Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Oznaczenie sprawy: AG.272.1.2015

                       

 

 

                                                (imię, nazwisko, nazwa wykonawcy)

 

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

 

Dostawa materiałów eksploatacyjnych  do drukarek i kserokopiarek

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:  opisany w załączniku nr 1

      

 

  1. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.04.2015 r.

 do 31.03.2016 r.

  1.  Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

       cena – 100 %,

 

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. formularz oferty wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do zapytania ofertowego;

       ….............................................................................................................................

  1. Sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość / dostawy  określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy * i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu

       ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz*, z dopiskiem zapytanie ofertowe

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

 

 

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.03.2015 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),

do godz. 10,00 w siedzibie zamawiającego.

 

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

 

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

 

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.03. 2015 r. , o godz. 10,15 w siedzibie zamawiającego.

 

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:  Krystian Krawczyk

       telefon: 067 250 84 47 lub 662037578

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18 03 2015 13 25 37Oferta (PDF, 180.54Kb) 2015-03-18 13:25:37 0
18 03 2015 13 25 37Umowa - projekt 2015 (PDF, 177.63Kb) 2015-03-18 13:25:37 0
18 03 2015 13 25 37ZaA A cznik do zapytanie (PDF, 125.92Kb) 2015-03-18 13:25:37 0
18 03 2015 13 25 37Zaproszenie do skA adania oferty (PDF, 202.05Kb) 2015-03-18 13:25:37 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystian Krawczyk

Data wytworzenia:
18 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Krystian Krawczyk

Data publikacji:
18 mar 2015, godz. 13:25

Osoba aktualizująca informacje

Krystian Krawczyk

Data aktualizacji:
18 mar 2015, godz. 13:26