Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.58.2018

                                                                                                            Wałcz, dnia 27 grudnia 2018 roku

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

„Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji”

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji.

Rodzaj zamówienia: usługa

Kod CPV: 44316400-6 – drobne artykuły metalowe

    1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2020 r.
    1. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 80%

okres rękojmi za wady tablic – 20%

Kryterium cenowe:

Punkty za cenę będą obliczone wg wzoru:

 

                                     Najniższa cena oferty

                                      podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 80

                                      Cena oferty badanej

 

Maksymalna ilość punktów: 80

Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

 

Kryterium okres rękojmi za wady tablic:

Podany okres rękojmi za wady powinien zawierać się w przedziale od 2 do 5 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 2 lat. Określenie okresu rękojmi za wady na mniej niż 2 lata potraktowane zostanie jako złożenie oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego. Określenie okresu rękojmi za wady na więcej niż 5 lat potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 5 lat.

Kryterium okres rękojmi:

  1. za dwuletni okres rękojmi– 17 pkt.;
  2. za trzyletni okres rękojmi - 18 pkt.;
  3. za czteroletni okres rękojmi - 19 pkt.;
  4. za pięcioletni okres rękojmi – 20 pkt.;

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punktów w ramach kryteriów.

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. załącznik nr 2 - Formularz oferty;
  2. załącznik nr 3– Wykaz usług;
  3. Dokument lub oświadczenie o uprawnieniach i zdolnościach technicznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

    1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

6.1 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku jest dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności.

6.2 Dysponowanie odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi

Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich czterech latach przed upływem terminu składania ofert zrealizował należycie co najmniej 2 usługi, których przedmiotem była usługa w zakresie produkcji i dostawy tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji za minimum 50.000,00 zł brutto rocznie.

6.3 Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:

Zapytanie ofertowe na „„Produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji”

 

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 stycznia 2019 r.

do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 7 stycznia 2019 r. , o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, Pokój 305, III piętro.

    1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Bogusława Wojdyła, telefon: 67 250 84 19,e-mail: b.wojdyla@powiatwalecki.pl

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami w sprawie przeprowadzenia procedury jest: Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59, e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

    1. Pozostałe postanowienia:

12.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

12.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

12.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

12.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.

12.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
    w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29

e-mail: zk@powiatwalecki.pl

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

 

podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz                       Jolanta Wegner

 

STAROSTA                                       WICESTAROSTA

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania poniżej:

- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia;

- Załącznik nr 2 – Formularz oferty;

- Załącznik nr 3 – Wykaz usług;

- Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Powiat Wałecki

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.58.2018

                                                   Wałcz, dnia 7 stycznia 2019 roku

 

                                                                                                             Przedsiębiorstwo

                                                                                                             Produkcyjno-Usługowo- Handlowe „REST” S.J.

                                                                                                Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Wydra

                                                                                                             ul. Wróblewskiego 31,

                                                                                                             66-400 Gorzów Wlkp.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadamia się, że w postępowaniu na „Produkcję i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji”, została wybrana niżej wymieniona oferta.

Dane wybranej oferty:

Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe „REST” S.J. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Wydra, ul. Wróblewskiego 31, 66-400 Gorzów Wlkp.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 158.135,96 zł brutto, okres rękojmi 5 lat

Zestawienie punktacji przyznanej ofercie:

Lp.

WYKONAWCA

 

Cena brutto za przedmiot zamówienia

Kryterium 80% cena, uzyskane punkty

Kryterium 20% okres rękojmi, / uzyskane punkty

Łączna liczba punktów

1.

Tabla Sp. z o.o.

ul. Diamentowa 7b

20-447 Lublin

166.197,00 zł brutto

76,12 pkt

2 lata / 17,00 pkt

93,12 pkt

 

2.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo- Handlowe „REST” S.J. Grzegorz Mikołajczak, Renata Mikołajczak, Patrycja Wydra

ul. Wróblewskiego 31,

66-400 Gorzów Wlkp.

158.135,96 zł brutto

80,00 pkt

5 lat / 20,00 pkt

100,00 pkt

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała 100,00 punktów. Oferta najkorzystniejsza. Podpisanie umowy ma nastąpić dnia 9 stycznia 2019 roku.

 

Podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz                                                          Jan Grudziński

 

STAROSTA                                                                        CZŁONEK ZARZĄDU

Załączniki:

Do wiadomości:

  1. Adresaci
  2. Strona www.bip.powiatwalecki.pl
  3. Tablica informacyjna w siedzibie Zamawiającego

a/a

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
27 gru 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
27 gru 2018, godz. 21:29

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
07 sty 2019, godz. 15:44