Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi powiatowej nr 2309Z na odcinku Karsibór w kierunku drogi wojewódzkiej nr 163 (m. Kłębowiec) w km 0 +000 ÷ 0 + 998. 

logo                                                                                                                  logo

Powiat Wałecki

Oznaczenie sprawy: AG.272.6.2017

  Wałcz, dnia 25 kwietnia 2017 rok                                  

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi powiatowej nr 2309Z na odcinku Karsibór – w kierunku drogi wojewódzkiej nr 163 (m. Kłębowiec) w km 0 +000 ÷ 0 + 998. 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3. 
  2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia określa się od daty podpisania umowy do czasu dokonania ostatecznego odbioru robót budowlanych – termin uzależniony jest od postępu robót.  

Przewidziany termin zakończenia robót budowlanych: do dnia 14.07.2017 r. wymagany/pożądany*.

  1. Warunki udziału w postępowaniu: 

3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej oraz doświadczenie w nadzorowaniu, co najmniej dwoma robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane obejmujące budowę lub przebudowę drogi o wartości co najmniej 600.000,00 zł (brutto) każda.

3.2. Dokumentami albo dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku:

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu i wartości wykonanych przez nie czynności (zamawiający zaleca wykonanie załącznika nr 2 do zapytania ofertowego).

  1.  Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

       cena – 100%

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. załącznik nr 1 - Formularz oferty;
  2. załącznik nr 2 – Wykaz osób.
  3. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
    2. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem:

Zapytanie ofertowe na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi powiatowej nr 2309Z na odcinku Karsibór – w kierunku drogi wojewódzkiej nr 163 (m. Kłębowiec) w km 0 +000 ÷ 0 + 998. 

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do 8 maja 2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz. 

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 8 maj 2017 r. , o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, Sala Narad II piętro. 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:  Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl 

                                                                 Zapraszam do złożenia oferty

                                                                 Bogdan Wankiewicz

                                                                 Starosta Wałecki

Załączniki:

- załącznik nr 1 - Formularz oferty;

- załącznik nr 2 – Wykaz osób;

- załącznik nr 3  – Opis przedmiotu zamówienia;

- załącznik nr 4 – Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

- załącznik nr 5 – Wzór umowy

- ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Z DNIA 22 CZERWCA 2017 ROKU

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
25 kwi 2017

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
25 kwi 2017, godz. 23:11

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
22 cze 2017, godz. 15:19