Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Starostwo Powiatowe w Wałczu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zezwolenie na zbieranie odpadów

 


Wymagane dokumenty:
- wniosek zgodny z art. 42 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.z 2013 r.  poz. 21).
- dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej

 

Opłaty:
Opłata skarbowa w wys. 616 zł na konto 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662 Urzędu Miasta w Wałczu z dopiskiem: "Zezwolenie na zbieranie odpadów".

Miejsce złożenia wniosku:
  Punkt Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Wałczu 


Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 304, tel. 67 – 250 84 36

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie  za pośrednictwem Starosty Wałeckiego w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Ulgi:
Brak.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21).

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mariusz Mróz 11-07-2012 11:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-07-2012
Ostatnia aktualizacja: Edward Przytuła 03-06-2014 14:34