Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Wałeckiej Grupy Zakupowej

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

1/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

1/18

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:95501-2013:TEXT:PL:HTML

PL-Wałcz: Elektryczność

2013/S 058-095501

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)

Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Powiat Wałecki ul. Dąbrowskiego 17Osoba do kontaktów: Justyna Kowalska78-600 Wałcz POLSKA Tel.: +48 523456081E-mail: kowalska@pgksa.plFaks: +48 523456081

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiatwalecki.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)

Rodzaj instytucji zamawiającej

Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

I.3)

Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)

Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak

Powiat Czarnkowsko-TrzcianeckiRybaki 364-700 CzarnkówPOLSKA

Gmina Miasta CzarnkówPlac Wolności 164-700 CzarnkówPOLSKA

Gmina CzarnkówRybaki 364-700 CzarnkówPOLSKA

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

2/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2/18

Gmina Krzyż WielkopolskiWojska Polskiego 1464-761 Krzyż WielkopolskiPOLSKA

Gmina LipkaKościuszki 2877-420 LipkaPOLSKA

Gmina LubaszBolesława Chrobrego 3764-720 LubaszPOLSKA

Gmina i Miasto MirosławiecWolności 3778-650 MirosławiecPOLSKA

Gmina PołajewoObornicka 6a64-710 PołajewoPOLSKA

Gmina SzydłowoJaraczewo 264-930 SzydłowoPOLSKA

Gmina WałczDąbrowskiego 878-600 WałczPOLSKA

Gmina WieleńKościuszki 3464-730 WieleńPOLSKA

Gmina WierzchowoDługa 2978-530 WierzchowoPOLSKA

Gmina WyrzyskBydgoska 2989-300 WyrzyskPOLSKA

Miasto i Gmina WysokaPlac Powstańców Wielkopolskich 21/2289-320 WysokaPOLSKA

Miejska Kanalizacja i Wodociągi sp. z o.o. w Czarnkowie

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

3/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

3/18

Gdańska 4864-700 Czarnków POLSKA

Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa sp. z o.o. Mickiewicza 58A64-761 Krzyż Wielkopolski POLSKA

Gmina BiałośliwieBiałośliwie89-340 ks. Kordeckiego 1POLSKA

Zakład Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w MirosławcuWolności 3778-650 Mirosławiec POLSKA

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu Bydgoska 5078-600 Wałcz POLSKA

Przedsiębiorstwo Komunalne Noteć sp. z o.o. Błonie 2964-730 Wieleń POLSKA

Geotermia Czarnków sp. z o.o. Os. Parkowe 2764-700 Czarnków POLSKA

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)

Opis

II.1.1)

Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Wałeckiej Grupy Zakupowej.

II.1.2)

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy

Kupno

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gminy z terenu Powiatu Drawskiego, Pilskiego, Złotowskiego, Wałeckiego, Czarnkowsko- Trzcianeckiego.

Kod NUTS PL411,PL422

II.1.3)

Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)

Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)

Krótki opis zamówienia lub zakupu

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

4/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

4/18

19.534,86 MWh (+/- 15%) w okresie od dnia 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r.

2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb:

2.1. lokali i obiektów

2.2. oświetlenia drogowego

3. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność

4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie odrębnych umów sprzedażowych

pomiędzy poszczególnymi Zamawiającymi (wymienionymi w Rozdziale I) a Wykonawcą.

5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi(odbiorcami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD):

ENEA Operator sp. z o.o., oraz w odniesieniu do pp. Gminy Wierzchowo - ENERGA Operator SA i PKP Energetyka SA.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający udzieli zamówienia w dwóch częściach:

Część I – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Wałeckiej Grupy Zakupowej

Część II – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Wałeckiej Grupy Zakupowej

Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, a także w imieniu i na rzecz Zamawiających (występujących w imieniu własnym oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury), na co posiada stosowne pełnomocnictwa(podstawa prawna: art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. zwanej dalej ustawą Pzp,(tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. nr 113, poz. 759 ze zm.)

