Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Świadczenie usługi Koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej


 

 

 

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.4.2018

Wałcz, dnia 23 lutego 2018 roku

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

 

Świadczenie usługi Koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej
w ramach projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

rodzaj zamówienia: usługa

kod CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: termin wykonania zamówienia: zgodnie z okresem realizacji projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018r.

 

Pośrednie terminy wykonania umowy oraz termin końcowy.

1. Przygotowanie dokumentów dotyczących utworzenia struktury formalno – prawnej

Zakładu Aktywności Zawodowej – w terminie do dnia 30 kwietnia 2018 r.

2. Złożenie wniosku o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi dokumentami, kosztów utworzenia i działania zakładu, w tym również kosztów działalności wytwórczej lub usługowej do właściwej jednostki organizacyjnej samorządu województwa – w terminie do dnia 15 lipca 2018 r.

3. Złożenie wniosku do właściwej Państwowej Inspekcji Pracy celem uzyskania opinii dotyczącej obiektu oraz pomieszczeń Zakładu Aktywności Zawodowej – w terminie do dnia

10 listopada 2018 r.

4. Uzyskanie decyzji od Wojewody Zachodniopomorskiego o nadanie statusu Zakładu Aktywności Zawodowej - termin końcowy do dnia 15 grudnia 2018 r.

  1. Przy wyborze oferty, zamawiający będzie kierował się kryterium:

 

cena – 60%

doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zakładzie pracy/placówce zatrudniającej/zajmującej się osobami z niepełnosprawnością– 40%

 

Sposób wyliczenia punktacji:

 

4.1. Kryterium cenowe:

Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto za świadczenie usług koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej wykazana na podstawie załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Punkty za cenę będą obliczone wg wzoru:

 

 

Najniższa cena oferty

podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 60

Cena oferty badanej

 

Maksymalna ilość punktów: 60

Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

 

4.2. Kryterium doświadczenia:

 

Ocenie podlegać będzie staż pracy na stanowisku kierowniczym w zakładzie pracy/placówce zatrudniającej/zajmującej się osobami z niepełnosprawnością. Doświadczenie na potrzeby zapytania ofertowego będzie uwzględnianie w okresie nie dłuższym niż 20 lat i obejmuje pełne lata. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w załączniku nr 1. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie. Wymagane dokumenty to kopie umów o pracę, umów cywilno-prawnych kopie referencji, kopie listów polecających, itp. Wykonawca może przedłożyć również inne dokumenty, jeżeli uzna, że będą miały znaczenie dla przedmiotu zapytania ofertowego.

 

Punkty za doświadczenie zawodowe przyznawane będą wg wzoru:

od 0 do 1 roku – 0 pkt

powyżej 1 roku do 5 lat – 10 pkt

powyżej 5 do 10 lat – 20 pkt

powyżej 10 do 15 lat – 30 pkt

powyżej 15 do 20 lat – 40 pkt

 

W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej ilości punktów, zostanie wybrana oferta zawierającą najniższą cenę brutto.

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

 

  1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
  2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 3 .

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Świadczenie usługi Koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej w ramach projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.”

Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 marca 2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.

 

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

 

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 6 marca 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, Sala narad pok. Nr 206.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie świadczyć usługę koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej, posiadającą doświadczenie minimum 1 roku na stanowisku kierowniczym w zakładzie pracy/palcówce zatrudniającej/zajmującej się osobami z niepełnosprawnością, staż pracy minimum 5 lat w zakładzie pracy/placówce zatrudniającej/zajmującej się osobami z niepełnosprawnością, oraz wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek administracja/ekonomia/ pedagogika).

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku:

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, (zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).

 

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:

w zakresie przedmiotu zamówienia – Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl

w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

 

 

Podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz                Jolanta Wegner

STAROSTA                              WICESTAROSTA

 

Załączniki:

- załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,

- załącznik nr 2 – formularz oferty,

- załącznik nr 3 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

 

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.4.2018

Wałcz, dnia 9 marca 2018 roku

Szanowna Pani

Jolanta Pawlus

Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 116

78-600 Wałcz

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zawiadamia się, że w postępowaniu na Świadczenie usługi Koordynatora ds. utworzenia Zakładu Aktywności Zawodowej w ramach projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej, została wybrana niżej wymieniona oferta.

Dane wybranej oferty:

Oferta oznaczona nr 1 złożona przez: Jolantę Pawlus, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 116, 78-600 Wałcz

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: cena brutto 45.500,00 zł

Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w zakładzie pracy/placówce zatrudniającej/zajmującej się osobami z niepełnosprawnością wynosi: 2,5 roku.

Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:

Lp.

WYKONAWCA

 

Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia

Kryterium 60% cena, uzyskane punkty

Kryterium 40% doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym / uzyskane punkty

Łączna liczba punktów

1.

Jolanta Pawlus

Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 116

78-600 Wałcz

45.500,00 zł

60,00

2,5 roku / 10,00

70,00

 

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała 70,00 punktów. Oferta najkorzystniejsza.

 

podpis osoby upoważnionej

Bogdan Wankiewicz                              Jolanta Wegner

STAROSTA                                              WICESTAROSTA

 

 

 

Do wiadomości:

  1. Adresat
  2. Tablica informacyjna
  3. Strona www.bip.powiatwalecki.pl
  4. a/a

 

 

 

Projekt pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne
 Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających

na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
23 lut 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
23 lut 2018, godz. 19:59

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
09 mar 2018, godz. 13:20