Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych,
Wałcz 09.12.2019
…………………………………..
(pieczęć zamawiającego)
Oznaczenie sprawy: AG.272.15.2019
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE
ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych,
1. Opis przedmiotu zamówienia: opisany w załączniku nr 1
2. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
3. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100 %,
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do zapytania ofertowego;
….............................................................................................................................
5. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
1) wartość / dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
3) cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy
* i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
6. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz*, z dopiskiem zapytanie ofertowe
2) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna
być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20.12.2019 r. (termin ten powinien wynosić nie
mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 10,00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.12. 2019 r. , o godz. 10,15 sala narad II piętro w siedzibie zamawiającego.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Krystian Krawczyk telefon: 067 250 84 47, email: informatyk@powiatwalecki.pl
w zakresie procedury Edyta Węglewska telefon 067 250 84 59, email: e.weglewska@powiatwalecki.pl
11. Informacja o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:
-
Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą
w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17. -
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):
Tel.: 67-250-84-29
e-mail: zk@powiatwalecki.pl
-
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
-
Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym.
-
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
…………………………… …………………………...
Starosta Wałecki Wicestarostwa Wałecki
Zawiadomienie o wyborze oferty
Załączniki:
- formularz oferty według załączonego wzoru
- wykaz materiałów - załącznik nr 1
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
09 gru 2019
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
09 gru 2019, godz. 11:19
Osoba aktualizująca informacje
Michał Nieczaj Data aktualizacji:
20 gru 2019, godz. 15:03