Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
-
-
Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
-
Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
-
Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
-
cena – 100%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
-
-
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
-
-
Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
-
Wypełniony i parafowany Wykaz materiałów - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
-
-
Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
-
Cena powinna zawierać:
-
wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
-
obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
-
cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
-
-
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
-
-
Opis sposobu przygotowania oferty:
-
-
należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”,
-
cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
-
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 stycznia 2018 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
-
-
Miejsce i termin otwarcia oferty:
-
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 9 stycznia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, Sala narad pok. Nr 206.
-
-
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
-
w zakresie przedmiotu zamówienia - Krystian Krawczyk, telefon: 67 250 84 47,e-mail: k.krawczyk@powiatwalecki.pl
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
Załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;
- załącznik nr 2 – wzór umowy;
- załącznik nr 3 – Wykaz materiałów
- załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.
Wałcz, dnia 19 stycznia 2018 roku
AG.272.18.2017
PRAXIS ŁÓDŹ
Pilecka i Petlak Spółka Jawna
ul. Wólczańska 66
90 – 516 Łódź
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zawiadamia się, że w postępowaniu na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, została wybrana niżej wymieniona oferta.
Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna ul. Wólczańska 66, 90 – 516 Łódź, biuro@praxis.lodz.pl
Dane wybranej oferty:
Cena za dostawę według szacunkowej ilości tonerów - 78.676,95 zł brutto.
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
Lp. |
WYKONAWCA |
Cena brutto za dostawę według szacunkowej ilości tonerów |
Kryterium cena/ uzyskane punkty
|
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowe ALFA Tomasz Witka ul. Kolejowa 37, 77-200 Miastko |
85.973,31 zł |
91,51 pkt |
2. |
PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna ul. Wólczańska 66, 90 – 516 Łódź, biuro@praxis.lodz.pl |
78.676,95 zł |
100,00 pkt |
3. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski ul. Fabryczna 15 85 – 741 Bydgoszcz |
79.590,31 zł |
98,85 pkt |
4. |
KOMAX9 Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 2 10 – 418 Olsztyn |
87.584,61 zł
|
89,83 pkt |
5. |
3DYTA Edyta Korupczyńska ul. Jaśminowa 18, 05 – 092 Łomianki
|
85.978,23 zł |
91,51 pkt |
6. |
Niver Sp. z o. o. ul. Cementowa 12B 91 – 859 Łódź |
79.044,26 |
99,54 pkt |
7. |
GLOBO GROUP Jacek Kania, Grzegorz Kania s.c. ul. Magazynowa 5 25 – 565 Kielce |
83.990,55 zł |
93,67 pkt |
8. |
HURTOWNIA OPTIM Piotr Krupka ul. Małopolska 26 77 – 200 Miastko |
89.589,51 zł |
87,82 pkt |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.
Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner
Starosta Wałecki Wicestarosta Wałecki
Kierownik Zamawiającego
Do wiadomości:
- Oferenci
- Tablica informacyjna
- Strona internetowa Zamawiającego
- a/a
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
28 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
28 gru 2017, godz. 19:28
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
19 sty 2018, godz. 18:41