Dostawa energii elektrycznej następować będzie w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., z zastrzeżeniem, że terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru mogą być odmienne. Szczegóły dotyczące terminów rozpoczęcia dostaw opisano w Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b do niniejszego SIWZ.

II.1.6)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09310000

II.1.7)

Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

II.1.8)

Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak

Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)

Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)

Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)

Całkowita wielkość lub zakres:

Łączny szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie trwania umowy to 19.534,86 MWh; ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 1637 szt.

II.2.2)

Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)

Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)

Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 1.7.2013. Zakończenie 31.12.2014

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

5/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

5/18

Nazwa: Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Wałeckiej Grupy Zakupowej

1)

Krótki opis

1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 1.020,00 szt.

2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 14.172,90 kW

3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 14.129,72 MWh

(+/- 15%), z tego:

Strefa I 8.788,14 MWh

Strefa II 4.813,73 MWh

Strefa III 527,85 MWh

Powyższe dane mają charakter orientacyjny.

4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r. z zastrzeżeniem, że szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – lokale i obiekty, wraz ze wskazaniem terminów rozpoczęcia dostaw do każdego z nich stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.

Uwaga: w odniesieniu do poszczególnych Zamawiających oraz poszczególnych punktów poboru występują różne terminy rozpoczęcia dostaw. Terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru opisano szczegółowo w Załączniku nr 1a w kolumnie „Okres dostaw”.

5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

6. W Załączniku nr 1a w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści „kolejna” oznacza również, że nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną.

7. W przypadku obowiązywania umów kompleksowych, Zamawiający złożyli lub złożą (w odniesieniu doposzczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).

8. W przypadku posiadania przez Zamawiających terminowych umów sprzedażowych, termin ich obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).

9. Układ pomiarowy z grupą B jest dostosowany do procedury zmiany sprzedawcy w terminach umożliwiających rozpoczęcie dostaw zgodnie z SIWZ- Załącznik nr 1a.

10. W odniesieniu do punktów poboru Gminy Wierzchowo właściwym OSD jest Energa Operator S.A. oraz dla jednego punktu poboru PKP Energetyka S.A. Dla pozostałych punktów poboru właściwym OSD jest ENEA Operator Sp. z o.o.

Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:

W Załączniku nr 1a do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa),które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacunkowy wolumen energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 14.129,72 MWh

(+/- 15%), z tego:

Strefa I 8.788,14 MWh

Strefa II 4.813,73 MWh

Strefa III 527,85 MWh

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

6/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

6/18

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

2. Na realizację Części I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Wałeckiej Grupy Zakupowej zawarte zostaną 22 (dwadzieścia dwie) umowy, w których nw. Zamawiający działać będą w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz reprezentowanych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury:

1) Powiat Wałecki, numer NIP 765-16-76-498, siedziba Starostwo Powiatowe w Wałczu, 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 17;

2) Gmina Białośliwie, numer NIP 764-26-13-133, siedziba Urząd Gminy w Białośliwiu,

89-340 Białośliwie, ul. Księdza Kordeckiego 1;

3) Powiat Czarnkowsko-Trzcianecki, numer NIP 763-18-10-605, siedziba Starostwo Powiatowe w Czarnkowie,64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3;

4) Gmina Miasta Czarnków, numer NIP 763-20-93-092, siedziba Urząd Miejski w Czarnkowie,

64-700 Czarnków, Plac Wolności 1;

5) Gmina Czarnków, numer NIP 763-20-91-377, siedziba Urząd Gminy Czarnków, 64-700 Czarnków, ul. Rybaki3;

6) Gmina Krzyż Wielkopolski, numer NIP 763-21-01-118, siedziba Urząd Miasta, 64-761 Krzyż Wielkopolski, ul.Wojska Polskiego 14;

7) Gmina Lipka, numer NIP 767-15-98-809, siedziba Urząd Gminy Lipka, 77-420 Lipka,

ul. Kościuszki 28;

8) Gmina Lubasz, numer NIP 763-20-93-034, siedziba Urząd Gminy w Lubaszu, 64-720 Lubasz,

ul. Bolesława Chrobrego 37;

