Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
Powiat Wałecki
Oznaczenie sprawy: AG.272.5.2017 Wałcz, dnia 19 kwietnia 2017 roku
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.
kod CPV: 42416100-6; 45453000-7
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia:
do 10.07.2017 r. wymagany/pożądany*;
- Warunki udziału w postępowaniu.
3.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunek:
a) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty obejmujące wykonanie remontu, modernizacji windy lub nowej windy wraz z montażem o wartości co najmniej 70 000,00 zł (brutto) każda.
3.2 Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku:
- o którym mowa w punkcie 3.1 lit. a) muszą być:
wykaz robót polegających na wykonaniu remontu, modernizacji windy lub nowej windy wraz z montażem, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 4) oraz dowody wskazujące, że roboty przedstawione w tym wykazie, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie albo inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
- cena: 90%
- okres rękojmi: 10%
Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najniższą cenę otrzyma w danym kryterium 90,00 pkt. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najdłuższy okres rękojmi (maksymalnie 6 lat), otrzyma w danym kryterium 10,00 pkt.
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A= B + C
Kryterium cena:
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B= ------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 90,00%
cena oferty rozpatrywanej
C= Kryterium okres rękojmi:
- 3 lata – 7 pkt
- 4 lata – 8 pkt
- 5 lat – 9 pkt
- 6 lat – 10 pkt
Podany okres rękojmi powinien zawierać się w przedziale od 3 do 6 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie, jako zaoferowanie go na okres 6 lat. Określenie okresu rękojmi na więcej niż 6 lat, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 6 lat.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- załącznik nr 1 - Formularz oferty;
- załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych;
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie zakresu prac wskazanego w punkcie 1 opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2) i dokumentacji projektowej (Załącznik nr 3).
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
- wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe na Remont windy w budynku B Starostwa Powiatowego w Wałczu zlokalizowanego przy Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 54”.
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 maja 2017 r.
do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2 maja 2017 r. , o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, Sala Narad II piętro.
- Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl.
Załączniki:
- załącznik nr 1 - Formularz oferty;
- załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 3 – Dokumentacja projektowa;
- załącznik nr 4 – Wykaz robót;
- załącznik nr 5 – Wzór umowy.
Zapraszam do złożenia oferty
Bogdan Wankiewicz
Starosta Wałecki
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zadanie jest dofinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Oddział Zachodniopomorski w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze B
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
19 kwi 2017
Osoba dodająca informacje
Magdalena Krawczyk Data publikacji:
19 kwi 2017, godz. 11:13
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
05 maj 2017, godz. 13:25