Zezwolenie na zbieranie odpadów
Zezwolenie na zbieranie odpadów
Wymagane dokumenty:
- wniosek zgodny z art. 42 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.z 2013 r. poz. 21).
- dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej
Opłaty:
Opłata skarbowa w wys. 616 zł na konto 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662 Urzędu Miasta w Wałczu z dopiskiem: "Zezwolenie na zbieranie odpadów".
Miejsce złożenia wniosku:
Punkt Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Wałczu
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 304, tel. 67 – 250 84 36
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Starosty Wałeckiego w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Ulgi:
Brak.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Mróz Data wytworzenia:
11 lip 2012
Osoba dodająca informacje
Mariusz Mróz Data publikacji:
11 lip 2012, godz. 11:35
Osoba aktualizująca informacje
Michał Kałucki Data aktualizacji:
17 sty 2022, godz. 11:38