9) Gmina i Miasto Mirosławiec, numer NIP 765-16-03-418, siedziba Urząd Miasta i Gminy, 78-650 Mirosławiec, ul. Wolności 37;

10) Gmina Połajewo, numer NIP 763-20-97-368, siedziba Urząd Gminy Połajewo, 64-710 Połajewo,

ul. Obornicka 6a;

11) Gmina Szydłowo, numer NIP 764-24-61-769, siedziba Urząd Gminy Szydłowo, 64-930 Szydłowo, Jaraczewo 2;

12) Gmina Wałcz, numer NIP 765-16-02-689, siedziba Urząd Gminy Wałcz, 78-600 Wałcz,

ul. Dąbrowskiego 8;

13) Gmina Wieleń, numer NIP 763-21-09-491, siedziba Urząd Miejski w Wieleniu, 64-730 Wieleń,

ul. Kościuszki 34;

14) Gmina Wierzchowo, numer NIP 674-13-49-199, siedziba Urząd Gminy Wierzchowo,

78-530 Wierzchowo, ul. Długa 29;

15) Gmina Wyrzysk, numer NIP 764-26-07-173, siedziba Urząd Miejski w Wyrzysku, 89-300 Wyrzysk, ul. Bydgoska 29;

16) Miasto i Gmina Wysoka, numer NIP 764-26-13-156, siedziba Urząd Miasta i Gminy Wysoka, 89-320Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 21/22;

17) Geotermia Czarnków Sp. z o.o. z siedzibą w (64-700) Czarnkowie, Os. Parkowe 27, numer

NIP 763-14-99-314;

18) Miejska Kanalizacja i Wodociągi Sp. z o.o. w Czarnkowie, z siedzibą w (64-700) Czarnkowie,

ul. Gdańska 48, numer NIP 763-00-06-456;

19) Przedsiębiorstwo Komunalne „Noteć” Sp. z o.o., z siedzibą w (64-730) Wieleniu, ul. Błonie 29, numer NIP763-17-55-059;

20) Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu z siedzibą w (78-600) Wałczu, ul. Bydgoska 50, numer NIP 765-15-97-178;

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

7/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

7/18

21) Zakład Energetyki Cieplnej Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mirosławcu, z siedzibą w

(78-650) Mirosławcu, ul. Wolności 37, numer NIP 765-00-06-353;

22) Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w (64-761) Krzyżu Wielkopolskim, ul. Mickiewicza 58 A, numer NIP 763-19-02-514.

Część nr: 2

Nazwa: Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Wałeckiej Grupy Zakupowej

1)

Krótki opis

1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 617 szt.

2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej 4.064,00 kW

3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 5.405,14 MWh

(+/-15%), z tego:

Strefa I 4.906,05 MWh

Strefa II 499,09 MWh

Strefa III 0,00 MWh

Powyższe dane mają charakter orientacyjny.

4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r. z zastrzeżeniem, że szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej – oświetlenie drogowe, wraz ze wskazaniem terminów rozpoczęcia dostaw do każdego z nich stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.

Uwaga: w odniesieniu do poszczególnych Zamawiających oraz poszczególnych punktów poboru występują różne terminy rozpoczęcia dostaw. Terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru opisano szczegółowo w Załączniku nr 1b w kolumnie „Okres dostaw”.

5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz posiadanieprzez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

6. W Załączniku nr 1b w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano, dla których punktów poboru nastąpipierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści „kolejna” oznacza również, że nastąpił jużrozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną.

7. W wykazie punktów poboru – Załącznik nr 1b – opisano punktu oświetlenia drogowego oraz sygnalizacjiświetlnej.

8. W przypadku obowiązywania umów kompleksowych, Zamawiający złożyli lub złożą (w odniesieniu doposzczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzieńpoprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).

9. W przypadku posiadania przez Zamawiających terminowych umów sprzedażowych, termin ichobowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b doSIWZ kolumna „Okres dostaw”).

Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej:

W Załączniku nr 1b do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa),które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy nasprzedaż energii elektrycznej.

2)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09310000

3)

Wielkość lub zakres

Szacowany wolumen energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 5.405,14 MWh

(+/-15%), z tego:

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

8/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

8/18

Strefa I 4.906,05 MWh

Strefa II 499,09 MWh

Strefa III 0,00 MWh

4)

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

5)

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Na realizację Części II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego WałeckiejGrupy Zakupowej z zawartych zostanie 12 (dwanaście) umów, w których nw. Zamawiający działać będą wimieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz reprezentowanych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury:

1) Gmina Białośliwie, numer NIP 764-26-13-133, siedziba Urząd Gminy w Białośliwiu,

89-340 Białośliwie, ul. Księdza Kordeckiego 1;

2) Gmina Miasta Czarnków, numer NIP 763-20-93-092, siedziba Urząd Miejski w Czarnkowie,

64-700 Czarnków, Plac Wolności 1;

3) Gmina Krzyż Wielkopolski, numer NIP 763-21-01-118, siedziba Urząd Miasta, 64-761 Krzyż Wielkopolski, ul.Wojska Polskiego 14;

4) Gmina Lipka, numer NIP 767-15-98-809, siedziba Urząd Gminy Lipka, 77-420 Lipka,

ul. Kościuszki 28;

5) Gmina Lubasz, numer NIP 763-20-93-034, siedziba Urząd Gminy w Lubaszu, 64-720 Lubasz,

ul. Bolesława Chrobrego 37;

6) Gmina i Miasto Mirosławiec, numer NIP 765-16-03-418, siedziba Urząd Miasta i Gminy, 78-650 Mirosławiec,ul. Wolności 37;

7) Gmina Połajewo, numer NIP 763-20-97-368, siedziba Urząd Gminy Połajewo, 64-710 Połajewo,

ul. Obornicka 6a;

8) Gmina Szydłowo, numer NIP 764-24-61-769, siedziba Urząd Gminy Szydłowo, 64-930 Szydłowo, Jaraczewo2;

9) Gmina Wałcz, numer NIP 765-16-02-689, siedziba Urząd Gminy Wałcz, 78-600 Wałcz,

ul. Dąbrowskiego 8;

10) Gmina Wieleń, numer NIP 763-21-09-491, siedziba Urząd Miejski w Wieleniu, 64-730 Wieleń,

ul. Kościuszki 34;

11) Gmina Wyrzysk, numer NIP 764-26-07-173, siedziba Urząd Miejski w Wyrzysku, 89-300 Wyrzysk, ul.Bydgoska 29;

12) Miasto i Gmina Wysoka, numer NIP 764-26-13-156, siedziba Urząd Miasta i Gminy Wysoka, 89-320Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 21/22;

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)

Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)

Wymagane wadia i gwarancje:

Wymagania dotyczące wadium – Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektówWałeckiej Grupy Zakupowej

1. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium w wysokości

140.000,00 zł (słownie złotych sto czterdzieści tysięcy 00/100)

Wymagania dotyczące wadium – Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetleniadrogowego Wałeckiej Grupy Zakupowej

2. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, żąda wniesienia wadium w wysokości

51.000,00 zł (słownie złotych pięćdziesiąt jeden tysięcy 00/100)

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

9/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

9/18

Wymagania dotyczące wadium – wspólne dla Części I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokalii obiektów Wałeckiej Grupy Zakupowej i Części II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Wałeckiej Grupy Zakupowej

3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

4. W przypadku ubiegania się przez wykonawcę o dwie części zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium odrębnie na każdą z części zamówienia (dotyczy w szczególności wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna) w wysokości o których mowa w pkt 1 i 2 Rozdziału VIII.

5. Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form:

a. Pieniądzu - wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.

b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,

z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym

c. Gwarancjach bankowych

d. Gwarancjach ubezpieczeniowych

e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy

z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732, Nr 227, poz. 1505, z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer – wspólny dla

Części I zamówienia i Części II zamówienia :

PKO BP Spółka Akcyjna 81 1020 2847 0000 1102 5847- z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej Część I zamówienia /lub Część II zamówienia.

7. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Starostwie Powiatowe w Wałczu,78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 17 w Punkcie Obsługi Interesanta lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia i godziny składania ofert, a kopię wpiąć odpowiednio do oferty na Część I zamówienia i/lub Część II zamówienia.

8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

9. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:

a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika toz przyczyn nieleżących po jego stronie,

b. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszejlub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów Rozdział VIII.12. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybranajako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówieniapublicznego.

12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert.

13. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremuzwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza.

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

10/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

10/18

14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowyrachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunkubankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.

III.1.2)

Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:

Warunki finansowe, sposób rozliczenia opisane zostały załączniku nr 7a/7b do SIWZ - wzór umowy sprzedażyenergii elektrycznej.

3. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy, w tym istotnych postanowień umowy, w zakresie:

1) zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usługoraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym.

Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatkuVAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym.

2) zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w załączniku do Umowy.

Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np.: z likwidacji punktu poboru, budowynowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnieniaprzeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy lubwłączenia punktu poboru przez Zamawiającego. Rozliczenie za zużytą energię elektryczną w nowym obiekcieodbywać się będzie na zasadach opisanych w umowie, tj. wg stałej ceny wskazanej w ofercie przez cały okresrealizacji umowy.

3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

Zmiana wynagrodzenia wynikać może ze zmiany ceny jednostkowej za 1 MWh brutto wynikającej z ustawowejzmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii podatkiem akcyzowym oraz zezmiany wielkości poboru energii.

4) zmiany terminu dostaw energii elektrycznej.

Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron, wszczególności przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy.

5. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiający.

6. Rozliczenia :

1) Podstawę do rozliczeń finansowych za dostawę energii elektrycznej stanowić będzie cena jednostkowa(zł/MWh) oraz ilość faktycznie zużytej energii elektrycznej w danym okresie przez dany punkt poboru, przyczym ilość faktycznie zużytej energii elektrycznej określona zostanie na podstawie wskazań urządzeńpomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OperatoraSystemu Dystrybucyjnego. Zamawiający nie dopuszcza wystawiania przez Wykonawcę faktur w oparciu zużycieszacowane.

2) We wzorze umowy (Załącznik nr 7a i/lub 7b) Zamawiający wskaże sposób dokonania rozliczeń zazużytą energię elektryczną, w tym jednostki, które będą odrębnymi Odbiorcami/Płatnikami w odniesieniu doposzczególnych punktów poboru energii elektrycznej. Oznacza to, że Wykonawca wystawiać będzie faktury

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

11/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

11/18

za faktycznie zużytą energię elektryczną zgodnie z dyspozycją §13 Umowy na poszczególnych Odbiorców/Płatników faktur szczegółowo opisanych w wykazie stanowiącym Załącznik do Umowy.

3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7. Cena podana w Formularzu oferty stanowi cenę brutto, to jest cenę netto powiększoną o obowiązującą wmomencie składania oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT).

8. Ceny jednostkowe brutto za 1 MWh podane przez Wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowyniezmienne, przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w okresie trwania umowy wyłącznie wprzypadku:

a. zmiany stawki podatku VAT,

b. zmiany stawki akcyzy.

9. Zamawiający przewiduje rozliczenie tylko w polskich złotych.

10. Cenę oferty należy podać do dwóch miejsc po przecinku.

Uwaga: Zamawiający w Załącznikach do SIWZ nr 1a i 1b wskazał dla poszczególnych punktów poboruenergii elektrycznej grupę taryfową, przy czym grupy te wskazane zostały dla celów informacyjnych, gdyżzastosowanie mają wyłącznie do usług dystrybucyjnych. Zamawiający wszczynając postępowanie na zakupenergii elektrycznej oczekuje podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2a i/lub 2b)uśrednionych cen jednostkowych za energię elektryczną [zł/MWh] bez odnoszenia ich do jakiejkolwiek grupytaryfowej

