Dostawa, montaż Urządzenia wielofunkcyjnego A4
Oznaczenie sprawy: AG.272.25.2018
Wałcz, dnia 3 sierpnia 2018 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
„Zakup, dostawa i montaż kopiarki A4- urządzenia wielofunkcyjnego”.
1. Opis przedmiotu zamówienia: znajduje się w załączniku nr 2
Rodzaj zamówienia: dostawa
Kod CPV: 302330232100-5 Drukarki i plotery
2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: Okres realizacji przedmiotu zamówienia określa się do 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
-
cena – waga 80%;
-
okres rękojmi – waga 20%.
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 80
cena oferty badanej
Kryterium okres rękojmi:
-
za dwuletni okres rękojmi– 0 pkt.;
-
za trzyletni okres rękojmi - 5 pkt.;
-
za czteroletni okres rękojmi - 10 pkt.;
-
za pięcioletni okres rękojmi – 15 pkt.;
-
za sześcioletni okres rękojmi – 20 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punktów w ramach kryteriów.
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
-
załącznik nr 1 - Formularz oferty
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
-
wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
-
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
-
cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
6.Zamawiajcy wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem: Zapytanie ofertowe na „Zakup, dostawa i montaż kopiarki A4- urządzenia wielofunkcyjnego”. i opisem: „Nie otwierać przed godz. 12:00 dnia 9 sierpnia 2018 roku”.
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 sierpnia 2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 9 sierpnia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, Pokój nr 305, III piętro.
Otwarcie ofert jest jawne.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
10.1 W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający przekazywać będzie zgodnie ze swoim wyborem pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną z zastrzeżeniem ust. 10.
10.2 W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wykonawca przekazywać będzie zgodnie ze swoim wyborem pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną,z zastrzeżeniem ust.10. 3 i 10.4.
10.3 Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
10.4 Forma pisemna jest zastrzeżona dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń, a także zmiany lub wycofania oferty.
10.5 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu poprzednim lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
11.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- Osoba merytorycznie odpowiadająca za przedmiot zamówienia – Krystian Krawczyk, telefon: 67-250-84-47, e-mail: k.krawczyk@powiatwalecki.pl,
- Osoba merytorycznie odpowiadająca za przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia publicznego – Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl.
12. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
13. Pozostałe postanowienia:
13.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
-
jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
13.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
13.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:
-
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- 4. Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
14 Informacja o chronie danych osobowych
14.2 Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
14.3 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
14.4 Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
14.5 Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
14.6 Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
Załączniki:
- załącznik nr 1 - Formularz oferty;
- załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
Powiat Wałecki
Oznaczenie sprawy: AG.272.25.2018
Wałcz, dnia 23 sierpnia 2018 roku
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zawiadamia się, że postępowanie na „Zakup, dostawę i montaż kopiarki A4- urządzenia wielofunkcyjnego”, zostało unieważnione.
Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z powodu konieczności zmiany opisu przedmiotu zamówienia.
podpis osoby upoważnionej |
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
STAROSTA WICESTAROSTA |
Do wiadomości:
-
Wykonawcy
-
Strona www.bip.powiatwalecki.pl
-
Tablica informacyjna w siedzibie Zamawiającego
-
a/a
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
03 08 2018 17 42 18Zal. nr 1 do ogA oszenia o zamA wieniu WzA r oferty (DOC, 44.50Kb) | 2018-08-03 17:42:18 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
03 sie 2018
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
03 sie 2018, godz. 17:42
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
23 sie 2018, godz. 16:16