Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wydział Obsługi Interesanta i Informatyki

Funkcję Naczelnika  Wydziału Obsługi Interesanta i Informatyki sprawuje Pan Paweł Łakomy


Telefon:
Tel. (067) 250-84-58 pokój 102

Wydział  nadzoruje bezpośrednio Sekretarz

Do zadań wydziału należy:

  1. W zakresie informatyki:
    1. zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania sprzętu komputerowego, w tym konserwowanie sprzętu, urządzeń i sieci komputerowej,
    2. planowanie i wdrażanie przedsięwzięć informatycznych w Starostwie,
    3. nadzorowanie napraw gwarancyjnych i prac konserwatorskich przez firmy specjalistyczne,
    4. zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego,
    5. standaryzacja wdrażanych i eksploatowanych systemów teleinformatycznych,
    6. monitorowanie oraz optymalizacja wykorzystania infrastruktury teleinformatycznej i systemów przetwarzania danych Starostwa,
    7. zarządzanie transmisją danych w eksploatowanych systemach,
    8. zapewnienie ciągłości przepływu informacji oraz możliwości przystosowania eksploatowanych systemów do zachodzących zmian normatywnych, organizacyjnych i technologicznych,
    9. administrowanie serwerami, systemami operacyjnymi, sieciami komputerowymi, stacjami roboczymi w sieci komputerowej,
    10. zarządzanie kontami poczty elektronicznej i kontami użytkowników,
    11. administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej,
    12. koordynowanie działań Starostwa w zakresie aplikacji nowych technologii.
  1. W zakresie obsługi interesanta:
    1. prowadzenie Punktu Obsługi Interesanta oraz obsługi kancelaryjnej Starostwa,
    2. odbieranie i wysyłanie korespondencji Starostwa:
  • przyjmowanie pism, podań, wniosków i dokumentów stanowiących załączniki do nich od interesantów oraz wpływających w formie przesyłek i korespondencji,
  • rozdzielanie do wydziałów Starostwa zgodnie z dokonaną dekretacją wraz z odnotowaniem tego faktu w dzienniku korespondencyjnym,
  • adresowanie i i wysyłanie korespondencji wychodzącej,
     
    1. prowadzenie ewidencji interesantów zgłaszających się do wydziału Komunikacji i Transportu w sprawach związanych z rejestracją pojazdów.
  1. W zakresie archiwizacji:
    1. ewidencjonowanie dokumentacji zgormadzonej w archiwum zakładowym,
    2. porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
    3. udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym,
    4. wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy,
    5. inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę,
    6. przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego
    7. dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz przepisów BHP i ochrony ppoż., a także wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich,
    8. prowadzenie spraw w zakresie archiwum zakładowego zlikwidowanych jednostek organizacyjnych,
    9. przeprowadzanie skontrum dokumentacji w archiwum,
    10. szkolenie pracowników Urzędu w zakresie właściwego tworzenia akt oraz ich odpowiedniego przygotowania do przekazania archiwum zakładowemu,
    11. bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników merytorycznych komórek organizacyjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
    12. podejmowanie działań w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwiania spraw.


 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Michał Kałucki

Data wytworzenia:
18 sty 2023

Osoba dodająca informacje

Michał Kałucki

Data publikacji:
18 sty 2023, godz. 11:21

Osoba aktualizująca informacje

Paweł Łakomy

Data aktualizacji:
18 sty 2023, godz. 14:56