III.1.3)

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)

Inne szczególne warunki

III.2)

Warunki udziału

III.2.1)

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Warunki udziału w postępowaniuoraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - Część I zamówienia – Dostawa energiielektrycznej do lokali i obiektów Wałeckiej Grupy Zakupowej.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadaniauprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotuenergią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - Część IIzamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Wałeckiej Grupy Zakupowej.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadaniauprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzeniedziałalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu RegulacjiEnergetyki

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :

Posiadania wiedzy i doświadczenia - Część I zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku tzn. w ciągu ostatnichtrzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tymczasie) potwierdzi należyte wykonanie sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż5.000,00 MWh

Posiadania wiedzy i doświadczenia - część II zamówienia

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

12/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

12/18

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunku, w ciągu ostatnichtrzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tymczasie) potwierdzi należyte wykonanie sprzedaży energii elektrycznej o łącznym wolumenie nie mniejszym niż1.900,00 MWh

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia-niespełnienia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia opisane w Rozdziale VI. SIWZ „Wykazoświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunkówudziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu”. Niespełnienie przez Wykonawcę choćby jednego zwarunków opisanych powyżej, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązanyjest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wszczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust1 ustawy Pzp.

Na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a i/lub 5b do SIWZ oraz dokumenty szczegółowo opisane wRozdziale VI SIWZ.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V. SIWZWykonawca przedłoży:

a. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanąprzez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z dyspozycją art. 44 ustawy Pzp, wgwzoru stanowiącego Załącznik nr 3a i / lub 3b do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie oświadczenie na jednym druku podpisują wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik w ichimieniu),

c. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalnościgospodarczej jest krótszy, to w tym okresie) głównych dostaw energii elektrycznej, wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 4a i / lub 4b do SIWZ.

Dotyczy Część I zamówienia - Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy energiielektrycznej o łącznej wielkości nie mniejszej niż 5.000,00 MWh wykonane zostały należycie, a w odniesieniudo nadal wykonywanych dostaw ciągłych - dowodów, że dostawy są wykonywane należycie, wydanych niewcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy zamawiający jestpodmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie , o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostaływcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania potwierdzenia, że przedmiot zamówieniawykonany został należycie. – wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a.

Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są poświadczenia, a w przypadku gdy zuzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia –oświadczenie wykonawcy.

Dopuszcza się, w miejsce poświadczeń, złożenie innych dokumentów potwierdzających, że dostawy zostaływykonane lub są wykonywane należycie.

Dotyczy Część II zamówienia - Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy energiielektrycznej o łącznej wielkości nie mniejszej niż 1.900,00 MWh wykonane zostały należycie, a w odniesieniu

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

13/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

13/18

do nadal wykonywanych dostaw ciągłych - dowodów, że dostawy są wykonywane należycie, wydanych niewcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy zamawiający jestpodmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie , o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostaływcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania potwierdzenia, że przedmiot zamówieniawykonany został należycie – wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b.

Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są poświadczenia, a w przypadku gdy zuzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia –oświadczenie wykonawcy.

Dopuszcza się, w miejsce poświadczeń, złożenie innych dokumentów potwierdzających, że dostawy zostaływykonane lub są wykonywane należycie.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacjiczęści zamówienia, Zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń opisanychw Rozdziale VI. pkt 2, VI. pkt 3, VI. pkt 4 SIWZ.

Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, każdy z tych wykonawców składadokumenty i oświadczenia opisane w Rozdziale VI.2. i VI.2a. SIWZ.

2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp -dotyczy wykonawców ubiegających się o Część I i/lub Część II zamówienia, wykonawca przedłoży:

a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a i /lub 5b do SIWZ,

b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu oart. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,

c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,

że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminuskładania ofert,

d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

g. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2a. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg wzorustanowiącego Załącznik nr 6a i/lub 6b.

3. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego alboadministracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

14/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

14/18

ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. W przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje sięje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przednotariuszem.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiastdokumentów, o których mowa w Rozdziale VI.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływemskładania ofert),

b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składaniaofert),

c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przedupływem składania ofert),

d. oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby,której dokument dotyczy w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10, 11 ustawy Pzp (wystawiony niewcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert).

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniezłożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a. każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie dokumentów i oświadczeń o których mowa w RozdzialeVI.2. SIWZ (oświadczenie określone w Rozdziale VI.2. lit. a - może być również złożone przez pełnomocnikaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu tych Wykonawców),

b. wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub doreprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.

6. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia zarówno

Części I jak i Części II zobowiązany jest odrębnie w odniesieniu do każdej z części wykazać spełnieniewarunków udziału oraz brak podstaw do wykluczenia poprzez złożenie wymaganych dokumentów opisanych wRozdziale V i VI SIWZ.

7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów, oświadczeńpotwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, którzy nie złożyli pełnomocnictw, lubktórzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwado uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia ofertawykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanieZamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunkówudziału w postępowaniu nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków,

o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 iart.24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp . – dotyczy Część I i Część II zamówienia.

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

15/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

15/18

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.2.2)

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogąubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

Sytuacji ekonomicznej i finansowej - dotyczy Część I zamówienia i/lub Część II zamówienia

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zamawiający uzna warunek za spełniony napodstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ.

III.2.3)

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowaniaodpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ.

III.2.4)

Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)

Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)

Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)

Rodzaj procedury

IV.1.1)

Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)

Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)

Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)

Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)

Informacje administracyjne

IV.3.1)

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

IF.272.1.1.2013.

IV.3.2)

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)

Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

30.4.2013 - 10:30

IV.3.5)

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

16/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

16/18

IV.3.6)

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)

Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)

Warunki otwarcia ofert

Data: 30.4.2013 - 10:45

Miejscowość:

Wałcz, Starostwo Powiatowe w Wałczu, (78-600) ul. Dąbrowskiego 17, Sala Narad Starostwa pokój 206.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: październik 2014.

VI.2)

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)

Informacje dodatkowe

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

Ofertę (odrębnie dla Części I i Części II zamówienia ) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Powiat Wałecki, Starostwo Powiatowe w Wałczu, 78-600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego 17, w Punkcie ObsługiInteresanta

Termin składania ofert upływa w dniu 30 kwietnia 2013 r. o godzinie 10:30

1. W wyniku przeprowadzonego postępowania i po wyłonieniu Wykonawców poszczególnych częścizamówienia, każdy z Zamawiających opisanych w Rozdziale I SIWZ indywidualnie przystąpi do umów nasprzedaż energii elektrycznej.

Na realizację Części I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Wałeckiej GrupyZakupowej zawarte zostaną 22 (dwadzieścia dwie) umowy

Na realizację Części II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego WałeckiejGrupy Zakupowej z zawartych zostanie 12 (dwanaście).

2. Wykonawca obowiązany jest stawić się w terminie wskazanym w zawiadomieniu o wyborzenajkorzystniejszej oferty w siedzibie Zamawiającego w celu podpisania umów.

3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia reprezentowanych przezpełnomocnika, niezbędne jest przedstawienie pełnomocnictwa do podpisania umowy, o ile załączone do ofertypełnomocnictwo nie uwzględniało tej czynności prawnej.

4.Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kserokopię aktualnej Koncesji naprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa UrzęduRegulacji Energetyki. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładać dokumentu przed podpisaniem Umowy,o ile koncesja, której kopię Wykonawca dołączył do Oferty na potwierdzenie spełnienia warunku udziałuw postępowaniu, jest aktualna na dzień zawarcia umowy. W przypadku, gdy termin ważności koncesji jestkrótszy niż do dnia 31.12.2014 r., Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia kserokopii dokumentupotwierdzającego ważność (przedłużenie) koncesji na minimum 6 m-cy przed upływem ważności Koncesjiaktualnie obowiązującej.

