Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.

    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    3. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.

    4. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 100%

Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:

Kryterium cena:

cena najniższej oferty

podlegającej ocenie

Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100

cena oferty badanej

 

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

 

  1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

  2. Wypełniony i parafowany Wykaz materiałów - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;

  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;

  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”,

 

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 stycznia 2018 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),

do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.

 

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

 

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

 

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 9 stycznia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, Sala narad pok. Nr 206.

 

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:

w zakresie przedmiotu zamówienia - Krystian Krawczyk, telefon: 67 250 84 47,e-mail: k.krawczyk@powiatwalecki.pl

w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

 
 

Załączniki:

- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;

- załącznik nr 2 – wzór umowy;

- załącznik nr 3 – Wykaz materiałów

- załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.

 

Wałcz, dnia 19 stycznia 2018 roku

 

AG.272.18.2017

PRAXIS ŁÓDŹ

Pilecka i Petlak Spółka Jawna

ul. Wólczańska 66

90 – 516 Łódź

biuro@praxis.lodz.pl

 

                                                                  ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Zawiadamia się, że w postępowaniu na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, została wybrana niżej wymieniona oferta.

 

Oferta oznaczona nr 2 złożona przez: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna ul. Wólczańska 66, 90 – 516 Łódź, biuro@praxis.lodz.pl

Dane wybranej oferty:

Cena za dostawę według szacunkowej ilości tonerów - 78.676,95 zł brutto.

Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:

Lp.

WYKONAWCA

Cena brutto za dostawę według szacunkowej ilości tonerów

Kryterium cena/ uzyskane punkty

 

1.

Przedsiębiorstwo Handlowe ALFA Tomasz Witka

ul. Kolejowa 37, 77-200 Miastko

alfa@all4office.pl

85.973,31 zł

91,51 pkt

2.

PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna

ul. Wólczańska 66, 90 – 516 Łódź, biuro@praxis.lodz.pl

78.676,95 zł

100,00 pkt

3.

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski

ul. Fabryczna 15

85 – 741 Bydgoszcz

przetargi@multikom.pl

79.590,31 zł

98,85 pkt

4.

KOMAX9 Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 2

10 – 418 Olsztyn

biuro@komax9.pl

87.584,61 zł

 

89,83 pkt

5.

3DYTA Edyta Korupczyńska

ul. Jaśminowa 18,

05 – 092 Łomianki

przetargi@3dyta.pl

 

85.978,23 zł

91,51 pkt

6.

Niver Sp. z o. o.

ul. Cementowa 12B

91 – 859 Łódź

kinga.florowska@niver.pl

79.044,26

99,54 pkt

7.

GLOBO GROUP

Jacek Kania, Grzegorz Kania s.c.

ul. Magazynowa 5

25 – 565 Kielce

zp@globojet.pl

83.990,55 zł

93,67 pkt

8.

HURTOWNIA OPTIM

Piotr Krupka

ul. Małopolska 26

77 – 200 Miastko

optim@optim.pl

89.589,51 zł

87,82 pkt

Uzasadnienie:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza.

 

                                              Bogdan Wankiewicz                                              Jolanta Wegner

                                             Starosta Wałecki                                                      Wicestarosta Wałecki

                                                                        Kierownik Zamawiającego

Do wiadomości:

  1. Oferenci
  2. Tablica informacyjna
  3. Strona internetowa Zamawiającego
  4. a/a

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
28 gru 2017

Osoba dodająca informacje

Krystian Krawczyk

Data publikacji:
28 gru 2017, godz. 19:28

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
19 sty 2018, godz. 18:41