Budowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Wałczu
Wałcz: Budowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Wałczu
Numer ogłoszenia: 194316 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2582401, faks 67 258 9010.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Wałczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu parkingu do obsługi budynku Starostwa Powiatowego w Wałczu w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz użytkowanie parkingu zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: parking na 44 stanowiska dla samochodów osobowych, w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych, przebudowę istniejących garaży polegającą na przeniesieniu bram garażowych ze ściany północno-zachodniej na ścianę południowo-wschodnią, przyłącza energetyczne, sanitarne i deszczowe, ogrodzenie. Charakterystyka obiektu: parking z 44 stanowiskami dla samochodów osobowych, w tym 2 stanowiska o wymiarach 5,0x3,6 m dla osób niepełnosprawnych, proj. drogi i parkingi o nawierzchni z kostki betonowej 1.819 m2, proj. zjazd o nawierzchni z kostki betonowej (w gran. dz. nr 4002) 26,5 m2, proj. nawierzchnia chodników z kostki betonowej 6 cm 19 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego Zamawiającego: 81 1020 2847 0000 1102 0063 5847 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Wałczu.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu robót drogowych, w zakres, których wchodziły roboty polegające na wykonaniu placów utwardzonych wraz z całą infrastrukturą oraz modernizacja budynków garażowych (socjalnych) lub administracyjnych o wartości min. 300.000 zł każda. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub z ograniczeniami oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji min. jednego zadania spełniającego warunek opisany w wiedzy i doświadczeniu, po jednej osobie, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającej uprawnienia w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 300.000,00 zł, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia obejmującą 450.000,00 zł; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17,78-600 Wałcz , u Marty Suskiej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (w Biurze Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia 12lipca 2011 (DOC, 33.50Kb) | 2011-07-12 11:21:45 | 0 | |
ogA oszenie o zmianie ogA oszenia zd nia 20 lipca 2011 (DOC, 27.50Kb) | 2011-07-20 19:05:32 | 0 | |
ogA oszenie uzp (DOC, 46.50Kb) | 2011-07-11 19:17:47 | 0 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal. Nr 1 formularz oferty (DOC, 80.50Kb) | 2011-07-12 07:36:02 | 163 | |
zalacznik nr 2 - dokumentacja (ZIP, 67.60Mb) | 2011-07-12 07:57:14 | 207 | |
zalacznik nr 2 - przedmiar stwior (ZIP, 376.64Kb) | 2011-07-12 07:57:35 | 236 | |
zalacznik nr 2 vi - informacja bioz (ZIP, 118.90Kb) | 2011-07-12 07:56:33 | 114 | |
Zal. Nr 3 wzor umowy (DOC, 190.50Kb) | 2011-07-12 07:58:26 | 258 | |
SIWZ (, 3.18Mb) | 2011-07-11 19:19:24 | 241 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi (JPG, 133.90Kb) | 2011-07-20 19:05:54 | 0 | |
zmiana SIWZ (JPG, 239.26Kb) | 2011-07-15 12:38:02 | 0 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi (JPG, 133.90Kb) | 2011-07-20 19:07:23 | 0 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o ofercie najkorzystniejszej (PDF, 179.35Kb) | 2011-08-02 12:17:57 | 0 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (DOC, 30.00Kb) | 2011-08-09 11:48:22 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Suska Data wytworzenia:
11 lip 2011
Osoba dodająca informacje
Marta Suska Data publikacji:
11 lip 2011, godz. 19:17
Osoba aktualizująca informacje
Marta Suska Data aktualizacji:
09 sie 2011, godz. 11:48