5. W przypadku, gdy okres obowiązywania umowy generalnej zawartej pomiędzy Wykonawcą a OSDjest krótszy niż wskazany w SIWZ termin dostaw, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożeniaZamawiającemu oświadczenia o posiadaniu umowy generalnej na następny okres, w terminie nie późniejszymniż na 6 m-cy przed upływem obowiązywania aktualnej generalnej umowy dystrybucyjnej z Operatorem.

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

17/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

17/18

6. Kserokopie dokumentów przedkładanych Zamawiającemu winny być potwierdzone za zgodność zoryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy

7. Każdorazowo, gdy w SIWZ jest mowa o Części I zamówienia, należy przez to rozumieć zadanie polegającena dostawie energii elektrycznej do lokali i obiektów opisanych szczegółowo w Załączniku nr 1a.

8. Każdorazowo, gdy w SIWZ jest mowa o Części II zamówienia, należy przez to rozumieć zadanie polegającena dostawie energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego – punkty poboru zostały szczegółowoopisane w Załączniku nr 1b.

9. Zamówienie nie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).

10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzypodwykonawcom.

12. Zamawiający opisani w Rozdziale I SIWZ udzielą wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcypełnomocnictwa (pełnomocnictw) do:

1) zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do OSD,

2) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy,

3) złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych,

4) przedłużenia lub zmiany terminów rozwiązania obowiązujących obecnie umów kompleksowych/dostawy wprzypadku przedłużenia się procedury zmiany sprzedawcy.

13. Po zawarciu umowy Zamawiający przekażą Wykonawcy dokumenty rejestrowe Odbiorców/Płatników, kopiewypowiedzeń obowiązujących umów, dane do zmiany sprzedawcy w formie tabelarycznej w wersji edytowalnej(wg własnego wzorca).

14. W Załączniku nr 1a oraz 1b do SIWZ wskazano, w odniesieniu do których punktów poboru zmianasprzedawcy nastąpi po raz pierwszy.

15. W przypadku, gdy Zamawiający związani są umową kompleksową lub inną umową na dostawę energiiwymagającą złożenia oświadczenia o jej rozwiązaniu, obowiązek wypowiedzenia umów ze skutkiem na dzieńpoprzedzający planowany termin rozpoczęcia dostaw, leży po stronie Zamawiających. Wykonawca nie jestzobowiązany do wypowiadania umów.

16. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Oświadczenia, zawiadomienia, informacje oraz wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy kierować dopełnomocnika zamawiającego, któremu na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp powierzono przygotowanie iprzeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Pomorskiej Grupy Konsultingowej Spółka Akcyjnaz siedzibą w Bydgoszczy (85-021), ul. Gdańska 76 , Tel./faks: 52 345-60-81, e-mail: Kowalska@pgksa.pl.

VI.4)

Procedury odwoławcze

VI.4.1)

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba OdwoławczaPostępu 17 a02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800

VI.4.2)

Składanie odwołań

Dz.U./S S58

22/03/2013

95501-2013-PL

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

18/18

22/03/2013S58

http://ted.europa.eu/TED

Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nadostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

18/18

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy,a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub możeponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,zgodnie z treścią Działu VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Prawo zamówieńpublicznych

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy Prawo zamówień publicznych

VI.4.3)

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień PublicznychPostępu 17A02-676 WarszawaPOLSKATel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800

VI.5)

Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

20.3.2013


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
26.04.2013.11.21.10 SIWZ ZMIANA (PDF, 201.35Kb) 2013-04-26 11:21:10 0

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
08.05.2013.14.33.35 Zawiadomienie wybor publikacja (PDF, 66.36Kb) 2013-05-08 14:33:35 0

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
27.05.2013.07.46.34 2013-OJS100-170542-pl (PDF, 132.08Kb) 2013-05-27 07:46:34 0

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Marta Suska

Data wytworzenia:
25 mar 2013

Osoba dodająca informacje

Marta Suska

Data publikacji:
25 mar 2013, godz. 13:34

Osoba aktualizująca informacje

Marta Suska

Data aktualizacji:
27 maj 2013, godz. 07:55