Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Zadania Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru

 

Funkcję Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
sprawuje - Elżbieta Molęda, która jednocześnie pełni obowiązki  Geodety Powiatowego.
Telefon:  067 387 56 91


Funkcję  Zastępcy Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz funkcję Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
sprawuje - Angelika Garusińska
Telefon:  067 387 56 92

Wydział Geodezji Kartografii i Katastru nadzoruje bezpośrednio - Wicestarosta


Do zadań wydziału należy:

  1. realizacja zadań z zakresu państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej w powiecie,
  2. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
  3. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  4. zakładanie osnów szczegółowych, 
  5. tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych: rejestru cen i wartości, szczegółowych osnów geodezyjnych  a także dla terenów miast i zwartych zabudowanych i przeznaczonych pod zabudowę obszarów wiejskich bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 -1:5000,
  6. tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000, 1 :5000,
  7. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie
    i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
  8. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
  9. prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
  10.  przyjmowanie od wykonawców zgłoszeń robót geodezyjnych
    i kartograficznych,  uzgadnianie z nimi listy materiałów zasobu do udostępnienia, dokonanie obliczenia opłaty za materiały oraz sprawdzenie jej wpływu przed wydaniem materiałów,
  11. weryfikacja opracowań geodezyjno- kartograficznych przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom fizycznym
    w zakresie zasobu powiatowego,
  12. prowadzenie spraw dotyczących naruszenia przepisów ustawy Prawo geodezyjne
    i kartograficzne,
  13. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach aktualizacji operatu ewidencyjnego gruntów i budynków.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mariusz Mróz

Data wytworzenia:
04 sty 2011

Osoba dodająca informacje

Mariusz Mróz

Data publikacji:
04 sty 2011, godz. 12:33

Osoba aktualizująca informacje

Michał Nieczaj

Data aktualizacji:
29 sty 2024, godz. 13:04