-25 21:53:45 | 104 | |
Zal. 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (DOC, 196.00b) | 2011-02-23 14:13:50 | 72 | |
ZaA . 3 formularz kalkulacyjny (XLS, 27.50Kb) | 2011-02-23 14:01:46 | 156 | |
ZaA . 4 oA wiadczenie z art. 22 (DOC, 34.00Kb) | 2011-02-23 14:01:56 | 147 | |
ZaA . 5 oA wiadczenie z art. 24 (DOC, 42.50Kb) | 2011-02-23 14:02:09 | 148 | |
ZaA . 6 oA wiadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 dla osA b fizycznych (DOC, 34.50Kb) | 2011-02-23 14:02:18 | 152 | |
ZaA . 7 projekt umowy (DOC, 62.50Kb) | 2011-02-23 14:02:28 | 180 | |
SIWZ (PDF, 5.33Mb) | 2011-02-23 14:00:33 | 177 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie 01.03.2011 (DOC, 28.00Kb) | 2011-03-01 13:20:01 | 0 | |
zmiana SIWZ - 1 (DOC, 42.50Kb) | 2011-02-25 21:46:54 | 0 | |
Zal 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia z 01.03.2011 (DOC, 53.00Kb) | 2011-03-01 13:20:12 | 0 | |
Zm Zal 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia (DOC, 53.50Kb) | 2011-02-25 21:55:56 | 0 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie 01.03.2011 (DOC, 28.00Kb) | 2011-03-01 13:18:21 | 0 | |
Zal 2 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia z 01.03.2011 (DOC, 53.00Kb) | 2011-03-01 13:18:51 | 0 | |
zawiadomienie o przedA uA eniu skA adania ofert (DOC, 40.50Kb) | 2011-02-28 12:51:24 | 0 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o wyborze oferty (PDF, 708.96Kb) | 2011-03-22 08:58:55 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogoszeni o udzieleniu zamA wienia (DOC, 36.50Kb) | 2011-04-06 12:48:26 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
23 lut 2011
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
23 lut 2011, godz. 13:58
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
06 kwi 2011, godz. 12:48