Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Oznaczenie sprawy: AG.272.1.2015
(imię, nazwisko, nazwa wykonawcy)
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Opis przedmiotu zamówienia: opisany w załączniku nr 1
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.04.2015 r.
do 31.03.2016 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100 %,
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do zapytania ofertowego;
….............................................................................................................................
- Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
- wartość / dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu
ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz*, z dopiskiem zapytanie ofertowe
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2015 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 10,00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.03. 2015 r. , o godz. 10,15 w siedzibie zamawiającego.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: Krystian Krawczyk
telefon: 067 250 84 47 lub 662037578
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18 03 2015 13 25 37Oferta (PDF, 180.54Kb) | 2015-03-18 13:25:37 | 0 | |
18 03 2015 13 25 37Umowa - projekt 2015 (PDF, 177.63Kb) | 2015-03-18 13:25:37 | 0 | |
18 03 2015 13 25 37ZaA A cznik do zapytanie (PDF, 125.92Kb) | 2015-03-18 13:25:37 | 0 | |
18 03 2015 13 25 37Zaproszenie do skA adania oferty (PDF, 202.05Kb) | 2015-03-18 13:25:37 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Krawczyk Data wytworzenia:
18 mar 2015
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
18 mar 2015, godz. 13:25
Osoba aktualizująca informacje
Krystian Krawczyk Data aktualizacji:
18 mar 2015, godz. 13:26