INTERPELACJE i ZAPYTANIA RADNYCH
INTERPELACJE i ZAPYTANIA RADNYCH
Zgodnie z art. 22 ust. 9 – 13 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 995 ze zm.) w sprawach dotyczących powiatu radni mogą kierować interpelacje i zapytania do starosty.
Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla powiatu. Interpelacja powinna zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niej pytania.
Zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów powiatu, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Zapytania powinny zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będące przedmiotem zapytania oraz wynikające z niego pytania.
Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie staroście. Starosta, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania.
Treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomości poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej powiatu, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.
Rejestr interpelacji i zapytań radnych Rady Powiatu w Wałczu VI kadencji.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kanduła Data wytworzenia:
10 sty 2019
Osoba dodająca informacje
Kinga Kanduła Data publikacji:
18 sty 2022, godz. 12:31
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kanduła Data aktualizacji:
23 cze 2021, godz. 13:31