Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na przebudowie części budynku zamawiającego w celu Utworzenia Lokalnego Centrum Nauki Metalowe Inspiracje

  

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na przebudowie części budynku zamawiającego w celu utworzenia Lokalnego Centrum Nauki Metalowe Inspiracje

Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020;
Oś Priorytetowa 9. Infrastruktura publiczna; Działanie 9.7 Ośrodki popularyzujące naukę w ramach Kontraktów Samorządowych.

Nazwa Projektu: Lokalne Centrum Nauki Metalowe Inspiracje

Nr Projektu: RPZP.09.07.00-32-0001/19

Rodzaj zamówienia: usługa

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:  szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się następującymi kodami oraz nazwami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:           

 

Kod

Nazwa

71247000-1

Nadzór nad robotami budowlanymi

 

  1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30 grudnia 2020 r.

Termin ten jest terminem szacunkowym i zależy od faktycznego okresu wykonywania robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski i w związku z tym, w zależności od potrzeb, może ulec wydłużeniu lub skróceniu.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
  2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

  1. zdolności zawodowej – warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że
    w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) lub wykonuje, co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 50.000,00 (brutto) każda usługa (jeśli usługa jest wykonywana, wartość co najmniej 50.000,00 zł dotyczy części umowy wykonanej przed upływem terminu składania ofert), polegające na nadzorowaniu (w charakterze inspektora nadzoru inwestorskiego) robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane polegających na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego obejmujących swoim zakresem roboty w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz zagospodarowanie terenu, o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł (brutto) każda robota budowlana.

 

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda wykazu usług (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3) wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

  1. zdolności technicznej – warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).

 

W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda wykazu osób (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

 

  1. kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:

               cena – 100%

 

Punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:

 

cena najniższej oferty podlegającej ocenie

                Liczba punktów =      ....................................................................................    x 100

cena oferty badanej                          

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. załącznik nr 1 – formularz oferty;
  2. załącznik nr 3 – wykaz usług;
  3. załącznik nr 4 – wykaz osób.

 

  1. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach licząc od terminu składania ofert.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Wymagane jest przesłanie oferty drogą elektroniczną.

W temacie wiadomości proszę umieścić zapis: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na utworzeniu Lokalnego Centrum Nauki Metalowe Inspiracje”.

  1. Cena za przedmiot zamówienia (cena oferty) podana w ofercie zawierać musi wszystkie koszty związane z jego należytym wykonaniem na warunkach określonych przez zamawiającego, w tym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
  2. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

  1. Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: iz@powiatwalecki.pl w terminie do dnia 22 kwietnia 2020 r. do godziny 15:00.

 

  1. Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Aneta Rudnicka (tel.: 67 250 84 34, fax:
    67 258 90 10, w godzinach: 07:30-15:30, e-mail: a.rudnicka@powiatwalecki.pl).

                                                   

                                                                                     Bogdan Wankiewicz                  Jolanta Wegner
                                                                                       Starosta Wałecki                    Wicestarosta Wałecki
                                                                                …………………………………………………..……………………
                                                                                   (podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Aneta Rudnicka

Data wytworzenia:
14 kwi 2020

Osoba dodająca informacje

Aneta Rudnicka

Data publikacji:
15 kwi 2020, godz. 13:15

Osoba aktualizująca informacje

Aneta Rudnicka

Data aktualizacji:
13 lip 2020, godz. 10:17