Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi
Powiat Wałecki
Oznaczenie sprawy: AG.272.19.2018
Wałcz, dnia 14 czerwca 2018 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi.”
-
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
Rodzaj zamówienia: usługa
Kod CPV: 50118110-9 Usługi holownicze
98351100-9 Usługi parkingowe
-
- Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2020 r.
-
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Opis sposobu obliczania kryterium - cena:
Cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punktów w ramach kryteriów.
-
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- załącznik nr 2 - Formularz oferty;
- załącznik nr 3– Wykaz parkingów;
- Załącznik nr 4 – Wykaz sprzętu;
- Kopię polisy ubezpieczeniowej;
- Kopię dokumentów potwierdzających posiadanie licencji na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U z 2017 r. poz. 2200).
-
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
- wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
-
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
7.1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U z 2017 r. poz. 2200).
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U z 2017 r. poz. 2200).
7.2 Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje pojazdami specjalistycznymi spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022), w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usunięcia, holowania każdego pojazdu, z każdego miejsca w granicach administracyjnych powiatu wałeckiego.
Pojazdy te winny posiadać aktualne okresowe badania techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Wykonawca powinien dysponować co najmniej:
− jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
− jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 7,5 ton,
− jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 ton (umożliwiającym m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów – pojazd członowy z naczepą),
b) dysponuje parkingiem strzeżonym na usunięte pojazdy na:
− 15 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton,
− 1 stanowiskiem dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 tony do 7,5 ton,
− 1 stanowiskiem dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 ton,
− 2 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych
(zadaszone).
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest Wykaz sprzętu i Wykaz parkingów (Zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do zapytania ofertowego).
7.3 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. (należy przedstawić kopię polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
-
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
- Opis sposobu przygotowania oferty:
należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:
Zapytanie ofertowe na „Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi.”
1) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 czerwca 2018 r.
do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
-
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 25 czerwca 2018 r. , o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, Pokój 305, III piętro.
-
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Bogusława Wojdyła, telefon: 67 250 84 19,e-mail: b.wojdyla@powiatwalecki.pl
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59, e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
-
- Pozostałe postanowienia:
12.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
12.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
12.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.
12.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
- Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. - Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
- Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
podpisy osób upoważnionych |
Jolanta Wegner Danuta Kęsek WICESTAROSTA CZŁONEK ZARZĄDU |
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty;
- Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 3 – Wykaz parkingów;
- Załącznik nr 4 – Wykaz sprzętu;
- Załącznik nr 5 – Wzór umowy.
Wałcz, dnia 26 czerwca 2018 roku
AG.272.19.2018
Pomoc Drogowa Sylwester Kucharz
ul. Okrężna 2
78-600 Wałcz
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi” została wybrana niżej wymieniona oferta.
Dane wybranej oferty:
Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: Pomoc Drogowa Sylwester Kucharz, ul. Okrężna 2, 78-600 Wałcz
Cena za wykonanie usługi: - 3317,31 zł brutto, w tym
Identyfikator usługi |
Składnik |
Cena jednostkowa brutto |
Ceny za usunięcie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie |
||
K 1 |
rower lub motorower |
61,50 |
K 2 |
Motocykl |
61,50 |
K 3 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t |
184,50 |
K 4 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t |
307,50 |
K 5 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t |
615,00 |
K 6 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t |
984,00 |
K 7 |
pojazd przewożący materiały niebezpieczne |
984,00 |
Ceny za przechowywanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów oraz czynności z tym związane zgodnie z przedmiotem umowy (za każdą rozpoczętą dobę) |
||
K 8 |
rower lub motorower |
1,23 |
K 9 |
Motocykl |
1,23 |
K 10 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t |
6,15 |
K 11 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t |
12,30 |
K12 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t |
24,60 |
K13 |
pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t |
30,75 |
K14 |
pojazd przewożący materiały niebezpieczne |
30,75 |
Pozostałe ceny |
||
K 15 |
za czynności podjęte przez Wykonawcę w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu jeżeli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie kosztów po stronie Wykonawcy |
12,30 |
Łączna cena jednostkowa brutto za pozycje od K1 do K15 |
3.317,31 |
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
Lp. |
WYKONAWCA |
Cena brutto za wykonanie usługi za pozycje od K1 do K15 |
Kryterium 100% cena, uzyskane punkty
|
1. |
Zakład Mechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa Jacek Michalski ul. Mickiewicza 24, 78-630 Człopa |
6.212,73 zł |
53,40 pkt |
2. |
Pomoc Drogowa Sylwester Kucharz ul. Okrężna 2, 78-600 Wałcz |
3.317,31 zł |
100,00 pkt |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.
Jolanta Wegner Danuta Kęsek
Wicestarosta Członek Zarządu
Do wiadomości:
- adresat
- Zakład Mechaniki Pojazdowej Pomoc Drogowa Jacek Michalski, ul. Mickiewicza 24, 78-630 Człopa
- a/a
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
14 06 2018 15 47 01ZaA A cznik nr 1 SzczegA A owy opis przedmiotu zamA wienia (PDF, 297.47Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 0 | |
14 06 2018 15 47 01ZaA A cznik nr 2 WzA r oferty (DOC, 48.50Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 0 | |
14 06 2018 15 47 01ZaA A cznik nr 3 Wykaz parkingA w (ODT, 14.79Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 0 | |
14 06 2018 15 47 01ZaA A cznik nr 4 Wykaz sprzA tu (ODT, 14.08Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 0 | |
14 06 2018 15 47 01ZaA A cznik nr 5 WzA r umowy (PDF, 372.30Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 2 | |
14 06 2018 15 47 01Zaproszenie do zA oA enia oferty (PDF, 591.24Kb) | 2018-06-14 15:47:01 | 0 | |
15 06 2018 14 41 26SKMBT C224e18061514410 (PDF, 1.35Mb) | 2018-06-15 14:41:26 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
14 cze 2018
Osoba dodająca informacje
Magdalena Krawczyk Data publikacji:
14 cze 2018, godz. 15:47
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
26 cze 2018, godz. 15:11